Τρίτη 8 Νοεμβρίου 2011

ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ 2011

ΤΡΙΤΗ   8  -  11 - 11
ΣΥΜΠΑΝ  ΓΕΙΑ  ΣΟΥ.
Φθάσαμε αισίως στην 4η συμφωνία. Αυτή η 4η ειναι που επιτρέ-
-πει στις προηγούμενες τρείς να ριζώσουν βαθιά.
Η 4η συμφωνία εχει να κάνει με την εφαρμογή των υπόλοιπων=
ΝΑ ΔΙΝΕΙΣ  ΠΑΝΤΑ ΤΟΝ  ΚΑΛΥΤΕΡΟ  ΕΑΥΤΟ  ΣΟΥ.
Να δίνουμε πάντα τον καλύτερο εαυτό μας , κάτω απο οποιεσδή-
-ποτε συνθήκες. Ποιές ομως ειναι οι συνθήκες?  και ποιός ειναι
 ο εαυτός μας? Είμαστε πάντα οι ιδιοι? Οχι βέβαια.
Τα πάντα γύρω μας αλλάζουν διαρκώς, οπότε και ο εαυτός μας
αλλάζει και αυτός συνέχεια. Την μια στιγμή μπορεί να ειμαι καλή και την άλλη οχι. Ξυπνάω το πρωί γεμάτη ενέργεια και ο
εαυτός μου ειναι ο καλύτερος και μετά το απόγευμα γυρίζω απο
την δουλειά κουρασμένη και ειμαι μες την γκρίνια ,οπότε  και ο
εαυτός μου δεν ειναι στα καλύτερα του. Ο εαυτός μου ειναι πολύ
καλύτερος οταν ειμαι υγιής ,χαρούμενη, αισιόδοξη, παρά οταν
ειμαι άρρωστη, θυμωμένη, πληγωμένη......
Αρα αλλάζω απο ωρα σε ώρα ,απο μέρα σε μέρα, πάντα ανάλογα
με τις διαθέσεις μου. Και απο τι εξαρτώνται οι διαθέσεις μου?
Μα φυσικά απο τις συνήθειες - ταυτίσεις μου, απο τον εσωτερι-
-κό κριτή μου, απο την μαμά μου , τον μπαμπά μου, τα παιδιά 
μου, τον σύντροφο μου, τους γείτονες , και ολο το σόι , και πάει
λέγοντας. Θεε μου ας με σώσει κάποιος.!!!
Ποιος θα με σώσει ,λοιπόν, αν δεν το κάνω εγω η ιδια?
Ποιός ξέρει καλύτερα απο εμένα ποιός ειναι ο καλύτερος εαυτός
μου? Εγω ξέρω πότε τα δίνω όλα και πότε δεν δίνω τίποτα παρά
υποκρίνομαι οτι δίνω. Εγώ ξέρω που υπολείπομαι , που πρέπει να αλλάξω ,που δεν τηρώ τις πρώτες συμφωνίες. Εγώ πρέπει να
βρώ την δύναμη να εντάξω τις  τρεις προηγούμενες συμφωνίες
στην ζωή μου ,ωστε ο εαυτός μου να γίνεται σιγά-σιγά καλύτερος
Στοπ, ομως, πήρα φόρα, και προσπαθώ απεγνωσμένα να δώσω
τον καλύτερο εαυτό μου,κοπιάζω πολύ, σπαταλάω την ενέργεια
μου, εξαντλώ το σώμα μου, τον χρόνο μου, αλλά αυτό ποτέ δεν
φθάνει. Εγώ ομως προσπαθώ περισσότερο ,πάω ενάντια στον
εαυτό μου και τελικά κάνω μια τρύπα στο νερό, γιατί εχω με
αυτόν τον τρόπο εξαντλήσει ολα τα αποθέματα μου, ενεργειακά
και ψυχικά.  Απο την άλλη ,πάλι, δεν κάνω τίποτα ,δεν με νιαζει
τίποτα, δεν προσπαθώ για τίποτα, το μόνο που κάνω ειναι να
γεμίζω απο απογοητεύσεις , τύψεις και ενοχές. Άτιμη ζωή!!!
ΚΑΝΩ  ΛΟΙΠΟΝ  ΟΤΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΜΠΟΡΩ,  ΟΣΟ ΜΠΟΡΩ
ΟΤΑΝ ΜΠΟΡΩ, ΟΠΩΣ ΚΙ  ΑΝ  ΕΙΜΑΙ, ΟΣΟ ΑΝΤΕΧΩ,
ΧΩΡΙΣ ΕΝΟΧΕΣ ,ΧΩΡΙΣ  ΤΥΨΕΙΣ, ΧΩΡΙΣ  ΝΑ ΚΡΙΝΩ ΤΟΝ
ΕΑΥΤΟ ΜΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥΣ  ΓΥΡΩ  ΜΟΥ.
Μια μικρη ιστορία Ζεν λέει. Ρωτάει ο μαθητής τον δάσκαλο,αν
κάνω 4 ωρες διαλογισμό  κάθε μέρα σε πόσο καιρό θα φθάσω στην φώτιση? Του απαντάει ο δάσκαλος ,σε 10 χρόνια. Δηλ.
ξαναρωτάει ο μαθητής αν κάνω 8 ωρες διαλογισμό κάθε μέρα θα
φθάσω στην φώτιση σε 5 χρόνια?  Οχι!!! του απαντάει ο δάσκα-
-λος , θα σου πάρει 20 χρόνια . Μα πως ???? αναρωτιέται ο 
μαθητής. Και απαντάει ο δάσκαλος.  ΔΕΝ ΒΡΙΣΚΕΣΑΙ ΕΔΩ
ΓΙΑ ΝΑ ΘΥΣΙΑΣΕΙΣ ΤΗ ΧΑΡΑ ΤΗΣ ΖΩΗΣ. ΒΡΙΣΚΕΣΑΙ ΕΔΩ ΓΙΑ ΝΑ ΖΕΙΣ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΟΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΑΓΑΠΑΣ
ΑΝ ΣΟΥ ΑΡΚΟΥΝ ΟΙ 2 ΩΡΕΣ ΑΛΛΑ ΕΣΥ ΤΙΣ ΚΑΝΕΙΣ 8
ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΕΞΑΝΤΛΕΙΣΑΙ  ΝΑ 
ΧΑΝΕΙΣ ΤΟ ΝΟΗΜΑ ΤΩΝ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ
ΑΠΟΛΑΜΒΑΝΕΙΣ ΤΗΝ ΖΩΗ. ΔΙΝΕ ΤΟΝ ΚΑΛΥΤΕΡΟ
ΕΑΥΤΟ  ΣΟΥ ΣΕ ΟΤΙ ΚΑΝΕΙΣ  ΑΣΧΕΤΑ ΜΕ ΤΟ ΠΟΣΟ
ΧΡΟΝΟ ΑΦΙΕΡΩΝΕΙΣ Σ'ΑΥΤΟ.
Ειμαστε εδω λοιπόν για να ζούμε και να ειμαστε σε Δράση και
μέσα στην Ροή. Το Σύμπαν ,η Θεία Ουσία ,ξέρει και ειναι σε μια
συνεχή Δράση. Εγώ ,που ειμαι ενα κομμάτι της Θείας Ουσίας,
κάθε φορά που δίνω τον καλύτερο εαυτό μου σε αυτό που κάνω
βγάζω πρός τα εξω τον θεικό μου εαυτό και μπαίνω σε Δράση.
Αυτό που βγάζω προς τα εξω ,μεσα απο την δράση, ειναι αγνό
και ανιδιοτελές. Δίνω οτι καλύτερο μπορώ χωρίς να περιμένω
κάποια ανταμοιβή.Οι περισσότεροι απο εμάς κάνουμε εντελώς
το αντίθετο. Κάνουμε την δουλειά μας, χωρις κέφι και χαρά,
απλά και μόνο για τα χρήματα που μας δίνει. Απο το πρωι που
ξεκινάμε ,οτι κάνουμε σχεδόν για ολους ειναι ενας εξαναγκασμός
Ακομή και τα ευχαριστα πράγματα οπως π.χ. η γυμναστική εχει
γίνει ενα  'πρεπει' για τους άλλους ,για να δειχθούμε...δηλ.για
ανταμοιβή. Ας σκεφθούμε πως περνάμε την εβδομάδα μας περι-
-μένοντας να ρθεί το Σαβ/κυριακο για να δραπετεύσουμε , για να
βρούμε υποτίθεται τον εαυτό μας που τον έχουμε χαμένο μέσα
στην δίνη της καθημερινότητας. Λεω στον εαυτό μου,' ολη την
εβδομάδα δεν εισαι εσύ, κάνεις πράγματα που δεν σου αρέσουν,
πρέπει να τα κάνεις ομως γιατί αλλιως δεν θα εχεις να φάς'.
Πως θα ηταν ομως τα πράγματα ,αν άρχιζα την μέρα μου 
μπαίνοντας σε Δράση? Αν σε οτι έκανα, έβαζα και ενα μικρό 
κομματάκι απο την, άπειρη, Θεία Ουσία που κουβαλάω μεσα μου? Αυτό το κομματάκι ειναι το καλύτερο μου, ειναι ο εαυτός
μου ατόφιος ,αγνός και ανιδιοτελής. Εδώ δεν υπάρχει κριτής,
δεν υπάρχουν ταυτίσεις, υπάρχει μόνο αποδοχή και αγάπη.
Αποδέχομαι αυτό που ειμαι και το βγάζω προς τα εξω με αγάπη
και χωρις να περιμένω τίποτα. Αυτό ειναι να δίνω τον καλύτερο
εαυτό μου.   Απολαμβάνω οτι κάνω ,αποδέχομαι κάθε στιγμή
αυτό που πραγματικά ειμαι και μαθαίνω μέσα απο τα λάθη μου.
Διδάσκομαι απο τα λάθη μου σημαίνει οτι εξασκούμαι σε κάτι,
αντιμετωπίζω διχως φόβο τα αποτελέσματα των προσπαθειών
μου και συνεχίζω να μαθαίνω ,μέσω της εξάσκησης. Ετσι αυξά-
-νεται η αυτογνωσία μου.
Οτι κάνω ,το κάνω γιατί το θέλω. Αν αναλάβω δράση απο υποχ-
-ρέωση ,τότε αποκλείεται να δώσω τον καλύτερο εαυτό μου.
Δίνω το καλύτερο και αυτό μου προσφέρει χαρά, μπαίνω στην
δράση επειδή μου δίνει χαρά η ίδια η δράση και οχι για την
ανταμοιβή της.
Δράση ειναι να βιώνεις την ζωή σου στο έπακρο
Αδράνεια ειναι η άρνηση της ζωής. Αναλαμβάνω δράση σημαί-
-νει  'ειμαι ζωντανός ', σημαίνει οτι διακινδυνεύω να βγώ προς τα εξω και να εκφράσω το όνειρο μου.
Το να δίνω τον καλύτερο εαυτό μου ειναι μια θαυμάσια συνήθεια
Δίνω τον καλύτερο εαυτό μου σε οτιδήποτε κάνω 'η αισθάνομαι.
Εχω αναγάγει τα πάντα σε ιεροτελεστία. Εχω επιλέξει να ειναι
αυτό ενα απο τα πιστεύω μου. Π.χ το να κάνω μπάνιο ειναι ιερο-
-τελεστία και μέσω αυτής της πράξης δείχνω στο σώμα μου οτι το αγαπώ και το σέβομαι. Ιεροτελεστία ειναι  επίσης οταν τρωω
το φαγητό μου 'η ενα φρούτο, ή οταν κάνω μια μικρή και 
αυθόρμητη προσευχή προς τον Δημιουργό, για να τον ευχαρισ-
-τήσω γαι ολα τα καλά που μου δίνει. Ετσι μπαίνω σε δράση
γιατί τότε αγγίζω το Θεικό κομμάτι μέσα μου και το βγάζω προς
τα έξω. Γιατί η ουσία ειναι οτι, η Θεια Παρουσία ειναι η Δράση,
και ο καλύτερος τρόπος για να πούμε " Σ'αγαπω Θεέ μου " ειναι
να ζήσουμε δίνοντας τον καλύτερο μας εαυτό.
Οτι μου στερεί την ζωή και την χαρά το αφήνω να φύγει.
Γεννήθηκα με το δικαίωμα της ευτυχίας και της αγάπης.
Ειμαι ζωντανή και αποφασισμένη να πάρω την ζωή μου στα
χέρια μου και να την απολαύσω, γιατί αυτή η εντολή μου έχει
δωθεί απο τον Θεό. Δεν χρειάζεται να αποδείξω σε κανένα τίπο-
-τα.  Θα λέω  'οχι ' ,οταν θέλω να πω οχι ,και θα λέω 'ναι ' οταν
θέλω να πω ναι.  ΕΧΩ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΕΙΜΑΙ Ο ΕΑΥΤΟΣ
ΜΟΥ.  ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΟΤΑΝ ΔΙΝΩ ΤΟΝ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΕΑΥΤΟ
ΜΟΥ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΤΟ ΕΠΙΤΥΧΩ ΑΥΤΟ.
Οι τρεις πρώτες συμφωνίες θα αποφέρουν καρπούς μόνο οταν
τις εφαρμόζω μέσα απο το καλύτερο μου.
Η αλήθεια ειναι οτι δεν θα μπορώ να ειμαι πάντα άμεμπτη στη
χρήση του λόγου μου, οτι δεν θα ειμαι πάντα σε θέση να μην 
πάρω κάτι προσωπικά, και οτι δεν θα καταφύγω ξανά σε υποθέ-
-σεις. Η αλήθεια ειναι αυτή και την αποδέχομαι, γιατί οι παλιές
συνήθειες ειναι βαθιά ριζωμένες στο νου μου.
ΟΜΩΣ ΠΡΟΣΠΑΘΩ  ΣΕ ΟΤΙ ΚΑΝΩ ΝΑ ΔΙΝΩ ΤΟΝ ΚΑΛΥ-
-ΤΕΡΟ ΜΟΥ ΕΑΥΤΟ ΚΑΙ ΣΙΓΑ-ΣΙΓΑ ΑΥΤΕΣ  ΟΙ  ΤΑΥΤΙ-
-ΣΕΙΣ  ΘΑ  ΑΡΧΙΣΟΥΝ  ΝΑ ΕΞΑΣΘΕΝΟΥΝ ΟΛΟ  ΚΑΙ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ  ΜΕ ΤΟ ΠΕΡΑΣΜΑ  ΤΟΥ  ΧΡΟΝΟΥ.
Δεν νιώθω ενοχες οταν δεν καταφέρνω να τηρώ τις συμφωνίες.
Μεταμορφώνομαι σιγα-σιγα ακόμη κι αν εξακολουθώ να κάνω
υποθέσεις, να παίρνω κάποια  πράγματα προσωπικά 'η  δεν ειμαι
άμεμπτη στην χρήση του λόγου μου. Άλλωστε η εξάσκηση ειναι
που χαρίζει στον δάσκαλο την πείρα του.
ΛΑΤΡΕΥΩ ΚΑΙ ΤΙΜΩ  ΟΤΙ  ΚΑΝΩ ΓΙΑΤΙ ΜΕ ΑΥΤΟΝ  ΤΟΝ
ΤΡΟΠΟ ΛΑΤΡΕΥΩ ΚΑΙ  ΤΙΜΩ ΤΗΝ  ΘΕΙΑ  ΠΑΡΟΥΣΙΑ.
Ειμαι ,λοιπόν, μέσα σε μια συνεχή Δράση, συνεχώς μέσα στην
Ροή και το ιδιο ευχομαι να κάνετε και εσεις.












Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου