Τρίτη 12 Απριλίου 2011

ΑΠΡΙΛΙΟΣ 2011

ΤΡΙΤΗ  12-4-11
ΣΥΜΠΑΝ  ΓΕΙΑ ΣΟΥ.


Δέχτηκα  πολλές ερωτήσεις σχετικά με τους  4 κύκλους των ερωτήσεων , και το πως πρέπει να
απαντηθούν αυτές. Μπερδέυουμε πολλές φορές τα ελατώματα μας και τα προτερήματα μας,
γιατί ετσι μας εχουν μάθει.  Πάντα ενα προτέρημα εχει τα σκοτεινά αιτια του και τις αρνητικές 
επιπτώσεις . Το ιδιο και με τα ελαττώματα.    Ας δούμε κάποια.


ΑΡΕΤΕΣ                        ΣΚΟΤΕΙΝΑ  ΑΙΤΙΑ                                ΑΡΝΗΤΙΚΕΣ  ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ   
                 -               -   Ανάγκη αποδοχής                                  -Υποχωρητικότητα
Ευγένεια                  -   Φόβος  απόρριψης                                  -Συρρίκνωση αναγκών
                                -   Έλλειψη  αυτοεκτίμησης                       -Μη έκφραση γνώμης                  
                                                                                                       -Αντικείμενο  εκμετάλλευσης.
   Βλέπουμε λοιπόν πως μια αρετή μας, διαμορφώνεται, και τι κρύβεται  απο κάτω.
Η  ευγένεια θεωρείται μια απο τις βασικές αρετές που πρέπει να διαθέτει ενας ανθρωπος.
Και σίγουρα ετσι ειναι. Βλέπουμε ομως που μπορεί να οδηγήσει  η "ευγένεια" οταν δεν ειναι
σε ισορροπία και σε αρμονία με αλλες αρετές και με αλλα  "ελαττώματα'


ΕΛΑΤΤΩΜΑΤΑ         ΣΚΟΤΕΙΝΑ  ΑΙΤΙΑ                           ΘΕΤΙΚΕΣ   ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ  
Υποχωρητικότητα      -Φόβος  σύγκρουσης                         -Ειρήνη
Ενδοτικότητα             -Φόβος  απόριψης                              -Ηρεμία
                                    -Φόβος  απώλειας                              -Γίνεσαι συμπαθής  και αγαπητός
                                                                                                 -Αισθηση πνευματικής ανωτερώτητας
Να λοιπόν πως  ενα ελάττωμα, οπως η διαρκείς υποχωρητικότητα , κάπου μας βολέυει και μας
εξυπηρετεί και γιαυτό και την εφαρμόζουμε . Εαν  αυτό το ελαττωμα εφαρμόζεται συνειδητά,
πάυει πλεον να ειναι ελάττωμα ,και γίνεται προτέρημα.   ΜΟΝΟ ΟΜΩΣ  ΣΥΝΕΙΔΗΤΑ.
Εν  γνώσει  μου δηλ. υποχωρώ  και ενδίδω  γιατί προτιμώ να ειμαι ηρεμη και  αγαπητή.
Αν ομως δεν αναγνωρίζω τα σκοτεινά αιτια που με οδηγουν στην υποχωρητικότητα, δηλ. οτι
φοβάμαι να συγκρουστώ , γιατι αν συγκρουστώ θα με απορίψουν και θα χάσω τους φίλους μου
τότε η υποχωρητικότητα και η ενδοτικότητα ειναι ενα μεγάλο πρόβλημα - ελάττωμα.
Υποχωρώ ,λοιπόν, εν γνώσει μου ,γιατι δεν θέλω να χάσω την ζαχαρένια μου ηρεμία, αλλά
έχοντας την επιγνωση οτι  αν  με πατίσουν στον κάλο δεν θα φοβηθώ να συγκρουστώ.


Ας δουμε λοιπόν μερικές ακομη περιπτώσεις.


ΑΡΕΤΕΣ                               ΣΚΟΤΕΙΝΑ ΑΙΤΙΑ                  ΑΡΝΗΤΙΚΕΣ  ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ
Οργανωτικοτητα             -Αναγκη  ελέγχου                       -Χάσιμο ευκαιριών ,Δυσκαμψια
                                          -Φόβος  χάους                             - Συντηρητισμός ,Κλείσιμο


Υπομονη                          -Φόβος  σύγκρουσης                    -Παθητικότητα , Εκμεταλευση
                                         -Φόβος  απώλειας                        -Χάσιμο ευκαιριων.


Εμμονή                           - Φόβος  αποτυχίας                        -Απώλεια ενέργειας ,Απώλεια χρόνου
                                       - Ανάγκη  επιβολής                        -Αδυναμία εξέλιξης, Εγκλωβισμός


ΕΛΑΤΤΩΜΑΤΑ               ΣΚΟΤΕΙΝΑ  ΑΙΤΙΑ                 ΘΕΤΙΚΕΣ  ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ  
Εσωστρέφεια                   -Φόβος  απόρριψης                         -Ηρεμία
                                           -Ανάγκη  αποδοχής                         -Ενδοσκόπηση εαυτου


Αδιαφορία  για μένα        -Μειωμένη αυτοεκτίμηση             -Λιτότητα  , Σεμνότητα,  Αυτάρκεια
                                           - Δεν  αξίζω


Καχυποψία                        -Φόβος απόρριψης                           -Προσεκτικότητα , Μη  αφέλεια
                                            -Φόβος  απώλειας


Απώλεια  ενεργειας          -Αυτοτιμωρία                                   -Ξεκούραση , Εχεις την ησυχια σου
                                           -Φόβος χαράς της ζωης                   Εισαι χαλαρός
                                          -Κατάθλιψη
Εαν εχεις  ενεργεια κάτι πρεπει να κάνεις για να την διοχετεύσεις. Οταν ομως δεν μπορεις να
κάνεις κάτι ή να αλλάξεις κάτι, τότε αλλάζεις τα επιπλα του σπιτιου σου ή αγοράζεις κάτι 
καινουργιο που σε απασχολεί για λίγο, και ετσι εχεις την ψευδαίσθηση οτι κάτι εχεις αλλάξει
στην ζωη σου.


Βλέπουμε ,λοιπόν ,σε οτι εμφανίζεται ως  καλό υπάρχει απο πίσω του το κακό, και σε οτι
εμφανίζεται ως  κακό υπάρχει  απο πίσω του  το καλό.
Πιά ειναι ,λοιπόν ,η ουσία του καλού και του κακού?  Ειναι το ιδιο νόμισμα με τις δυο οψεις.
Στην πραγματικότητα αυτό που για μενα ειναι καλό για κάποιον αλλον μπορεί να ειναι πολυ
κακό ,εως και θανατηφόρο.
Τι μενει ,λοιπον απο αυτην την αντιπαράθεση  προτερημάτων-ελαττωμάτων?


ΟΦΕΙΛΩ  ΝΑ  ΜΕΙΝΩ  ΕΞΩ  ΑΠΟ  ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ  ΔΙΑΔΥΚΗ  ΣΚΕΨΗ .      ΝΑΙ /ΟΧΙ 
ΜΑΥΡΟ/ΑΣΠΡΟ  ,ΚΑΚΟ/ΚΑΛΟ.......
ΟΦΕΙΛΩ ΣΤΟΝ  ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ΕΑΥΤΟ  ΜΟΥ  ΝΑ  ΕΙΜΑΙ  ΑΥΤΟΦΩΤΗ ,ΚΑΙ  ΣΕ ΟΠΟΙΟΝ
ΑΡΕΣΩ.
ΔΕΝ  ΦΟΒΑΜΑΙ  ΝΑ  "ΕΙΜΑΙ" , ΚΑΙ  ΑΥΤΟ  ΕΙΝΑΙ  Η  ΑΠΟΤΑΥΤΙΣΗ  
ΣΤΗΝ  ΠΡΑΞΗ  ΑΥΤΟ  ΣΗΜΑΙΝΕΙ  ΟΤΙ ΟΠΟΤΕ  ΘΕΛΩ,  ΘΑ  ΕΙΜΑΙ  ΕΥΓΕΝΗΣ  ΚΑΙ  ΘΑ
ΞΕΡΩ  ΝΑ  ΛΕΩ  "ΟΧΙ'.
ΔΕΝ  ΘΑ  ΕΙΜΑΙ  ΕΝΔΟΤΙΚΗ  ΠΑΝΤΑ,  ΠΑΡΑ  ΜΟΝΟ  ΟΤΑΝ ΘΕΛΩ.
ΕΧΩ  ΕΠΙΓΝΩΣΗ  ΤΗΣ  ΑΡΝΗΤΙΚΗΣ  ΜΟΥ  ΠΛΕΥΡΑΣ  ΚΑΙ  ΑΝΤΛΩ  ΑΠΟ  ΕΚΕΙ  ΤΑ
ΘΕΤΙΚΑ .  ΤΙΠΟΤΑ  ΔΕΝ  ΠΑΕΙ  ΧΑΜΕΝΟ.


Η Διδασκαλία μας προτρέπει να προσέξουμε κάποια θέματα ,τα οποια τα ονομάζει,
 ΑΙΧΜΗΡΑ  ΘΕΜΑΤΑ.


1)  ΟΙ ΔΙΑΦΟΡΟΙ  ΡΟΛΟΙ .  
Γράφουμε τις  συνήθειες που υιοθετούμε καθε φορα ,του ταδε ρολου.π.χ Βλεπω ενα  μωρο και
αμέσως υιοθετώ τον ρολο της καλης μαμάς.  Βλεπω εναν ωραιο ανδρα και αμέσως υιοθετώ τον
ρόλο της  μοιραίας γυναικας. Ειμαι  μαζι με την μητέρα μου και αμεσως υιοθετώ τον ρολο της
καλης κορης , ενω οταν ειμαι με τα παιδια μου ο ρολος μου ειναι της σοφής και παντογνώστριας
μητέρας. Χιλιοι ρολοι που εναλλάσσονται μεταξυ τους χωρις εγω να καταλαβαινω τιποτα.
Αυτό ομως εως εδω. Απο τωρα και στο εξ εις ,θα καταλαβαίνω και μάλιστα θα γράφω τους
ρολους που ανακαλύπτω κάθε φορά. Θα ανακαλύψω τον πολλαπλό εαυτο μου.


2) ΕΓΩ  ΕΙΜΙ 
Οτι βιώνω και οτι ανακαλύπτω  προσπαθώ να μη το βιώνω μεσα απο την προσωπικότητα μου
που με κανει να τα βλέπω ολα κακά 'η καλα , μαυρα ή ασπρα......  αλλά μεσα απο το ΕΓΩ ΕΙΜΙ
Το  ΕΓΩ  ΕΙΜΙ  ειναι το Θεικό κομμάτι μέσα μου. 
ΕΓΩ ΔΕΝ  ΕΙΜΑΙ  ΠΑΡΑ  ΑΥΤΟ  ΠΟΥ  ΒΛΕΠΟΥΝ  ΤΑ  ΜΑΤΙΑ  ΤΟΥ  ΘΕΟΥ.
ΤΑ  ΜΑΤΙΑ  ΜΟΥ  ΕΙΝΑΙ  ΤΑ  ΜΑΤΙΑ  ΤΗΣ  ΘΕΙΑΣ  ΠΑΡΟΥΣΙΑΣ  ,ΠΟΥ ΒΛΕΠΕΙ  ΜΕΣΑ
ΑΠΟ  ΟΛΑ ΤΑ  ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΜΑΤΑ  ΤΗΣ.
ΟΛΑ  ΕΙΝΑΙ  ΣΥΝΔΕΔΕΜΕΝΑ  ,ΟΛΑ  ΕΙΝΑΙ  ΕΝΑ.


3) ΠΟΙΟΣ?
Εστιάζομαι  στην καρδια συνεχως και με αφορμη ,οτιδηποτε συμβαίνει  ΡΩΤΑΩ.
- ΠΟΙΟΣ  ΒΙΩΝΕΙ  ΑΥΤΗΝ  ΤΗΝ  ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ?
-ΠΟΙΟΣ  ΘΕΛΕΙ  ΑΥΤΟ  ΠΟΥ  ΚΑΝΩ  ΤΩΡΑ?
- ΠΟΙΟΣ  ΕΧΕΙ  ΣΥΜΦΕΡΟΝ  ΑΠΟ ΑΥΤΟ?................
Θέτοντας την ερώτηση  -ποιος? - μπορώ  καθε φορα να βρω πιο "εγω" και ποιος  ρολος εχει
βγει στην επιφάνεια.


4) ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ
Κάθε καθημερινή διαδικασία ,οτι και αν κάνεις, -τρως ,κοιμάσαι, δουλευεις....- ακολουθεί μια
σειρά. ΓΕΝΙΕΣΑΙ - ΜΕΓΑΛΩΝΕΙΣ - ΠΕΘΑΙΝΕΙΣ .......
Την ιδια σειρά ακολουθει και μια σκέψη, αρχιζει με μια γένεση..... ,που ομως δεν την καταλαβαινουμε  ,παρα μονο στην  κορύφωση  της. Το ιδιο ισχύει και ολα τα συναισθηματα μας.
Θα πρεπει ,λοιπον ,να παρακολουθήσουμε ,που γεννιούνται ολα αυτά.
Παρατηρουμε την κυκλικότητα των σκέψεων και των συναισθημάτων μας.
Δυστυχώς οι συνηθειες μας ειναι επιπλαστες και  κρυσταλλώθηκαν  ως  δηθεν επιλογές.


5) ΔΕΚΤΗΣ 
Ειμαστε Δέκτες των πάντων. Απο την τροφή μας ,εως τα συναισθηματα μας.
Δεν θελω πλεον να ειμαι ενας ανεξέλεκτος Δεκτης. Αυτό που δέχομαι και προσλαμβάνω ,θελω
να ειναι συμβατό με το ΕΓΩ  ΕΙΜΙ μου. Περιφρουρω το ΕΙΝΑΙ μου ,και δεν επιτρέπω επηροες
απο οπου και αν προέρχονται.


6) ΕΣΤΙΑΣΗ
Ειμαι εστιασμένη στο ΕΓΩ  ΕΙΜΙ  και μονο εκει. Αντιλαμβάνομαι οτι ολα τα αλλα γυρω μου
ειναι μια ψευδαίσθηση ,και εγω οφείλω στον  πραγματικό εαυτό μου ,να βγω απο αυτήν.


ΑΞΊΖΩ ΝΑ ΕΧΩ ΤΑ ΠΑΝΤΑ . 
ΟΛΟΙ ΜΑΣ ΑΞΙΖΟΥΜΕ  ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ, ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΘΕΛΕΙ
Η  ΘΕΙΑ  ΠΑΡΟΥΣΙΑ  ΜΕΣΑ  ΜΑΣ.






                                                        



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου