Δευτέρα 28 Μαρτίου 2011

ΜΑΡΤΙΟΣ 2011

ΔΕΥΤΕΡΑ 28 -3 -11
ΣΥΜΠΑΝ  ΓΕΙΑ  ΣΟΥ.

Πως να κατανοησω και να αποδεχθω το μεγάλο θέμα των ταυτίσεων?
Πως να αποδεχθώ το θεικό κομμάτι μέσα μου, χωρίς την αναγκαία  αλλαγή που πρέπει να γίνει
στα πιστέυω  μου.
Πως να αποδεχθώ αυτό που πραγματικά ειμαι, αν πρώτα δεν καταλάβω οτι ολη η δημιουργία
γυρω μου ειναι σαν και εμένα.
Οφείλω στον εαυτό μου και σε αυτό που πραγματικά ειμαι  να κατανοήσω και να αναγνωρίσω
την πραγματικότητα . Οχι αυτήν που μου δείχνουν ,ή μου επιβάλουν οι αλλοι, αλλά αυτήν που
βρίσκεται μεσα μου, ενας απέραντος ωκεανός της Θειας Παρουσίας, που περιμένει να 
βυθισθώ μέσα του.
Η ιδέα να βυθισθώ μεσα στον ωκεανό της Θειας Παρουσίας με έλκει συνεχώς. Τι με εμποδίζει
λοιπόν να το κάνω?
Η προσωπικότητα μου βεβαια, η οποια δεν θέλει καμια , μα καμια , αλλαγή.
 ΤΟ ΠΕΔΙΟ ΤΗΣ ΣΥΝΕΊΔΗΣΗΣ  ΕΧΕΙ  ΕΜΦΥΤΗ  ΜΕΣΑ  ΤΟΥ  ΤΗΝ  ΙΔΙΟΤΗΤΑ  ΤΗΣ
 ΑΔΡΑΝΕΙΑΣ.
ΑΔΡΑΝΕΙΑ =  ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ  ΣΤΗΝ  ΑΛΛΑΓΗ
Δηλ. υπάρχει μεσα μας μια έμφυτη ροπή ,που μας αποτρέπει απο του να επιχειρήσουμε μια
οποιαδήποτε αλλαγή ,η οποία αλλαγή θα ξεβολευσει την προσωπικότητα απο αυτά που ξέρει
και εχει συνηθίσει . Αυτή η αδράνεια συγκρατεί όποια  ροή ενεργειας συμβαίνει μέσα μας ,
την εγκλωβίζει , και ετσι γίνονται οι ταυτίσεις.
Το αστείο ειναι πως το πεδίο της αντίδρασης αντιδρά και στην ιδια την αντίδραση.
Κάνεις μια αλλαγή σε κάτι .Υπάρχει αντίδραση, εσυ επιμένεις ,συνηθίζεις την αλλαγή, και αν
πας παλι να αλλάξεις κάτι απο αυτο που το συνήθισες ,συναντας ακόμη μεγαλυτερη αντίδραση.
Η προσωπικότητα μας δεν θέλει καμιά αλλαγή.
Εχει αποκτήσει τις συνήθειες της και δεν την ενδιάφερει τίποτα αλλο.
Ομως απο την στιγμή που ξέρω οτι  'εγω ' δεν ειμαι αυτές οι συνήθειες ,μου ειναι πλέον αδύνατο
να μείνω  σε αυτές.
Η ενέργεια μου ειναι εγκλωβισμένη  στο συναίσθημα ,γιαυτό και θα δουλέψω το συναίσθημα.
Θα εξετάσω τις πεποιθήσεις μου για το καλό και το κακό.
Τι ειναι αλήθεια το καλό ,ή το κακό. Ποιος μπορεί να τα ξεχωρίσει ?
Η προσωπικότητα μας σίγουρα οχι, γιατί πολλα τα παίρνει ως καλά ενω ειναι διαβρωτικά
γιάυτήν ,και αλλα τα παιρνει ως κακά ενω στην πραγματικότητα ειναι καλά γιάυτην.
Οταν προσπαθείς να αλλάξεις ,να μαθητεύσεις στην Διδασκαλία, σχεδόν πάντα παρουσίαζεται
η αντίδραση προς το κακό, που προσπαθεί να σε ξαναγυρίσει εκει που ήσουν .
Πάντα σε μια αλλαγή προς το καλύτερο, εμφανίζεται το κακό με δίαφορες μορφές. Ενος δικου
σου ανθρώπου που θα εχει εκείνο το διαστημα την ανάγκη σου ,αρα την ενέργεια σου, με μια
ξαφνική ανατροπή στα οικονομικά σου που θα χρειασθούν την προσοχή ( την ενεργεια σου) σου,
με κάτι εντελώς ξαφνικό που θα σε αποσπάσει απο αυτό που θέλεις να κάνεις.
Ακόμη και αν εχεις προχωρήσει και εχεις κάνει την αλλαγή σου ,πάλι προς το τέλος,θα βρείς
την αντιδραση ,που δεν σε αφήνει να αφήσεις  το παλιό για να πας στο καινουργιο.
Αυτές οι δυνάμεις -ροπές  δουλέυουν υπόγεια.  Εχουν εδρα τους το  Ασυνείδητο .
Το Ασυνείδητο αποτελείται απο ενεργειες που εχουν αυτοματοποιηθεί ,και δουλέυουν χωρις τον
έλεγχο του Συνειδητου.
Ειναι δύσκολο να ελεγχθούν αυτές οι παγιωμένες ενέργειες του ασυνειδητου ,και αποτελουν
την ΣΚΙΑ . Εκει ομως υπάρχει και μια τεράστια ποσότητα ενεργειας που ειναι ουσιαστικά
φυλακισμένη.  Αν μπορέσουμε να λυτρώσουμε τις παγιωμένες -φυλακισμένες ενεργειες θα
εχουμε στην διαθεση μας τεράστια ποσά ενεργειας.
Η επαφή με τον ΕΝΑΤΕΝΙΣΤΗ  βοηθάει  την προσπάθεια να λυτρώσουμε τις φυλακισμένες
ενεργειες του ασυνειδητου.( Ενας αλλος τρόπος ειναι μεσω των ονείρων ,αυτά ομως ειναι για
πολυ αργότερα).
Πως δουλέυω ,τελικα, με το συναίσθημα? Τι πρεπει να προσέξω ? Τι ακριβως ειναι το καλό 
και τι το κακό? 
Μεγάλα ερωτήματα ,που θέλουν και μεγάλες απαντήσεις.
Οταν λεω κακό , μη φανταστείτε οτι αναφέρομαι σε φόνους , απάτες, ............και οτι αλλο εχει
εφεύρει ο ανθρωπος για να κάνει τους υπόλοιπους γυρω του να υποφέρουν. Θεωρώ οτι κάποιος
που ειναι στην Διδασκαλία ειναι εξω απο αυτά. 
Για την Διδασκαλία κακο ειναι ( εκτος απο ολα αυτά ) ,η συσσωρευμένη ,φυλακισμένη ενεργεια
και η αδυναμία μας να κατανοήσουμε γιατί και πως ταυτιζόμαστε.  Π.χ  δείχνεις σε υπερβολικό
βαθμό ελεος .Κάνεις κακό και στον εαυτό σου γιατί ετσι δεν βρίσκεσαι σε ισορροπία ,αρα
εγκλωβίζεις ενεργεια, αλλα και στον άλλο γιατι τον οδηγείς σε μαλθακότητα και αδράνεια.
Αρα το πρωτο που πρέπει να κάνω ειναι να αναγνωρίσω τα προβλήματα μου και να κατανοήσω
που εστιάζονται αυτά και γιατί.  Το να αναγνωρίσω οτι εχω πρόβλημα κατ'αρχας ειναι και το πιο
δύσκολο. Γιατί αυτή η γνώση πονάει ,οπότε προτιμώ να την καλύπτω με κάτι άλλο και να λέω
συστηματικά ψέματα στον εαυτό μου.  Να ενα μεγάλο κακό.  
Ετσι εστιάζω την προσοχή μου στο συναίσθημα και προσπαθώ να καταλάβω μέσα απο εκει
τις αλήθειες μου και τα ψέματα μου.
Υπάρχει ενα κομμάτι μέσα μας ,που μας μιλάει με πολλούς τρόπους, που εμεις ομως τις 
περισότερες φορές αγνοούμε.  Πρέπει να είμαστε σε εγρήγορση σχετικά με το συναίσθημα ωστε
να αρχίσουμε να κατανοούμε την γλώσσα του.  Οταν κάτι μου προκαλεί μια αδιόρατη θλίψη ή
ανησυχία εσωτερικά ή κάτι δεν μου στέκεται καλά ή κάτι με απωθεί χωρίς λόγο,ή διστάζω για
κάτι χωρίς λόγο ,ειναι το συναίσθημα που μου μιλά ,και εγω οφείλω να μάθω να το ακούω.
Οσες φορές δεν το ακούω ,νεκρώνεται σιγά-σιγα ,ωσπου να ατροφήσει εντελώς.
Ολες οι σκέψεις και οι θεωρίες μπορούν να μας πουν ψέματα. 
ΜΟΝΟ  ΤΟ  ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑ ΜΠΟΡΕΙ  ΝΑ ΜΑΣ  ΠΕΙ  ΤΗΝ  ΑΛΗΘΕΙΑ.
Η  ΑΛΗΘΕΙΑ  ΒΓΑΙΝΕΙ  ΑΠΟ  ΤΟ  ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑ.
Ο νους μας  παίζει σπουδαίο ρόλο σε ολο το παιχνίδι που γίνεται με το συναίσθημα.
Ο νου μας απο την αρχη δεν πήρε την θέση που του ταίριαζε στην ανάπτυξη του ανθρώπου.
Πρωτα αναπτύχθηκε ο ερπετοειδής εγκέφαλος που ειναι ο αρχικός παράγοντας της ευτυχίας
και της πληρότητας.  Ο νους αναπτύχθηκε μετά, και αναπτύχθηκε δυστυχώς με λάθος τρόπο.
Ο νους δεν ειναι για να διαχειρίζεται την ευτυχία ,την ενεργεια και την πληρότητα ,και δεν πρεπει
να επεμβαίνει καθόλου σε αυτά.
Ο νους σε παρασύρει ,ωστε να μην εισαι σε επαφή με τα συναισθήματα σου.
Ο ερπετικός εγκέφαλος - το Ζωο / Θεμελιο - μεσα μας αναγνωρίζει αμέσως την χαρά αλλά και 
την λύπη.  Η σημερινή κοινωνία δεν σου δίνει την δυνατότητα να αναζητάς την χαρά ,ή να 
φεύγεις οταν υπάρχει λύπη -δυστυχία.  Ετσι εμεις μη έχοντας την δυνατότητα να φύγουμε  στην
δυστυχία αναπτύσουμε άλλες ιδέες, φιλοσοφίες για να μπορέσουμε να επιζήσουμε ,και τελικά
εγκλωβιζόμαστε σε διάφορες θεωρίες.
Με αυτόν τον τρόπο το αρχικό ζωο μέσα μας διαστρέφεται εντελώς και δεν αντιδρά πλέον στο
συναίσθημα ,αφου φοβάται να δείξει τι το ευχαριστεί πραγματικά.
Εστιάζω ,λοιπόν ,την προσοχή μου, στο τι νοιώθω ,λύπη, χαρά ,φόβο, ανησυχία, .........
Επειδή ομως καλή η θεωρία ,αλλά καλύτερη η πράξη, για να καταλάβω τι μου γίνεται ,και
προπαντώς ,που βρίσκομαι, και ποιά ειναι τα προβλήματα μου  ΚΑΝΩ  ΜΙΑ  ΕΡΓΑΣΙΑ.
Κάνω μια γραπτή εργασία θέτοντας κάποιες ερωτήσεις στον εαυτό μου ,στις οποίες πρέπει να
απαντήσω ,με οση ειλικρίνεια μπορώ.
Ειναι 4 κύκλοι ερωτήσεων ,που πρεπει να απαντηθούν γραπτώς.


1) ΓΙΑΤΙ  ΜΑΘΗΤΕΥΩ ?  ΝΑ ΣΚΕΦΤΕΙ  ΚΑΙ  ΝΑ ΓΡΑΨΕΙ  Ο ΚΑΘΕΝΑΣ  ΜΑΣ  ΓΙΑΤΙ ΣΤΗΝ
ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ  ΕΔΩ ΣΕ  ΑΥΤΗΝ  ΤΗΝ  ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ  ΚΑΙ  ΤΙ 
ΠΡΟΣΔΟΚΙΕΣ  ΕΧΕΙ  ΑΠΟ  ΑΥΤΗΝ.


2) ΤΙ  ΘΕΛΩ  ΑΠΟ  ΤΗΝ  ΖΩΗ  ΜΟΥ.   ΤΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΘΕΛΩ  ΑΠΟ  ΤΗΝ  ΖΩΗ  ΜΟΥ.
ΟΧΙ ΤΙ ΘΕΛΟΥΝ ΟΙ ΑΛΛΟΙ  ΓΙΑ  ΜΕΝΑ  Ή ΑΠΟ  ΕΜΕΝΑ .  ΟΧΙ ΤΙ  ΠΡΟΣΔΟΚΟΥΝ  ΟΙ
ΑΛΛΟΙ  ΑΠΟ  ΕΜΕΝΑ  ,ΑΛΛΑ  ΕΓΩ  ΒΑΘΙΑ  ΜΕΣΑ  ΜΟΥ  ΤΙ  ΘΕΛΩ ? (  πρεπει να ειναι
αρκετά πράγματα ,τουλάχιστον 6-7).


3)  α]  ΠΟΙΑ  ΘΕΩΡΩ  ΩΣ  ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ  ΠΡΟΤΕΡΗΜΑΤΑ  ΜΟΥ ?  ΟΧΙ ΚΡΊΣΗ  ΜΕ ΒΑΣΗ
          ΓΕΝΙΚΕΣ ΑΝΤΙΛΗΨΕΙΣ.  Π.Χ  ΕΙΜΑΙ ΚΑΛΗ.......
          ΤΑ ΠΡΟΤΕΡΗΜΑΤΑ  ΕΔΩ  ΕΙΝΑΙ  ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΜΑΣ  ΩΘΟΥΝ  ΣΕ ΑΝΩΤΕΡΗ 
         ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ  ΕΞΕΛΙΞΗ . ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ  ΑΥΤΑ  ΠΟΥ ΜΕ  ΕΞΥΨΩΝΟΥΝ ΠΙΟ ΠΟΛΥ ?
         ΠΩΣ  ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ  ΕΙΜΑΙ ? ΜΠΟΡΩ  ΝΑ ΤΑ  ΔΩ  ΚΑΙ  ΝΑ ΤΑ ΑΝΑΓΝΩΡΊΣΩ
         ΧΩΡΙΣ  ΦΟΒΟ  ,ΚΑΙ  ΧΩΡΙΣ  ΝΤΡΟΠΗ ?
     β] ΠΟΙΑ  ΘΕΩΡΩ  ΩΣ  ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ  ΜΕΙΟΝΕΚΤΉΜΑΤΑ  ΤΗΣ  ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑΣ
         ΜΟΥ?    ΤΙ  ΕΙΝΑΙ  ΑΥΤΟ  ΠΟΥ ΜΕ  ΣΥΓΚΡΑΤΕΊ  ΚΑΙ  ΜΕ ΔΕΣΜΕΥΕΙ ?
         ΤΙ  ΔΕΝ  ΜΕ  ΑΦΗΝΕΙ  ΝΑ  ΠΡΟΧΩΡΙΣΩ  ? ΠΟΥ  ΑΚΟΥΩ  ΤΟΥΣ  ΑΛΛΟΥΣ  ΚΑΙ  ΟΧΙ
         ΕΜΕΝΑ  ΚΑΙ  ΤΟ  ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑ  ΜΟΥ ?  ΠΟΥ  ΠΑΡΑΣΎΡΟΜΑΙ  ΚΑΙ  ΞΕΦΕΥΓΩ
        ΑΠΟ  ΤΗΝ  ΙΣΟΡΡΟΠΙΑ ,ΚΑΙ  ΓΙΑΤΙ  ΤΟ  ΚΑΝΩ  ΑΥΤΟ?  ΣΕ ΤΙ ΜΕ  ΕΞΥΠΗΡΕΤΕΊ ?
        ΟΤΙ  ΚΑΝΩ  ,ΕΞΥΠΗΡΕΤΕΙ  ΣΕ ΚΑΤΙ  ,ΑΥΤΟ ΑΣ  ΤΟ  ΒΑΛΩ  ΚΑΛΑ  ΣΤΟ  ΜΥΑΛΟ 
       ΜΟΥ , ΚΑΙ ΑΣ ΦΡΟΝΤΙΣΩ  ΝΑ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΩ  ΤΙ ΕΙΝΑΙ  ΑΥΤΟ.
       (  και στα  δυο  αναφερω  αρκετά  πράγματα απο  10-12 )


4)  ΑΥΤΕΣ  ΤΙΣ  ΙΔΙΕΣ  ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΘΑ  ΤΙΣ  ΚΑΝΩ  ΚΑΙ  ΓΙΑ  ΤΟΥΣ  ΑΛΛΟΥΣ.
ΑΥΤΟΥΣ  ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ  ΔΙΠΛΑ  ΜΟΥ  ΚΑΙ  ΕΧΟΥΝ  ΚΑΠΟΙΟ  ΡΟΛΟ  ΣΤΗΝ  ΖΩΗ  ΜΟΥ.
 α] ΠΟΙΕΣ  ΑΡΕΤΕΣ  ΘΕΩΡΩ   ΟΤΙ  ΠΡΕΠΕΙ  ΝΑ  ΕΧΟΥΝ ΟΙ  ΔΙΚΟΙ ΜΟΥ ΩΣΤΕ  ΝΑ
     ΜΕ   ΒΟΗΘΗΣΟΥΝ  ΜΕ ΤΗΝ  ΠΑΡΟΥΣΙΑ  ΤΟΥΣ  ΝΑ  ΕΞΕΛΙΧΘΩ?
  β] ΠΟΙΑ  ΕΙΝΑΙ  ΤΑ  ΜΕΙΟΝΕΚΤΉΜΑΤΑ ΠΟΥ  ΕΧΟΥΝ  ΟΙ  ΑΛΛΟΙ ΚΑΙ  ΤΑ  ΟΠΟΙΑ ΜΕ
      ΕΜΠΟΔΙΖΟΥΝ  ΝΑ  ΕΞΕΛΙΧΘΩ ?
    ( και  στα δυο  αναφέρω αρκετά  πράγματα  απο  10-12 )
ΜΕΣΑ  ΑΠΟ  ΤΟΥΣ  4  ΚΥΚΛΟΥΣ  ΕΡΩΤΗΣΕΩΝ  ΘΑ  ΦΑΝΕΙ  Ο  ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΣ ΜΑΣ
ΚΟΣΜΟΣ ,  ΠΟΥ  ΠΑΣΧΕΙ,  ΠΟΥ ΥΣΤΕΡΕΙ  ,ΚΑΙ  ΤΙ  ΘΕΛΕΙ  .


Ας  κάνουμε  ,λοιπον  ,αυτήν  την εργασια  με υπομονη και  θετική  διάθεση ,και ας βουτήξουμε
στα βαθιά του εαυτου μας ,πάντα με αγάπη ,χωρις φόβο, και χωρίς προκατάληψη.
Η  ΑΛΗΘΕΙΑ  ΜΑΣ  ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ ,ΕΚΕΙ  ΒΑΘΙΑ  ΜΕΣΑ ΜΑΣ, ΚΑΙ  ΕΙΝΑΙ  Η  ΜΟΝΗ
ΑΛΗΘΙΝΗ  ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΜΑΣ.
Να  ειμαστε πάντα ολοι καλά αφήνοντας την  αλήθεια  μας να βγεί  προς τα  εξω.

















Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου