Δευτέρα 21 Νοεμβρίου 2011

ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ 2011

ΔΕΥΤΕΡΑ   21  -11  -11
ΣΥΜΠΑΝ  ΓΕΙΑ  ΣΟΥ.
Εχω αποφασίσει ,λοιπόν, να γίνω Πολεμιστής. Εχω ακούσει τόσα
γι'αυτούς ,πού πάντα μέσα μου είχα την επιθυμία να μπω σαυτόν
τον Δρόμο. Θυμάμαι ,οταν πρωτοδιάβασα το θαυμάσιο βιβλίο 'Ο
Δρόμος του Ειρηνικού Πολεμιστή, 'η ενα του Κοέλο ,που αναφε-
-ρονται σε Πολεμιστές, ένιωσα την ανάγκη να γίνω Πολεμιστής
χωρίς βέβαια να καταλαβαίνω τι ακριβώς κάνει αυτός. Η λέξη
το λέει από μόνη της ,αυτός πολεμάει, αλλά τι ακριβώς πολεμάει
αυτό δεν κάθισα να το σκεφτώ.Τώρα έχω, μετά από τόσα χρόνια
κατανοήσει ,τι κάνει ένας Πολεμιστής. Φέρνω μπροστά μου την
εικόνα του Αγίου Γεωργίου να πολεμά και να σκοτώνει τον
Δράκο, ή κάποιον άλλον ήρωα να σκοτώνει τέρατα. Δεν είχα 
καταλάβει τι ήταν ο δράκος και τα τέρατα. Έπρεπε πρώτα να
αποκτήσω επίγνωση του παράσιτου που έχει καταλάβει το μυαλό
μου, για να κατανοήσω όλους αυτούς τους δράκους και τα τερα-
-τα που με ανάγκασαν να πιστέψω οτι είμαι, που με υποχρέωσαν
να δεχθώ ως πραγματικότητα μου.
Και έχω αρχίσει τον Πόλεμο. Ξέρω ότι ειναι ένας πολύ δύσκολος
πόλεμος, που δεν θα με έχει πάντα νικήτρια. Όμως το κυριότερο
για μένα είναι να πολεμήσω, να βάλω όλη την ψυχή μου ,και την
προσοχή μου, στην μάχη ,και ο Θεός βοηθός.
Τουλάχιστον , η επιλογή αυτού του Δρόμου, μου προσφέρει την
αξιοπρέπεια της επανάστασης ,και εξασφαλίζει ότι δεν θα είμαι
το αβοήθητο θύμα του παράσιτου και των δηλητηρίων του.
Το παράσιτο που υπάρχει στο μυαλό μας ,μπορεί να συγκριθεί
με ένα τέρας που έχει πολλά κεφάλια. Το κάθε του κεφάλι είναι
κι ένας απο τους φόβους μας. Αν θέλουμε να απελευθερωθούμε
θα πρέπει ,οπωσδήποτε, να εξολοθρεύσουμε το τέρας-παράσιτο.
Υπάρχουν διάφορες λύσεις και  μέθοδοι γι αυτό.
1)Η  ΤΕΧΝΗ ΤΗΣ ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΣΗΣ.  
Αυτή η λύση προτείνει να εξαπολύσουμε επίθεση σε κάθε ένα απ 
τα κεφάλια χωριστά- να αντιμετωπίσουμε ,δηλ. τους φόβους μας
έναν-έναν χωριστά-. Πρόκειται για μια αργή διαδικασία που,
όμως, αποδίδει καρπούς.  Κάθε φορά που ερχόμαστε αντιμέτω-
-ποι με έναν απο τους φόβους μας, γινόμαστε λιγάκι πιο ελεύθε-
-ροι.
Η λύση είναι να αλλάξουμε τις πεποιθήσεις μας , εστιάζοντας 
την προσοχή μας σε όλες τις παλιές συμφωνίες -ταυτίσεις που
έχουμε κάνει, και να τις μεταβάλουμε.Η μέθοδος ονομάζεται
και 'Το Όνειρο της Δεύτερης Προσοχής' και αυτό γιατί όταν μας
επέβαλαν τις διάφορες πεποιθήσεις , χρησιμοποιήσαμε την προ-
-σοχή μας - εστίαση ,για πρώτη φορά. Οπότε ,τώρα καλούμαστε
να εστιάσουμε την προσοχή μας ,για μια Δεύτερη φορά.
Πως εστιάζω την προσοχή μου? 
α) Συνειδητοποιώ την ομίχλη που καλύπτει τον νου μου.
β) Αποκτώ την επίγνωση οτι όλη η ζωή μου είναι το αποτέλεσμα
των πεποιθήσεων μου, και ότι αυτές δεν είναι όλες, αληθινές.
γ) Ξεδιαλέγω ποιες πεποιθήσεις μου βασίζονται στον φόβο και
με κάνουν δυστυχισμένη.
δ) Καταγράφω όλα τα πιστεύω μου, όλες τις συμφωνίες που έχω
κατά καιρούς συνάψει
ε) Αρχίζω την διαδικασία της Μεταμόρφωσης.
Μια από τις μεθόδους της μεταμόρφωσης είναι να υιοθετείσω
εναλλακτικές πεποιθήσεις , όπως είναι  οι 4 συμφωνίες.
Αρχίζω από τις πιο απλές ταυτίσεις-πεποιθήσεις που δυσκολεύ-
-ουν την ζωή μου. π.χ( ένα πολύ απλό παράδειγμα που με δυσκό-
-λευε πολύ) . Η μαμά μου, μου είπε οτι δεν πρέπει να κάθομαι
ποτέ. Αν δεν ασχολούμε συνέχεια με κάτι ,δεν αξίζω σαν ανθρω-
-πος και δεν θα με θέλει κανείς. Εγώ το έχω κάνει κανόνα στην
ζωή μου, και δεν μπορώ να χαλαρώσω ποτέ, γιατί αν χαζολογάω
έστω και ένα λεπτό ,αυτό θα είναι καταστρεπτικό. Ακόμα και
στην τηλεόραση μπροστά τα χέρια μου πρέπει να ασχολούντε με
κάτι, έστω ένα χαρτάκι 'η σπόρια ή κάτι άλλο. 
Κάποια στιγμή απέκτησα την επίγνωση ,του γιατί πρέπει να
απασχολώ τα χέρια μου. Κατάλαβα ότι ηταν ένα περιοριστικό
πιστεύω το οποίο δεν μου άφηνε περιθώρια χαλάρωσης.
Το πάλεψα, ακόμα το παλεύω, παρακολουθώ τον εαυτό μου,
εστιάζω δηλ. την Δεύτερη Προσοχή μου, κάθε φορά που χαλα-
-ρωνω και πιάνω τα χέρια μου να στριφογυρίζουν ένα χαρτάκι
ή το φόρεμα μου ή τα μαλλιά μου., απλώνω τα χέρια μου ήρεμα
και χαλαρά, λέω στον εαυτό μου ,'ηρέμησε σε αγαπώ όπως και
αν είσαι' ,δίνω συνειδητή εντολή στο σώμα μου να χαλαρώσει
και να ηρεμήσει, και του στέλνω κύματα αγάπης και ήρεμης
αποδοχής. Την πρώτη φορά που το έκανα συνειδητά αισθάνθη-
-κα λίγο γελοία, -να μιλώ στο σώμα μου....- όμως δεν έμεινα
σάυτό, και τις επόμενες φορές ήταν πολύ πιο εύκολο.
Αυτό ήταν ένα πολύ απλό παράδειγμα που όμως έχει πολύ βαθιές
ρίζες. Έπρεπε να πολεμήσω ,να καταδυθώ στο είναι μου, να 
καταλάβω γιατί νιώθω ανεπαρκής ,γιατί έχω τόσο ανάγκη την
αποδοχή των άλλων, ώστε να έχω μετατραπεί σε ένα ρομποτάκι
που κινείται αυτόματα. Όσο πιο βαθιά πάμε, στον πυρήνα των
συμφωνιών-ταυτίσεων , τόσο πιο πολύ ερχόμαστε  πρόσωπο με
πρόσωπο με τους δαίμονες μας. Εκεί στον πυρήνα είναι η προ-
-σωπική μας έρημος. Εκεί είναι οι δαίμονες σαν κι αυτούς που
αντιμετώπισε ο Χριστός στην έρημο. Πάμε πολλές φορές στην
έρημο του νου μας, όμως κάθε φορά που επιστρέφουμε από εκεί
συνειδητά και με επίγνωση όλοι οι δαίμονες έχουν γίνει άγγελοι.
Χρειάζεται ,λοιπόν, εξάσκηση και εστίαση . Κάθε φορά που
βάζουμε τέρμα σε μια ταύτιση κερδίζουμε δύναμη. Γι'αυτό και
ξεκινάμε από τις μικρές ταυτίσεις και προχωράμε στις πιο βαριές
Όμως ,κάθε συμφωνία που μας κάνει να υποφέρουμε και την
οποία διώχνουμε, πρέπει να αντικατασταθεί από μια νέα που θα
μας κάνει ευτυχισμένους. Μόνο έτσι δεν θα επιστρέψει  η παλιά.
Ας μη απελπιζόμαστε από τις τυχόν αποτυχίες. Χρειαζόμαστε
πολύ δύναμη για να μετατρέψουμε έστω και μια απλή-μικρή
συμφωνία. Οι συμφωνίες που έχουμε κάνει είναι στην πραγμα-
-τικότητα ένας ισχυρός εθισμός. Είμαστε εθισμένοι να είμαστε
όπως είμαστε. Είμαστε εθισμένοι στο θυμό ,την ζήλια, την
αυτολύπηση, στο να είμαστε καλοκουρδισμένα αυτοματάκια.
Όλες οι παλιές συμφωνίες που κυβερνούν την ζωή μας, οφείλο-
-νται στην συνεχή επανάληψη. Συνεπώς και εμείς θα τις ακυρώ-
-σουμε με την ίδια μέθοδο , ΤΗΝ  ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ  ΚΑΙ  ΤΗΝ
ΕΞΑΣΚΗΣΗ. Εγώ μπορώ και χαλαρώνω πλέον, δεν απασχολώ
συνεχώς τα χέρια μου, τα αφήνω χαλαρά και ήρεμα, και όταν με
πιάνω να στριφογυρίζω πάλι κάτι - σπάνια πλέον- με επαναφέρω
με αγάπη στην ηρεμία.Τα χέρια μου δεν με πονούν πλέον, γιατί
είχαν αρχίσει να πονούν, και αυτή η ευχαρίστηση αντικατέστησε
την δυσάρεστη συνήθεια. Έχω ακόμη πολύ έρημο μπροστά μου,
όμως πολεμώ , είμαι μια Πολεμίστρια.
Η δευτερη λύση ειναι Η πειθαρχια του Πολεμιστη- Ελεγχος
συμπεριφοράς. Αυτό ομως θα το δούμε την άλλη φορά.
Ως τότε να είμαστε ολοι καλά ,και ας πολεμάμε με αγάπη.







Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου