Τετάρτη 9 Φεβρουαρίου 2011

ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ 2011

9-2-2011
ΣΥΜΠΑΝ ΓΕΙΑ ΣΟΥ
Θα δουμε τωρα ποιες ειναι οι παγίδες-κίνδυνοι στην  Αρχη της Ζωης.
1) ΑΝΙΣΟΜΕΡΕΙΑ.
Το σωμα μας ειναι στην ουσία ενας φορέας ενεργειας. Ειναι ετσι δομημενο ,ωστε να μπορεί να δεχετα
απεριόριστη ενεργεια απο το σύμπαν.Υπαρχουν τα κεντρικά, αλλα και τα περιφεριακά, κανάλια απο τα
οποια η ενεργεια που λαμβάνουμε κατανέμεται στο σωμα μας. Τι γίνεται ομως που εμεις ,σχεδόν ολοι
εχουμε στρεβλώσει τα ενεργειακα μας κανάλια? Τα μπλοκαρισματα/ ταυτίσεις δεν εχουν επιτρέψει
την ορθή δόμηση των καναλιών. Ετσι η ενεργεια οταν κατεβαίνει συναντά μπροστα της κόμβους που
δεν της επιτρεπουν να διαχυθεί ισομερώς σε ολο το σώμα. Ετσι εχουμε αλλα κεντρα και τα αντίστοιχα
οργανα να υπολειτουργουν ή να υπερλειτουργουν,  με τις αντιστοιχες επιπτώσεις.
Οπότε ξαναγυρνάμε στην αρχική μας ανάγκη-  ΝΑ ΞΕΜΠΛΟΚΑΡΟΥΜΕ  ΚΑΙ ΝΑ ΑΠΟΤΑΥΤΙΣΤΟΥΜΕ.

2) ΑΚΑΜΨΙΑ.
Το μπλοκάρισμα και οι ταυτίσεις  ειπαμε οτι δημιουργουν κόμβους στα ενεργειακά μας καναλια
που δεν αφήνουν την ενεργεια να περάσει . Αυτοι ,λοιπον, οι κόμβοι δεν ειναι τίποτα αλλο, απο
μικρους κρυστάλους , ( κρυσταλλωμένες συνηθειες , καταστασεις, πεποιθήσεις ,συμπεριφορές,......)
που ειναι γαντζωμένοι επανω στο αιθερικό μας σωμα, δημιουργωντας ενα ενεργειακό χάος.
Προκαλουν στρεβλώσεις στην διαχυση της ενεργειας ,και σαν αποτέλεσμα εχουμε το πάγωμα του
σημείου, που γίνεται άκαμπτο ,και τελικά εμφανίζεται και στο φυσικό μας σώμα σαν ασθένεια.
Σχεδόν κάθε ασθένεια που εμφανίζεται εχει την ρίζα της, σε ενα παγωμένο/ακαμπτο /μπλοκαρισμένο
ενεργειακό σημείο ,που ειναι στην ουσία μια λανθασμένη μας αντίληψη /πεποίθηση /ιδέα/ καταγραφή/
συνηθεια.....

3) ΑΠΟΔΙΟΡΓΆΝΩΣΗ.
Ενας απο τους βασικούς συμπαντικους νόμους ειναι και ο νόμος της ΚΥΚΛΙΚΟΤΗΤΑΣ.
Οτι αρχίζει τελειωνει και ξαναρχιζει. Η φύση και το πως λειτουργει ειναι το καλλυτερο παραδειγμα
γιάυτον τον νομο. Εχουμε ημερα/ νύχτα ,χειμώνα /καλοκαιρι,..... εχουμε δηλ. σε ολα οσα μας
περιβάλλουν το ΖΕΝΙΘ /ΝΑΔΙΡ.
Δυστυχώς οι πιο πολλοι απο εμας δεν καταλαβαίνουμε αυτον τον τοσο σημαντικό νομο.
Θέλουμε να ειμαστε διαρκώς ευτυχισμένοι,καλα,γεματοι ενεργεια ,παντα ανεβασμένοι  στο ζενιθ
χωρις να μας επιτρεπουμε να πάμε και κάποια στιγμή στο ναδιρ.  Αυτή  ομως η τάση μας ,
δημιουργει μια αποδιοργάνωση στην ενεργεια ,στην οποια δεν αφήνουμε το περιθώριο να κατασταλαξει και να απορροφηθεί κανονικά. Δεν ενοω βέβαια οτι δεν πρέπει να ειμαστε πάντα καλα
και πάντα χαρουμενοι. Ενοω οτι η ενταση αυτής της επιθυμίας ,του να ειμαι παντα καλα,και παντα
χαρουμενη,και παντα πρωτη,και παντα η καλυτερη γιατί το αξίζω , δημιουργει στην ουσία τις
κρυσταλωσεις. Πρεπει να μαθω οτι θα εχω και τις καλες αλλα και τις κακες μου μερες ,και βασικά
πρεπει να το αποδεχθώ ,να μην απογοητεύομαι οταν ειμαι στα κάτω μου,και να μην ρίχνω το
φταίξιμο στους αλλους.

3) ΑΚΡΑΤΕΙΑ.
Βλέπουμε οτι σε ολες τις Αρχες οι παγίδες ειναι σχεδον ομοιες.  Πιστευω οτι πρεπει να ειμαι παντα
χαρουμενη ,παντα η πρωτη, παντα γεματη ενεργεια, και κάνω οτι ειναι δυνατον για να το πετυχω.
Μαζευω λοιπον ενεργεια απο παντου, με οτι μεσον μπορώ,( και εχω πολλά μεσα στην διαθεση μου)
και ειμαι ΓΕΜΑΤΗ!!! ΓΕΜΑΤΗ!!!,και αισθάνομαι καλα ,μου ερχεται να διαλύσω τον κοσμο και να
τον ξαναφτιαξω,ειμαι ΕΓΩ και κανενας αλλος ,αισθάνομαι οτι μπορω να κανω τα παντα, και τοτε
παρατηρω ενα ελαφρύ ,στην αρχη, τρεμουλο στα χερια μου ,στο σωμα μου. Η ενεργεια ,η πολυτιμη
ενεργεια μου ,μπουμπουνιζει μεσα μου, σαν σομπα που της εριξες παρα πολλα ξυλα.
Κάπου πρεπει να την διοχετεύσω ,γιατι αλλιως θα εκραγω. Τι κάνω λοιπον?  Εκτονώνω την παραπανω
ενεργεια μεσω της προσφοράς,και της δημιουργιας.
ΔΕΝ ΚΡΑΤΩ ΤΗΝ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΕΓΚΛΩΒΙΣΜΕΝΗ, ΔΗΜΙΟΥΡΓΩ Μ¨ΑΥΤΗΝ,    ΚΑΙ ΤΗΝ
ΠΡΟΣΦΕΡΩ ΚΑΙ    ΣΕ ΑΥΤΟΥΣ  ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΤΗΝ ΕΧΟΥΝ  ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΝ,
ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ,ΔΕΝ...... ΔΕΝ ΜΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΤΟ ΚΑΘΕ  ' ΔΕΝ'. ΕΓΩ  ΟΤΙ   ΠΛΕΟΝΑΣΜΑ
ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ  ΕΧΩ  ΤΟ ΔΙΝΩ, ΠΡΟΣΦΕΡΟΝΤΑΣ  ΕΡΓΟ.

5)  ΔΙΑΧΥΣΗ
Εχω ενεργεια , πλεονασμα μαλιστα, και το δινω σ¨αυτους που δεν εχουν ,κάνοντας εργο.
Τι εργο ομως κάνω?  Σε ποιους την δίνω και με ποιο σκοπό? ( αχ! δεν θα ησυχάσω ποτε, οτι και να
κάνω, παντα  καποια παγίδα βρισκεται μπροστα μου )
Ο σκοπος μου δεν ειναι να αφήσω την ενεργεια μου να διαχυθει, ετσι απλως για να πω οτι κάνω κατι.
Οτι κανω οφειλω να το περασω πρωτα απο τις δυο προηγουμενες Αρχες.
ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ ΤΗΣ ΑΓΑΠΗΣ , ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ ΤΗΣ ΣΟΦΙΑΣ.
ΟΤΙ ΚΑΝΩ ΚΑΙ ΟΤΙ ΠΡΟΣΦΕΡΩ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ  ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΕ ΑΓΑΠΗ  ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΜΕ ΣΟΦΙΑ.
ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΑ ΔΥΟ ΚΕΝΤΡΑ. ΠΡΟΣΦΕΡΩ ΚΑΤΙ ΜΕ ΑΓΑΠΗ ΜΕΝ ,ΑΛΛΑ ΟΧΙ ΕΚΕΙ ΠΟΥ
ΠΡΕΠΕΙ ΔΕ,ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΧΩ ΤΗΝ ΣΟΦΙΑ ΝΑ ΔΙΑΛΕΞΩ ΤΟΝ ΣΩΣΤΟ ΔΕΚΤΗ ,ΤΗΝ ΔΕΔΟΜΕΝΗ
ΣΤΙΓΜΗ. Ή  ΚΑΙ ΤΟ ΑΝΤΙΘΕΤΟ. ΔΙΑΛΕΓΩ ΤΟΝ  ΣΩΣΤΟ ΔΕΚΤΗ ,ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΤΟ ΚΑΝΩ
ΜΕ ΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΜΟΥ, ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΔΙΑΦΟΡΟ, Ή  ΤΟ  ΚΑΝΩ ΚΑΙ ΜΕ ΜΙΑ ΔΟΣΗ
ΚΑΚΙΑΣ ΚΑΙ ΥΠΕΡΟΨΙΑΣ.  ΕΙΠΑ ΠΙΟ ΠΑΝΩ ΕΙΜΑΙ ΓΕΜΑΤΗ!!!  ΓΕΜΑΤΗ!!!  ΚΑΙ ΕΙΜΑΙ
ΘΕΟΣ.

6)  ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ.
Εχω το πλεονασμα μου της ενεργειας. Και εχω ολη την καλη διαθεση να την προσφερω να μην την
κρατήσω και λιμνάσει.   Και το σκεφτομαι,  και το σκεφτομαι, και ολο το σκέφτομαι ,και δεν κανω
τιποτα. Λεω θα κανω αυτό ,το οργανώνω, το περναω απο τα κεντρα, το ανεβάζω στην καρδια, και
μετα στο κεφάλι για να δω αν πήρα την σωστη αποφαση, και το ξαναφέρνω στο κεντρο της Ζωης,
να του δωσω την απαιτουμενη ενεργεια , ωστε μετα να το γειώσω ωστε να υλοποιηθεί.  ΑΜ, ΔΕ
Ξανα κανω αυτον τον κυκλο αμετρητες φορες ωσπου εξαντλω την διαθεσιμη ενεργεια μου.
Ξαναμαζευω ενεργεια , αναθεωρώ λιγο αυτο που ειμαι αποφασισμενη να κανω,ανεβαινω κατεβαινω,
αποφασισμενη αυτην την φορα να γειωσω κανονικα ,και πουφ!!!! ξανα. Αυτο το σεναριο μπορει
να παιχτεί αμετρητες φορες ,και εγω να μενω με την εντύπωση οτι κατι κανω ,ή οτι κατι θα κανω
καποια στιγμη. ΑΝΑΚΥΚΛΏΝΟΜΑΙ ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ ΚΑΝ.

7) ΣΥΣΤΟΛΗ
Απο τις αμετρητες φορες που εχω μαζεψει την ενεργεια ,και την εχω ανακυκλωσει ασκοπα ,εχω
κατορθώσει τελικα  ,σχεδον να την ευνουχίσω. Της εχω επιβαλλει πλεον  ενα αυτοπεριορισμο
γιατι αλλιως θα κανω ΜΠΑΜ!!!!.  Δεν ειναι δυνατο να συγκρατω πολυ μεγαλα αποθεματα ενεργειας
στο σωμα μου χωρις να τα διοχετευω καπου και χωρις  να τα ανανεώνω  συνεχως.
Ετσι δημιουργουντε και οι διαφορες ασθενειες, απο λιμναζουσα ενεργεια.
Η ενεργεια συστελεται ,και αυτοπεριορίζεται ,και αυτο προκαλει κρυσταλωσεις και κομβους.
ΟΧΙ ΛΟΙΠΟΝ ΣΤΗΝ ΑΝΑΒΛΗΤΙΚΟΤΗΤΑ , ΟΧΙ  ΣΤΗΝ ΑΣΚΟΠΗ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ

8)  ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΤΙΣΜΟΣ.
Εχω βρει τους τροπους μου να μαζευω ενεργεια, αισθανομαι δυνατη, ικανή για ολα ,και κοιτάζω τον
κοσμο και λιγο αφ¨'υψηλού. Ολα καλα εως εδω και μεσα στα ανθρωπινα δεδομενα,δεν ειμαι και
καμια αγία.  Ελα ομως που το σκουλήκι με τρωει. Η αισθηση οτι ειμαι δυνατη, και οτι μπορω να κανω
πολλα πραγματα,εξω απο τα συνηθισμένα ,ειναι μια πραγματικοτητα ,που δινει μια αλλη διασταση
στην ζωη μου. Εχω μια δυναμη,και εχω πληρη συνειδηση αυτης μου της δυναμης. Θελω διακαως
να αξιοποιησω αυτην την δυναμη, να την προβαλλω προς τα εξω, να την δουν και οι αλλοι ,βρε αδελφε
Αρχιζω απο τα μικρα. Βρισκω θεση για το αυτοκινητο, δεν περιμενω στην ουρα, στελνω στα παιδια
μου νοερες οδηγιες,κατευθυνω καποιες καταστασεις ( αθωες) ,προς οφελος μου ,κανω και αλλα
τετοια μικρα που κανουν την ζωη μου ευκολη και ωραια, και ειμαι και πολυ ευχαριστημένη.
Υστερα συμβαινει κατι που με προβληματιζει. Μια φιλη μου με κατηγορισε, το μαθαινω, πικραίνομαι
με πιανει το εγωιστικο μου και λεω  " τωρα θα σου δείξω  εγω". Κανω αμεσως μια ασκηση ,και της
 στελνω λιγη απο την κρατημενη μου ενεργεια εμπλουτισμενη με μια αρνητικη επιθυμια να παθει κατι -εστω μικρο-  για να μαθει να μη με πιανει στο στομα της.
 ΚΑΙ ΕΤΣΙ ΠΕΡΑΣΑ ΑΜΕΣΩΣ ΣΤΗΝ ΑΛΛΗ ΠΛΕΥΡΑ. ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΑ
ΤΗΝ ΔΥΝΑΜΗ ΠΟΥ ΠΗΡΑ  ΑΠΟ ΤΟ ΣΥΜΠΑΝ  ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΝΩ ΚΑΚΟ ΣΕ ΚΑΠΟΙΟΝ ΑΛΛΟΝ
ΑΣΧΕΤΑ ΑΝ ΕΙΧΑ ΔΙΚΑΙΟ Ή ΟΧΙ.
ΔΕΝ ΔΙΟΧΕΤΕΥΣΑ ΤΗΝ ΔΥΝΑΜΗ ΜΟΥ ΓΙΑ ΚΑΤΙ ΚΑΛΟ ,ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΚΑΤΙ ΚΑΚΟ.
ΑΠΟ ΤΟ ΣΗΜΕΙΟ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΕΥΚΟΛΟ ΝΑ ΠΑΩ ΚΑΙ ΣΕ ΠΙΟ ΣΟΒΑΡΕΣ
ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ,ΝΑ ΚΑΝΩ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΤΕΛΕΤΟΥΡΓΙΕΣ, ΝΑ ΚΑΛΕΣΩ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΟΝΤΟΤΗΤΕΣ
ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΣΚΟΠΟΥΣ ΜΟΥ,ΚΑΙ ΝΑ ΠΕΣΩ ΑΚΟΜΗ ΠΙΟ ΒΑΘΙΑ ΣΤΟ ΛΑΚΟ ΜΕ ΤΑ ΦΙΔΙΑ
ΤΗΣ ΜΑΥΡΗΣ ΜΑΓΕΙΑΣ.
ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΟΙ ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΤΑ ΤΥΠΙΚΑ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΟ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΚΟ ΕΙΝΑΙ
ΤΑ ΙΔΙΑ. ΕΞΑΡΤΑΤΑΙ ΑΠΟ ΕΜΑΣ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΑΠΟ ΕΜΑΣ ΤΟ ΠΟΥ ΚΑΙ ΤΟ ΠΩΣ ΘΑ
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΟΥΜΕ ΤΗΝ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΜΑΣ.
ΓΙΆΥΤΟ ΚΑΙ  ΕΝΑΣ ΒΑΣΙΚΟΣ ΚΑΝΟΝΑΣ ΛΕΕΙ.
- ΔΕΝ ΚΡΑΤΑΜΕ ΤΗΝ ΕΝΕΡΓΕΙΑ
- ΔΕΝ ΤΗΝ ΕΓΚΛΩΒΙΖΟΥΜΕ
- ΔΕΝ ΤΗΝ ΑΦΗΝΟΥΜΕ ΝΑ ΛΙΜΝΑΖΕΙ
- ΟΤΙ ΠΛΕΟΝΑΣΜΑ ΕΧΟΥΜΕ ΤΟ ΔΙΟΧΕΤΕΥΟΥΜΕ ΑΜΕΣΩΣ ΜΕΣΩ ΕΡΓΟΥ
- ΔΕΝ  ΤΗΝ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΜΕ ΓΙΑ ΙΔΙΟΤΕΛΕΙΣ ΣΚΟΠΟΥΣ

ΕΤΣΙ ΤΟΣΟ ΑΠΛΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ.

Για εμας που αποβλεπουμε και γυρναμε σαν τα λουλουδια στο ΦΩΣ , τα πραγματα ειναι οντως τοσο
απλα. Βλεπω παντα το  ΦΩΣ  μπροστα μου και αφηνω το σκοταδι πισω μου. Ξερω οτι υπαρχει και
αυτο ,αλλα αυτο εμενα δεν με ενδιαφερει, δεν το βλεπω καν. Ειμαι παντα στραμενη προς το  ΦΩΣ
και πορευομαι μεσα εκει, οχι κλεινοντας τα ματια απο φοβο προς το σκοταδι, αλλα εχοντας παντα
την βεβαιότητα οτι η ΘΕΙΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ειναι παντα διπλα μου.
Να ειμαστε ολοι παντα καλα και μεσα στο  ΦΩΣ ΤΗΣ ΘΕΙΑΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣ.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου