Τετάρτη 16 Φεβρουαρίου 2011

ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ 2011

 ΤΡΙΤΗ  15-2-11
ΣΥΜΠΑΝ ΓΕΙΑ ΣΟΥ.
Πως αρχίζει άραγες μια εσωτερικη αναζήτηση ? ή μάλλον πως ειναι μια ζωη με εσωτερικη αναζήτηση?
Αναρωτήθηκα πολλές φορές ,ολα αυτά τα χρόνια, τι ειναι αυτό που μας ωθεί στο ψάξιμο ,γιατί το
συνεχίζουμε ,και προπαντώς γιατί δεν μπορούμε να το σταματήσουμε? Γιατί εγω ,οφείλω να το
ομολογίσω , προσπάθησα αρκετές φορές να σταματήσω το ψαξιμο και να ζήσω μια πιο ήρεμη ζωη
χωρις αυτήν την αγωνια ,του να μάθω ,να καταλάβω,να δω,να αλλάξω,να παω σύμφωνα με τις Αρχές,
να λειτουργώ μεσα απο το κέντρο της καρδιάς. Βλέπω ανθρώπους γύρω μου που δεν ενδιαφέρονται
για τίποτα απο ολα αυτά, καλούς ανθρώπους,που ζούν σωστά και καλά Δεν αναφέρομαι σε αυτούς που
ειναι κόντρα σε ολους τους νόμους και τις Αρχές του σύμπαντος. Γιατί ορισμένοι απο εμας εχουμε το
μικρόβιο και αλλοι οχι?  Το ερώτημα με απασχόλησε αρκετές φορές χωρις να καταλήξω κάπου.
Καταλαβαίνω οτι υπάρχει ενα κάτι που με ωθεί και δεν με αφήνει να εφησυχασω και να μείνω
αδρανής. Τι ομως ειναι αυτό?  Τι με κρατάει σ"αυτόν τον δύσκολο δρόμο?
Προσφατα ο Δάσκαλος μας εκανε μια αποκάλυψη πάνω σ"αυτό. Δεν ειπε κάτι καινούργιο ,κάτι που
δεν το ξέραμε,απλώς τώρα ηταν η ωρα να το καταλάβουμε και να το εμπεδώσουμε.
Είπε ,λοιπόν, οτι κάποιες ψυχές αποφάσισαν να ενσαρκωθούν με μια αποστολή. Η αποστολή τους
ηταν -ειναι- να ξυπνήσουν τον πολύ τον κόσμο ,και να τον κάνουν να θυμηθεί . Δεν ειναι κάτι το
εύκολο αυτό ,γιατι ο πιο πολύς κόσμος συνειδητά ( σε ενα βαθύτερο επίπεδο) επιλέγει , το να μην
θυμηθεί. Το να θυμηθείς τι στην πραγματικότητα εισαι, και το πως οφείλεις να εισαι, ειναι πολυ
ζόρικο και επώδυνο γι"αυτό  και η μεγαλύτερη μάζα της ανθρωπότητας το αποφέυγει.
Το να ψάχνεσαι και να προσπαθείς να εκφραστείς μέσα απο τις 3 Αρχές ,ειναι πολύ δύσκολο και
δεν συμβαδίζει μ"αυτό που προσπαθούν να επιβάλλουν οι δυνάμεις του κακού.
Οι ψυχές ,λοιπόν, που ενσαρκώθηκαν ειναι προορισμένες ,να κάνουν την προσπάθεια και να
προετοιμάσουν το έδαφος για κάτι καίνουργιο.Απο το 1980 και μετά άρχισαν να ενσαρκώνονται
ψυχές δυνατες,  ετοιμες για ολα, και ακόμη αργότερα ψυχές με δυνάμεις που ακόμη δεν μπορούμε
να κατανοήσουμε. Τα σημερινά 15χρονα ειναι αυτά που θα αναλάβουν να κάνουν το ξεκαθάρισμα.
Ομως το βάρος για την ωρα πέφτει στους ώμους μας. Είμαστε εμείς που οφείλουμε να κάνουμε την
προσπάθεια της ενθύμησης. Ακόμη και εναν ,ο καθένας μας, να ξυπνήσει ειναι μεγάλο το όφελος.
Και τι πάει να πεί ξυπνάω κάποιον και τον κάνω να θυμηθεί?
Πολλοί νομίζουν οτι με το ζόρι και με την βία πολλές φορές θα κάνουμε κάποιους να δούν.
Δεν παέι ετσι ομως. Με το ζόρι δεν έγινε ποτέ τίποτα καλό.  Τι κάνω λοιπόν?
Πολύ απλά, αφήνω τον εαυτό μου να γίνει το παράδειγμα ,φωτίζω την υπαρξη μου με ολο και
περισσότερο φως,και αφήνω τους γύρω μου να αγγίξουν ,και να γευθούν αυτό το φως.
Το φως της ύπαρξης μου πηγάζει απο μέσα μου , και διαχέεται  απο το κέντρο της καρδιάς γύρω μου.
Ειμαι οι 3 Αρχες ,ζω μέσα απο αυτές, εκφράζομαι μεσα απο αυτές, και ολη μου η ύπαρξη φωτίζεται
απο αυτές.
Δεν ειναι ανάγκη να πείσω  κανέναν ,να θυμηθεί ,και να ξυπνήσει. Το φως απο τις 3 Αρχες που
εκπέμπω , μεσα απο την καρδιά μου,κάνει απο μόνο του ολη την δουλειά.
Το ΦΩΣ μπαίνει μέσα στις καρδιάς των ανθρώπων γυρω μου και τους κάνει να θέλουν να μάθουν ,
τους κάνει να αναρωτιούνται τι συμβαίνει  ,και να θέλουν και αυτοί. Και τότε εγώ, εσυ, εμεις,
εξηγούμε τι γίνεται,πως δουλέυει ,τι αποτελέσματα εχει,και πως εφαρμόζονται οι ΑΡΧΕΣ.
Ακούγεται πολυ απλο ,και ειναι οντως.
Το δύσκολο ειναι τι κάνω εγω με τον ευτό μου? Εγω που εχω αναλάβει την αποστολή να ξυπνήσω
τους αλλους ,εγω πόσο εχω θυμηθεί ?  Πόσο εχω ξυπνησει?
ΕΧΩ ΘΥΜΗΘΕΙ ΜΙΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ,ΟΤΙ ΕΓΩ ΔΕΝ  ΕΙΜΑΙ ΤΑ ΔΙΑΦΟΡΑ ΕΓΩ ΜΟΥ?
ΕΧΩ ΘΥΜΗΘΕΙ ΟΤΙ Η ΘΕΙΑ ΟΥΣΙΑ ΕΙΝΑΙ ΚΟΜΑΤΙ ΜΟΥ , ΟΤΙ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΤΟΝ ΠΥΡΉΝΑ
ΤΗΣ ΥΠΑΡΞΗΣ ΜΟΥ?
ΕΧΩ ΘΥΜΗΘΕΙ ΟΤΙ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΑΝΟΗΣΩ ΤΗΝ ΟΥΣΙΑ ΤΗΣ ΥΠΑΡΞΗΣ ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΣΤΡΕΨΩ
ΤΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ ΜΟΥ ΒΛΕΜΜΑ ΣΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΗΣ ΚΑΡΔΙΑΣ?
ΕΧΩ ΘΥΜΗΘΕΙ  ΝΑ ΕΙΜΑΙ  ΠΑΝΤΑ  ΠΑΡΩΝ
ΕΧΩ ΘΥΜΗΘΕΙ ΟΤΙ Ο ΣΤΟΧΟΣ -ΣΚΟΠΟΣ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ  Η  ΣΥΝΕΧΕΙΣ  ΠΑΡΟΥΣΙΑ  ΓΥΡΩ
ΜΟΥ ΚΑΙ ΕΝΤΟΣ ΜΟΥ ΤΗΣ ΣΟΦΙΑΣ -ΑΓΑΠΗΣ - ΖΩΗΣ ?
 ΤΙ ΑΠΟ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ  ΜΕΡΟΣ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΜΟΥ.
 ΤΙ  ΕΠΙΓΝΩΣΗ ΕΧΩ ΑΠΟΚΤΉΣΕΙ  ΠΑΝΩ ΣΤΗΝ  ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΠΟΥ ΜΕ ΠΕΡΙΒΆΛΕΙ
Απώτερος στόχος της διδασκαλιας ειναι η απόκτηση επίγνωσης οσο αφορά την Σοφια  ,την Αγαπη,
την Ζωη. Οφείλω να κατανοήσω και να βιώσω μαζί την μεγαλη αλήθεια οτι τα πάντα ειναι  ΕΝΑ.
Οτι ο διαχωρισμός που τίθεται  ειναι πλάνη. Και αυτό γίνεται μόνο μεσα απο το κεντρο της Καρδιας.
ΑΓΑΠΗ  ΕΙΝΑΙ  ΤΟ  ΣΤΑΜΑΤΗΜΑ ΤΟΥ ΔΙΑΧΩΡΙΣΜΟΥ ,ΟΠΟΥ  ΔΙΑΧΩΡΙΣΜΟΣ  ΕΙΝΑΙ
Η  ΑΓΝΟΙΑ  ΤΟΥ  ΝΟΥ.
Πως ομως θα σταματήσω τον διαχωρισμο οταν η ενεργεια δεν φθάνει καν στο κέντρο της Καρδιας
εξ'αιτίας των διαφόρων μπλοκαρισμάτων.
Πρεπει πρώτα να αποκτήσω την ικανότητα αντλησης -καλλιεργιας-και εκπομπης της ενεργειας
της Ζωης. Δηλ. να εχω  επαφή και χειρισμό της ενεργειας. Να φύγουν τα μπλοκαρίσματα απο τα
ενεργειακα κανάλια ,απ"οπου περνάει η Κοσμική Δύναμη που ειναι ενας ωκεανός ενεργειας
διαθέσιμος για ολους. Οταν φευγουν τα μπλοκαρίσματα και η ενεργεια ρέει ανεμπόδιστα  εχεις την
δυνατότητα διαχείρισης της Κοσμικής Δύναμης. Ανοιγω τα κανάλια  μεσα απο την καλλιέργια
των αρετών και των παγίδων καθε Αρχης  και μεσα απο την κατανόηση της Ενοτητας των πάντων.
Ζω ,λοιπον ,με τις Αρχες, ανοιγω τα κανάλια,και αντλώ γνώση και κριτήρια κατανόησης απο τα
Ανώτερα Πεδία μεσω του εμπνευστικού διαλογισμού.
Ο Διαλογισμός χρησιμευει στην λήψη και καθοδήγηση απο τα Ανώτερα Πεδία , τα οποια μας βοηθούν
στην ζωη μας ,για να εξελιχτούμε και να πορευθούμε καλύτερα στην μαθητεία.
Ο διαλογισμός , μας επιτρέπει να έλθουμε σε επαφή με τον Ανώτερο Εαυτό μας.
Ανώτερος Εαυτός ειναι το τμήμα εκείνο του ειναι μας που μας συνδέει με τις 3 κοσμικές Αρχές,
ΣΟΦΙΑ -ΑΓΑΠΗ- ΖΩΗ  ,σαν εκπόρευση απο την πνευματική ύπαρξη και αποτελεί τον μεταβιβαστή
των Θείων ιδιοτήτων απο τον μακρόκοσμο στον μικρόκοσμο.
(  Αλλες ονομασίες του Ανωτερου Εαυτου ειναι- Πυρήνας - Ψυχή- Εσωτερικός Διδασκαλος-
Εσωτερικος Καθρεπτης- Εσωτερικος Ηλιος......)
Η εδω Διδασκαλία ονομάζει τον Ανώτερο Εαυτο  ΕΝΑΤΕΝΙΣΤΗ.
Ο ΕΝΑΤΕΝΙΣΤΗΣ  ΕΙΝΑΙ  ΕΝΑ ΑΡΧΕΤΥΠΟ ,ΚΑΙ Η ΣΥΝΟΜΙΛΊΑ ΜΑΖΙ ΤΟΥ ΛΕΓΕΤΑΙ
ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΣ ΔΙΑΛΟΓΟΣ.
Πως ,ομως θα πρεπει να ειναι ο εμπνευστικός διαλογισμός που θα μας οδηγήσει τελικά στην
ενωση και επαφή με τον Ενατενιστή μας.
Κατ¨αρχας πρεπει να εχει στόχο.  ( Ο στόχος μας εδω ειναι η αντληση γνώσης απο τα Ανωτ. Πεδία)
Πρεπει να περιλαμβάνει χαλάρωση ,  μόνωση.( προστασία στα διάφορα πεδία) , και θεώρηση  πάνω
στον εξεταζόμενο  τόνο ( Θεώρηση ειναι εκείνη η κατασταση του νου κατα την οποια παραμένουμε
δεκτικοί και διαυγείς ,για να δεχθούμε τις εμπνευστικές κρούσεις απο επάνω ,πάνω σ"αυτό που
ζητάμε, τον τόνο ,δηλ. του διαλογισμού.)
Ο εμπνευστικός Διαλογισμός δεν πρεπει να εκτελείται σαν μια συνηθισμένη άσκηση.  Πρεπει να
ειναι σε καθημερινή βάση ,πρεπει να λείπουν οι ιδιοτελείς στόχοι,και τα μπλοκαρίσματα ,οσο γίνεται,
ωστε να ειμαστε σε συνεχή σύνδεση με τον Ενατενιστή μας.

Κάθε πρωι ,μόλις ξυπνησω, αρχίζω την ημέρα μου με μια ασκηση -προσευχη.
Στέκομαι ορθια ,οραματιζομαι το κεντρικο μου κανάλι ,φωτεινό και καθαρο.
1)Εστιαζομαι στο μετωπο ,και βλέπω απο το σύμπαν και μεσα απο το κεντρο της Σοφίας ,πάνω
απο το κεφάλι να κατεβαίνει  μια λαμπρη  μπλέ  ακτίνα ( το μπλε χρώμα ,ειναι το χρώμα της Σοφίας).
Η μπλε ακτίνα εστιαζεται πρώτα στο κ. της Σοφιας και απο εκει διαχέεται σε ολο μου το σώμα και
σε ολον τον χώρο γυρω μου.
Και οσο η μπλε ακτίνα προχωράει και απλώνεται παντου, εγω  εστιασμενη παντα στο μετωπο λεω
μια προσευχη   (δυνατά  αν μπορω)
 .
ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΤΗΝ ΣΥΜΠΑΝΤΙΚΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΝΑ ΑΠΟΜΑΚΡΥΝΕΙ ΑΠΟ  ΕΜΕΝΑ ΚΑΙ ΟΛΟΥΣ
ΓΥΡΩ ΜΟΥ  ΚΑΘΕ ΑΓΝΟΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΜΕ ΓΕΜΙΣΕΙ ΓΝΩΣΗ.
Μεχρι να τελειώσω την προσευχη η μπλε ενεργεια εχει απλωθει παντου μεσα μου και εξω σε ολον
τον χωρο.

2) Εστιαζομαι τωρα  στην καρδια , και απο το συμπαν, μεσα απο το κεντρικό κανάλι
κατεβαίνει μια χρυσή ακτίνα.( το χρυσό ειναι το χρώμα του κ. καρδιας) . Η χρυσή ενεργεια κατεβαίνει
απο το κεφαλι και απο οπου περναει γεμίζει το σώμα με χρυσή ενεργεια,εστιαζεται στο κεντρο
της καρδιας ,και απο εκει διαχέεται σε ολο το σώμα ,και μετα ξεχειλίζει απο τους πόρους του
σωματός μου και βγαίνει προς τα εξω και γεμιζει το χώρο γυρω απο το σωμα μου ,περίπου στο ενα
μετρο γυρω- γυρω (γεμίζει το ενεργειακο μας αυγό).
Και οσο η χρυση ακτίνα προχωράει και απλωνεται στο σωμα μου και γυρω μου, εγω παντα εστιασμενη στη καρδια λεω..

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΤΗΝ ΣΥΜΠΑΝΤΙΚΗ ΑΓΑΠΗ ΝΑ  ΔΙΑΛΥΣΕΙ  ΑΠΟ ΕΜΕΝΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΓΥΡΩ ΜΟΥ ΚΑΘΕ ΦΟΒΟ ΚΑΙ ΝΑ ΜΕ ΓΕΜΙΣΕΙ  ΜΕ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗ ΚΑΙ  ΧΑΡΑ
Μεχρι να τελειώσω την προσευχη η χρυση ενεργεια εχει γεμίσει το ενεργειακο μου αυγό.

3) Εστιαζομαι τωρα στο κ. της Ζωης ( κατω απο το ομφαλό) ,και απο το συμπαν ,μεσα
απο κεντρικό κανάλι κατεβαίνει μια λευκή ακτίνα (το λευκό ειναι το χρώμα του κ. της ζωης.)
Η λευκη ενεργεια κατεβαίνει απο το κεφάλι ,μεσα απο το κεντρικό κανάλι, και απο οπου περνάει
γεμίζει το σώμα  ,εστιαζεται στο κ. της Ζωης και διαχέεται σε ολο το σώμα ,και μετα ξεχειλίζει
απο τους πόρους ,ενα ποντο εξω απο το σώμα ( γεμίζει το αιθερικό μας σώμα).
Και οσο η λευκή ακτίνα γεμίζει το αιθερικό μου σώμα ,εγω παντα εστιασμενη στο κ. ζωης λεω.

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΤΗΝ ΣΥΜΠΑΝΤΙΚΗ ΖΩΗ ΝΑ ΔΙΑΛΥΣΕΙ ΑΠΟ ΕΜΕΝΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΓΥΡΩ ΜΟΥ ,ΚΑΘΕ ΔΥΣΑΡΜΟΝΙΑ  ΚΑΙ ΝΑ ΜΕ ΓΕΜΙΣΕΙ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΟΜΟΡΦΙΑ .

Ειμαι λοιπόν με ενα σώμα λευκό ,αστραφτερο,μεσα σε ενα χρυσο κουκουλι, μεσα στο μπλε του
αιθέρα. Καθε ακτίνα μου φέρνει τις ιδιοτητες και τις πληροφορίες κάθε Αρχης.
Ξεκινώ ,λοιπον, την μέρα μου ,με προστασία,θωρακισμένη μεσα στο χρυσό κουκούλι,έχοντας το
φυσικό μου σώμα ,καθαρό και αστραφτερό
.
Η προσευχή μου ,διωχνει ,την αγνοια, τον φόβο ,την δυσαρμονια ,και με γεμίζει με γνώση, χαρά,
υγεια.  Ευχομαι  το ιδιο να κάνει και σε εσας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου