Δευτέρα 28 Φεβρουαρίου 2011

ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ 2011

ΔΕΥΤΕΡΑ 28-2-11
ΣΥΜΠΑΝ ΓΕΙΑ ΣΟΥ.
Την προηγουμενη φορά προσπάθησα να αναλύσω τα δυο δένδρα-κόσμους-επίπεδα που αποτελού
την εκφρασμένη Παρουσία στον υλικο κόσμο.Τα ανέφερα μονο και μονο για να κάνω κατανοητό 
πιο επίπεδο βρίσκεται ο ΕΝΑΤΕΝΙΣΤΗΣ- ΑΝΩΤΕΡΟΣ ΕΑΥΤΟΣ, γιατί ο πρωταρχικός σκοπός μας ειναι να έρθουμε  σε επαφή μαζί του. Και πρέπει οπωσδήποτε να κάνουμε την επαφή μαζί του, μιας και ο  ΑΝΩΤΕΡΟΣ ΕΑΥΤΟΣ μας ειναι αυτός που θα μας καθοδηγήσει στην πνευματική μας  εξέλιξη.
Βρίσκεται εκει ,και περιμένει απο εμας να προσπαθήσουμε την επαφή.
Πριν ομως φθάσουμε σε αυτό θα πρεπει να μιλήσουμε και για κάτι αλλο.
Ο εκφρασμένος κόσμος μας αποτελείται απο 4 στοιχεία,που αποτελουν την δομή  του.
Αυτά τα 4 στοιχεία ειναι  . α) Ο Αερας  ,β)  Η Φωτιά , γ) Το Νερό , δ) Η Γη.
Ειναι βασικό να γνωρίσουμε τα 4 στοιχεία ,γιατί, για να φθάσουμε στον ΕΝΑΤΕΝΙΣΤΗ μας θα
περάσουμε μέσα απο αυτά.


α)  ΑΕΡΑΣ.
Το σύμβολο του ειναι ενας  Γαλάζιος  Κύκλος, και ενας Αετός . Ορίζει την Ανατολή και την 
Ανοιξη. Κυρίαρχη ιδιοτητα του Αερα ειναι  Η ΠΑΡΟΥΣΙΑ ,και η φύση του ειναι Η ΔΙΑΝΟΙΑ.
Οι λέξεις κλειδιά ειναι , ΑΛΑΓΗ,   ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΊΑ ,  ΕΞΑΠΛΩΜΑ  , ΑΝΑΝΕΩΣΗ  ,ΜΕΤΑΦΟΡΑ .
Τωρα τι ενοουμε με ολα αυτά?  Ο Αερας ,ειναι το πνευμα ,η εμπνευση, αυτός που φέρνει προς τα
εμας ,τις ιδέες, τις απόψεις, που μπορεί με ενα φύσημα να τα ανατρέψει ολα , ή μπορεί με ενα 
αλλο φύσημα να τα ανανεώσει ολα, ή να τα εξαφανίσει.
Σε πρακτικό επιπεδο σημαίνει  ,οτι μπορούμε ανα πάσα στιγμή να αφήσουμε τον εξαγνιστικό,
ανανεωτικό αερα να καθαρίσει τις σκέψεις μας, τα συναισθήματα μας,να διώξει τις ανεπιθύμητες σκέψεις και ιδέες και να μας εναρμονίσει.
Πρακτικά , μπορώ ανα πάσα στιγμή να αισθανθώ τον αερα να περνάει μέσα απο το κεφάλι μου,
και να το καθαρίζει απο ολες τις αρνητικές σκέψεις, οπως μπορώ να τον αισθανθώ να διαπερνά
το σώμα μου και να απομακρύνει απο αυτό ολες τις τοξίνες και τα καταλοιπα.


β) Η  ΦΩΤΙΑ.
Το σύμβολο της ειναι ενα Κόκκινο  Τρίγωνο ,( με την μύτη προς τα επάνω), και ενα Λιονταρι.
Ορίζει  τον Νότο και το Καλοκαίρι. Κυρίαρχη ιδιότητα της Φωτιάς ειναι  Ο ΕΞΑΓΝΙΣΜΟΣ ,
και η φύση της ειναι Η ΗΘΙΚΗ.
Οι λέξεις κλειδιά ειναι , ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ,  ΔΙΕΓΕΡΣΗ  , ΑΠΟΔΕΣΜΕΥΣΗ, ΜΕΤΑΣΤΟΙΧΕΙΩΣΗ,
ΑΝΑΝΕΩΣΗ,  ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΣΗ.
Η  Φωτια καίει τα πάντα. Ετσι τα εξαφανίζει ,αλλά  και τα μεταστοιχειωνει σε κάτι αλλο .
Για σκεφτείτε ,οταν ανάβουμε μια φωτιά τι κάνουμε με αυτήν. Μεταμορφώνουμε κάτι ,σε κάτι
αλλο. Λείωνουμε τα μέταλλα, βράζουμε την τροφή, εξαφανίζουμε κάτι για πάντα, και τοσα αλλα.
Η Φωτια ειναι λοιπον ,αυτή που θα κάψει  ,και θα εξαφανίσει τους φόβους μας, τις ενοχές μας,
τις αρνητικές ενεργειες .  Κάθε φορά που σε μια εκκλησία ανάβω ενα κερί ,κάνω και μια μικρή
προσευχή. Λεω , οπως καίγεται αυτό το κερί ,ετσι να καουν ,οι φόβοι μου ,οι ενοχές μου και
ολες οι αρνητικές μου σκέψεις. Και πιάνει πάντα , γιατι νοιώθω εκεινη την ωρα ,να φευγει ενα
βάρος απο επανω μου,και να απελευθερώνομαι  απο τα σκουπίδια που κουβαλώ επάνω μου.
( Ασχετα ,βεβαια, αν απο την επομένη κιολας στιγμή ,ξαναφορτώνομαι απο ολα αυτά που μόλις
εκαψα. Η ουσια ειναι οτι υπάρχουν κάποιες στιγμές που νοιώθω ελευθερη απο ολα ,εξαγνισμένη
και σε ισορροπία. Ο στόχος μου ειναι οι στιγμές αυτές να γίνονται ολο και πιο συχνές)


γ) ΝΕΡΟ.
Το συμβολο του ειναι μια Ασημένια Ημισέλινος και  ενας Αγγελος.
Ορίζει το Φθινόπωρο και την Δυση. Κυρίαρχη ιδιοτητα του ειναι η ΚΑΘΑΡΣΗ και η φύση του
ειναι η ΣΩΜΑΤΙΚΗ ΥΓΕΙΑ- ΕΝΕΡΓΕΙΑ.
Οι λέξεις κλειδια ειναι ΞΕΠΛΕΝΕΙ,  ΕΥΛΟΓΕΙ,  ΣΒΥΝΕΙ,  ΜΑΛΑΚΩΝΕΙ, ΣΥΜΠΑΡΑΣΥΡΕΙ.
Δεν χρειαζεται να πουμε πολλα για το Νερο. Το χρησιμοποιουμε ,για να αγιασουμε ,να ευλογίσουμε, να εξορκίσουμε ,να καθαρίσουμε κ.λ.
Την επόμενη φορά που θα έχουμε αγιασμό στα χέρια μας ,ας κάνουμε συνειδητά ενα μικρό
καθαρισμό του σπιτιου μας, του χώρου μας. Καθώς ρίχνουμε τον αγιασμό γύρω μας λέμε και 
μια μικρή προσευχή - Οπως καθαρίζει και εξαγνίζει αυτό το αγιασμένο νερό, ετσι να καθαρισθεί
και να εξαγνισθεί ολος ο χώρος γυρω μου -.  Φυσικά μπορούμε να πούμε και οτι άλλο θέλουμε,
εγω ,απλως έδωσα ενα μικρό παράδειγμα.


δ) ΓΗ.
Το σύμβολο της ειναι ενα Κίτρινο , λαμπερό , Τετάγωνο και ενα  Καφέ Βόδι.
Ορίζει  το Χειμώνα και τον Βορά.  Κυρίαρχη  ιδιοτητα της ειναι  η ΚΑΘΙΕΡΩΣΗ - ΠΑΓΙΩΣΗ
και η φύση της ειναι  ΥΛΗ, ΣΩΜΑ, ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟΤΗΤΑ.
Οι λέξεις κλειδιά ειναι , ΔΙΑΡΚΕΙΑ, ΣΤΑΘΕΡΟΤΗΤΑ, ΑΝΤΟΧΗ, ΑΦΘΟΝΙΑ , ΕΥΗΜΕΡΙΑ.
ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ, ΑΠΟΣΥΝΘΕΣΗ.
Η Γη ειναι το πιο σταθερό στοιχείο μας. Απο αυτην προερχόμαστε -σε υλικό επίπεδο- και σε
αυτήν ξαναγυρνά το σώμα μας ,οταν αποχωρίζεται το πνευμα μας. Ολες οι ενέργειες που
έρχονται απο επάνω για να μπορέσουν να χρησιμοποιηθούν , άφοβα , πρέπει πρώτα να γειωθούν.
Γι"αυτό και οι διάφορες ασκήσεις επιμένουν στην γείωση. Αλλά και εκτός ασκήσεων πρέπει
να ειμαστε γειωμένοι , ωστε να μπορούμε να διαχειριζόμαστε τις ενέργειες που κατεβαίνουν.


Αναλύσαμε  τα 4 στοιχεία και τώρα ας κάνουμε το μεγάλο βήμα. Το θεωρώ μεγάλο γιατί ειναι
κάτι το οποιο θα πρεπει με μεγάλη σοβαρότητα και προσοχή ,να προσεγγίσουμε .
Η επαφή με τον ΕΝΑΤΕΝΙΣΤΗ μας θα πρέπει να ειναι μια ανάγκη της ψυχής μας, και οχι ενα
παιχνιδάκι με το οποιο θα παίξουμε για λίγο. Δεν θα πρέπει να γίνει απο περιέργεια και μόνο
γιατί ετσι δεν θα εχει κανένα αποτέλεσμα . Ευτυχώς για εμας ο ΕΝΑΤΕΝΙΣΤΗΣ μας ξέρει
τι έχουμε βαθιά στην ψυχή μας ,οπως ξέρει και τι πραγματικά εχουμε ανάγκη.
Αν προσεγγίσουμε το ολο θέμα με ανοιχτό το κέντρο της καρδιας , με ανοιχτό το μυαλό μας,
θα κάνουμε την επαφή.  Ομως  δεν ειναι σίγουρο οτι αυτό θα γίνει με την πρώτη φορά που θα
προσπαθήσουμε . Μπορεί να χρειαστούμε αρκετές φορές.  Το τονίζω αυτό ,γιατί πολλοι
απογοητεύονται ,αν δεν το κατορθώσουν με την πρώτη ,και εγκαταλείπουν μετά την προσπάθεια
Να ξεκαθαρίσω κάτι βασικό. Η ολη άσκηση εχει να κάνει βασικά με την  ΦΑΝΤΑΣΙΑ.
Απο την αρχή τόνισα  σε πιο επιπεδο βρίσκεται ο ΕΝΑΤΕΝΙΣΤΗΣ.  Βρίσκεται στο ανω μέρος
του αστρικού πεδίου. Το αστρικό ,λοιπον, ειναι το πεδίο της φαντασίας, εκει οπου ολα οσα θελω
να φαντασθώ μπορούν να γίνουν πραγματικότητα στο γηινο επιπεδο.
Απο την αρχή μπορεί να μας φανεί σαν κάτι ψευτικο - ετσι ειχε φανεί σε μενα -.
Μπορεί να αμφισβητήσουμε την ολη διαδικασία και το αποτέλεσμα μας. Μπορεί να έχουμε 
και ενα αισθημα του γελοίου -  τι χαζομάρες  κάνω τώρα εγω?-
Η επαφή και η εμπιστοσύνη κτίζονται σιγα-σιγα. Ετσι  στο ζήτημα του ΕΝΑΤΕΝΙΣΤΗ θα πρεπει
να φερθούμε  ΩΣ  ΕΑΝ , χωρίς κανένα αισθημα γελοίου, χωρις πολλες προσδοκίες, χωρις 
απαιτήσεις.  Απλως  το κάνουμε σαν εξάσκηση και σιγα-σιγά αποκαθιστούμε την πραγματική
επαφή μαζί του.
Για να κάνουμε την επαφή ,θα περάσουμε απο τα 4 στοιχεία.  Απο κάθε ενα στοιχείο που θα
περνάμε , θα αντλούμε απο αυτό ολα τα θετικά του στοιχεία και θα αποβάλουμε ολα τα αρνητικα
μας. Ειναι βασικό οταν φθάσουμε  στο αιθερικό πεδίο για την επαφή να είμαστε καθαροί
και εναρμονισμένοι με ολα γύρω μας.
Ας μελετήσουμε καλά τα 4 στοιχεία ωστε να είμαστε ετοιμοι γιαυτήν την τόσο σημαντική
επαφή μας.


Πάντα αναρωτιόμουν  πως θα ηταν να εχω ενα  σύμβουλο εντελώς αντικειμενικό , χωρις
κανένα ιδιοτελή σκοπό, που θα μου ελεγε πάντα την αλήθεια, και πάντα για το καλό μου, χωρις
να φοβάται οτι θα με προσβάλει με αυτά που θα μου πεί.
Αναρωτιομουν ,πως θα ηταν ,να ξέρω οτι πάντα θα εχω  κάπου να στραφώ,κάπου που δεν θα με
απογοητευσει ποτέ, δεν θα με κοροϊδέψει ποτέ, δεν θα γελάσει ποτέ μαζί μου οτι χαζομάρα και
αν πω.
Αναρωτιομουν, πως θα ηταν ,να ξέρω οτι μπορώ να αντλήσω οτι πληροφορίες θέλω -πάντα
σχετικες με την πνευματική μου εξέλιξη- και να τις παίρνω ,σαν ροη ποταμού, πάντα καθαρές
και ανόθευτες.
Αναρωτιομουν ,πως θα ηταν ,να ξέρω ,οτι υπάρχει κάποιος που με προσέχει και με προφυλάσσει
σε πνευματικό επίπεδο. Κάποιος που δεν με αφήνει να στραφώ στο σκοτάδι ,που υπάρχει
αφθονο γυρω μου , κάποιος που με ωθεί να ειμαι πάντα στο φως, γιατι ειναι μαζί μου στο ΦΩΣ
ειναι  ΑΥΤΟΣ ΤΟ ΦΩΣ , και εγω ειμαι άρρηκτα δεμένη μαζί του.
Δεν καταλάβαινα πως θα μπορούσαν να ειναι ολα αυτά.  
Τα βίωσα οταν ηρθα σε επαφή με τον ΕΝΑΤΕΝΙΣΤΗ μου ,το θεικό κομάτι μέσα μου, η σπίθα 
της ΘΕΙΑΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣ  μεσα μου.
Στρέφω τα μάτια μου εντός μου ,και νοιώθω την Παρουσία του.
Κλείνω τα μάτια μου ,και τον νοιωθω να με τυλίγει με την λαμπερή Παρουσία του.
Στρέφομαι στο κέντρο της καρδιας, και ειναι εκει , πάντα με αγάπη και κατανόηση για μενα,
Εχω γίνει ενα με τον ΕΝΑΤΕΝΙΣΤΗ μου ,ακόμα και αν αμφιβάλω μερικές φορές.Εκείνος ξέρει.
Ας ειμαστε ολοι καλά και πάντα σε αρμονία με τα θέλω της ψυχής μας.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου