Δευτέρα 4 Απριλίου 2011

ΑΠΡΙΛΙΟΣ 2011

-ΔΕΥΤΕΡΑ  4- 4 - 11
ΣΥΜΠΑΝ   ΓΕΙΑ  ΣΟΥ.
Και  πάλι εδω στα δύσκολα. Ξέρω, απο εμένα, ποσο δύσκολο ειναι να  γίνει η εργασία που βάζει
και απαιτεί η Διδασκαλία. Σε ολα αυτά τα  χρόνια  που μαθητέυω εχω  κάνει αυτήν την εργασία
3 με 4 φορές. Κάθε φορά έβγαινε και κάτι άλλο. Στην 1η ερωτηση ,π.χ ,το γιατι μαθητέυω, εκανα
πολύ καιρό για να καταλάβω το πραγματικό μου γιατί. Στην αρχή ,η απάντηση μου ηταν, γιατι
θέλω ειρήνη και αγάπη.......,ολα αυτά τα ωραία που παπαγαλίζουμε και τα λέμε γιατί νομίζουμε
οτι ετσι πρέπει να κάνουμε. Μετά οταν προχώρησα αυτογνωσιακά, απάντησα οτι θέλω να 
αποκτήσω δύναμη και πλούτη μέσα απο τις ασκήσεις και τις γνώσεις που δίνει η Διδασκαλία.
Ακόμη πιο μετά,απάντησα , οτι θέλω να μάθω τα πάντα για τον θάνατο ,και οτι θέλω να φύγω 
εχοντας πλήρη επίγνωση της στιγμής.
Στο τέλος η απάντηση ηταν, οτι θέλω να μάθω ποια στην πραγματικότητα ειμαι, να αναγνωρίζω
αυτό που ειμαι ,καλό και κακό, και να το αποδέχομαι. Κατάλαβα οτι δεν χρειάζονται μεγάλες
ιδέες και σχέδια. Τα σχέδια της Θειας Παρουσίας ειναι πάντα απλά, εμείς τα κάνουμε δύσκολα.
Μαθητέυω ,λοιπον, για να γνωρίσω και να αποδεχθώ τον εαυτό μου. Ακόμη ,μέσα απο αυτήν
την αποδοχή, θα μπορέσω να μεγαλώσω τις μικρές στιγμές χαράς που ζω, να τις κάνω πιο
συχνές και να μην τις καταπνίγω με τις ενοχές μου και τις αμφιβολίες μου.
Η ζωη θέλει απλότητα και χαρά.
Μέσα απο τους 4 κύκλους των ερωτήσεων ,αν απαντήσουμε ειλικρινά , θα φανεί ο εσωτερικός
κόσμος. Μέσα απο τις απαντήσεις μας θα καταλήξουμε σε κάποιες ιδιότητες που ονομάζονται
ΠΥΡΗΝΙΚΕΣ. Αποτελούν δηλ. τον πυρήνα του χαρακτήρα μας.
Ας δούμε μερικά παραδείγματα.
Λεω στα προτερήματα ,οτι βοηθώ τους αλλους. Γιατί θέλω να βοηθώ τους άλλους? Αν απαντησω
με ειλικρίνεια θα καταλάβω οτι βοηθώ τους άλλους γιατί  α) αυτό με κάνει να αισθάνομαι
ανώτερη  -δεν χρειάζομαι εγω βοηθεια αλλα αυτοί-     και   β) μεταθέτω και βάζω στην ακρη τα
δικά μου προβλήματα γιατί πρεπει να βοήθησω κάποιον αλλον που εχει περισσότερη ανάγκη
απο εμένα.
Λεω ,θέλω να ειμαι τέλεια ,γεμάτη ενεργεια ,ωστε να μπορώ να βοηθώ. Θέλω να εχω  ψυχική
 δύναμη  ,ωστε να μπορώ να αντέχω.
Τι ακριβώς λέω εδω?  ΘΕΛΩ ΝΑ ΑΝΤΕΧΩ . ΤΙ ΝΑ ΑΝΤΕΧΩ?  
α) τις τριβές της καθημερινότητας
β) την φθορά 
γ) οτι δεν συμβαδίζει με τα θέλω μου
δ) οσους δεν με αποδέχονται.
Ετσι πολυ απλα μπορουμε να καταλάβουμε τι κρύβουμε μεσα μας και να το βγάλουμε προς τα
εξω.
Οι πυρηνικές ιδιοτητες  που βγαινουν προς τα εξω ειναι συνηθως  δυο.
α) ΑΝΑΓΚΗ  ΕΛΕΓΧΟΥ
β) Ο ΦΟΒΟΣ ΤΟΥ  ΧΑΟΥΣ
 Τι ακριβώς σημαινει  Αναγκη Ελεγχου?
-ΝΟΙΏΘΩ ΑΣΦΑΛΕΙΑ  ΜΟΝΟ ΟΤΑΝ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ  ΕΤΣΙ  ΟΠΩΣ  ΤΑ ΘΕΛΩ.
 ΑΝΑΠΤΥΣΩ  ΔΥΝΑΜΕΙΣ  ΩΣΤΕ ΝΑ ΜΠΟΡΩ  ΝΑ  ΤΑ  ΕΛΕΓΧΩ.
Τι  ακριβώς σημαινει  Φοβος  του Χαους?
- ΝΟΙΩΘΩ  ΑΣΦΑΛΕΙΑ  ΜΟΝΟ ΟΤΑΝ ΤΑ  ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΕΙΝΑΙ  ΣΕ  ΤΑΞΗ  ΚΑΙ  ΔΕΝ
 ΞΕΦΕΥΓΟΥΝ ΑΠΟ ΑΥΤΟ ΠΟΥ  ΘΕΛΩ  ΕΓΩ.
ΑΝΑΠΤΥΣΩ  ΔΥΝΑΜΕΙΣ  ΩΣΤΕ  ΝΑ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΕΠΙΒΑΛΛΩ ΤΙΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ ΠΟΥ
ΘΕΛΩ  ΕΓΩ. Η ΘΕΛΗΣΗ  ΜΟΥ  ΝΟΜΟΣ ,ΓΙΑΤΙ ΕΤΣΙ ,ΝΟΜΙΖΩ , ΟΤΙ ΜΠΟΡΩ  ΚΑΙ 
ΕΛΕΓΧΩ ΤΑ  ΠΑΝΤΑ, ΚΑΙ ΑΡΑ  ΕΙΜΑΙ  ΑΣΦΑΛΗΣ.
Οταν  κάποιος μιλάει για τελειότητα και δύναμη ,υπάρχουν δυο εκδοχές.
α) Εχει τον Φοβο του Χαους και αρα Αναγκη Ελεγχου [ ανάγκη για απόλυτο ελεγχο, αλλιως
εισβάλει το χάος  στην ζωή του]
β) Εχει μεγάλη ανάγκη επικράτησης ,που πηγάζει απο τον φόβο της αποτυχίας.


Ο ΦΟΒΟΣ  ΤΟΥ  ΧΑΟΥΣ ΕΛΑΤΤΏΝΕΤΑΙ  ΟΤΑΝ  ΚΑΠΟΙΟΣ  ΑΝΑΖΗΤΑ  ΤΗΝ  ΓΝΩΣΗ,
ΓΙΑΤΙ  Η  ΓΝΩΣΗ  ΕΙΝΑΙ  ΤΟ  ΑΝΤΙΣΤΑΘΜΊΣΜΑ ΤΟΥ  ΧΑΟΥΣ.


Ο ΜΟΝΟΣ  ΤΡΟΠΟΣ  ΓΙΑ ΝΑ ΠΡΟΧΩΡΗΣΟΥΜΕ ΚΑΙ  ΝΑ  ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΜΕ  ΤΙ  ΑΚΡΙΒΩΣ
ΚΑΝΟΥΜΕ  ΕΙΝΑΙ  ΝΑ  ΠΑΜΕ  ΚΟΝΤΡΑ  ΣΤΗΝ  ΑΝΑΓΚΗ  ΜΑΣ  ΓΙΑ  ΕΛΕΓΧΟ.
ΚΑΝΩ  ΕΝΑΝΤΙΟΔΡΟΜΙΣΗ   ΚΑΙ  ΔΕΧΟΜΑΙ  ΟΛΕΣ  ΤΙΣ  ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ  ΠΟΥ  ΔΕΝ
ΜΠΟΡΩ  ΝΑ  ΕΛΕΝΞΩ. 


Θελω  να ελέγχω ,λοιπόν, και δεν  αντεχω το χαος. Τα θέλω ολα τακτοποιημένα, καθαρά και
αμόλυντα ,δεν θέλω  τα ξαφνικά ,γιατί αυτά  με βγάζουν απο τον ρόλο μου ,της καλής που βοηθα
ολον τον κόσμο και δίνει τα πάντα για τους  αλλους . Τόσο απλά ειναι τα πράγματα.
Τι κάνω  ομως  στην πραγματικότητα?
Στην  ουσία δεν χαιρομαι την  ζωη μου. Προσπαθώ  να την  χαρω μεσα απο τους αλλους.
Επιλέγω να χαρώ προσφέροντας χαρά στους αλλους. Δίνω αγωνιωδώς χαρά νομίζοντας οτι ετσι
θα χαρώ και εγω μεσω αυτών. Και χαίρομαι, μονο που δεν ξέρω ποτέ τα πραγματικά μου κίνητρα. Δεν ξερω τι υπάρχει πισω απο καθε μου πράξη.
Ολα τα κίνητρα απορέουν μεσω των 'εγω'. Ειναι τα διάφορα 'εγω΄ πισω απο κάθε συνειδητή "η
ασυνειδητη πράξη.
Σε οτιδηποτε πάω να κάνω υπάρχει πίσω η ιδιοτέλεια, γιατι το ζωο μεσα μου θέλει να επιζήσει
Η  αγάπη ειναι ανιδιοτελής μονο οταν ειναι αποτέλεσμα  πληρότητας.
Αυτό δεν σημαίνει ,βεβαια , οτι δεν δίνουμε βοηθεια επειδη δεν ειμαστε ακόμη ολοκληρωμένοι.
Δίνω βοηθεια ξέροντας οτι απο πισω υπάρχει ιδιοτέλεια.
Αρχίζω σιγά-σιγά και μετουσιώνω τα "εγω' μου. Εχω την σκέψη οτι αυτά πολλες φορές θα εχουν
τον ελεγχο. Δεν με ενοχλεί αυτό ,αφου κάνω συνειδητά οτι κάνω, ξέροντας οτι υπάρχουν και
αλλα πράγματα απο πίσω. Ετσι δίνω σιγά-σιγά τα ηνία στον Ανώτερο Εαυτό.
Το ζωο μεσα μου προσπαθει να κάνει οτι θέλει αυτό, δηλ. να επιζήσει χωρις να λογαριάζει τιποτα. Νευριάζω και αισθάνομαι άσχημα που δεν μπορώ να του επιβληθώ ,το απορρίπτω και δεν το αποδέχομαι ,γιατί δεν μπορώ να φαντασθώ τον εαυτό μου ετσι οπως ειναι, θέλω να τον
"πυροβολήσω' . Και να το μεγα λάθος.  ΤΟ ΖΩΟ  ΜΕΣΑ  ΜΟΥ ΤΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΩ , ΤΟ  ΘΡΕΦΩ
ΤΟ ΤΑΙΖΩ, ΤΟ ΔΙΑΣΚΕΔΑΖΩ, ΚΑΙ  ΤΕΛΟΣ  ΤΟ  ΕΛΕΓΧΩ.


Για οποιαδηποτε αλαγή χρειάζεται ενεργεια.  Η ενεργεια μαζεύεται με την  εστίαση της προσοχης.  ΟΠΟΥ ΕΧΕΙΣ ΕΣΤΙΑΣΕΙ  ΕΚΕΙ ΕΧΕΙΣ  ΜΠΟΛΙΚΗ  ΕΝΕΡΓΕΙΑ.
Ας  εστιασουμε λοιπόν  την  προσοχή μας στο καλό και στην αποδοχή του εαυτου μας ,με ολες
του τις ατέλειες ,τους φόβους του , την ανάγκη του για ελεγχο, και ας χαιδέψουμε το μικρο
ζωάκι μεσα μας.
ΑΣ ΑΠΟΔΕΧΘΟΥΜΕ ,ΜΕ  ΚΑΤΑΝΟΗΣΗ......













Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου