Δευτέρα 31 Ιανουαρίου 2011

ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2011

31-1-2011
ΣΥΜΠΑΝ ΓΕΙΑ ΣΟΥ.
Με ρωτουν, αυτό το Σύμπαν που χαιρετάς κάθε φορά ,ποιό  ειναι και τι ενοείς λέγοντας Σύμπαν?
Για μένα ,λέγοντας Σύμπαν, ενοώ τα πάντα.Μια και η λέξη σύμπαν περιλαμβάνει τα πάντα ,ετσι
αντιλαμβάνομαι οτι το Σύμπαν που χαιρετώ ειναι η απεριόριστη παρουσία της Θείας Ουσίας, της
Θείας Αγάπης, και ολα οσα περιλαμβάνει αυτή η ασύλληπτη για εμάς Ανώτατη Δύναμη,και ενοώ ολα
τα  Ανώτερα  Οντα που περικλείονται μέσα στους κόλπους  της Θείας Παρουσιας.  Χαιρετώ ,λοιπόν
κάθε φορά,με ολη μου την αγάπη, και με ολη μου την ενέργεια, ολα οσα διαχέει το Σύμπαν της Θείας
Παρουσίας.

Και τώρα είμαστε στην 3η Αρχή , την  Αρχη της Ζωης.
Οι αρετές της Αρχης της Ζωής ειναι.
1)ΕΦΕΛΚΥΣΗ.   Λέγοντας εφέλκυση ενοουμε την συσώρευση της ενέργειας. Χωρίς ενεργεια δεν
ειναι δυνατόν να κάνουμε τίποτα.  Ειμαστε μια μηχανή χωρις καύσιμα. Φανταστείτε ενα αυτοκίνητο
χωρίς βενζίνη, ποσο άχρηστο ειναι. Ετσι και το σώμα μας ,χωρις ενεργεια ειναι ενα άχρηστο,
καυκαλο. Το σώμα μας χρειαζεται την ενεργεια για να κρατηθεί στην ζωη ,και αυτήν την ενέργεια
την παίρνει απο τις τροφές.Ετσι μπορούμε να καταλάβουμε το γιατί ειναι πολυ σημαντικό το τι τρώμε.
Δεν θα αναλύσω εδω το αν πρέπει κάποιος να ειναι χορτοφάγος ή οχι. Για μένα το πρωτέυον ειναι
ο τρόπος που παίρνουμε την τροφή, τα συναισθήματα και οι σκέψεις που κάνουμε εκείνη την ωρα,
και αν αντιμετωπίζουμε την τροφή μας σαν αυτό που ειναι στην πραγματικότητα,δηλ. καθαρή
ενέργεια σε υλική μορφή. Αλλιώς ειναι να ξέρεις οτι εχεις στο πιατο σου τα σωματίδια της διαχυμένης
ενέργειας του σύμπαντος,στην υλική τους μορφή ,και αλλιώς να βλέπεις μπροστά σου το κομάτι
απο ενα σφαγμένο ζώο. Ολα λοιπόν ειναι η οπτική με την οποια βλέπουμε αυτό που μας περιβάλει
και μας περικλείει μέσα του.
Η εφέλκυση της ενέργειας μέσο της διατροφικής αλυσίδας ειναι μόνο το ενα μέρος  αυτής της
διαδικασίας.  Αντλουμε ενέργεια και απο άλλα καναλια διανομής. Απο τα ανώτερα πεδία, απο το
αστρικό,με την προσευχή ,τον διαλογισμό, με την προσφορά, με το ανοιγμα της καρδιας.

2) ΜΕΤΑΒΟΛΙΣΜΟΣ.  Αυτήν την ενεργεια που μαζεύουμε ,εχοντας την εφελκύσει με διάφορους
τρόπους, πρέπει με κάποιον τρόπο να την επεξεργαστουμε. Θα ειναι δώρο, αδωρο , να εχουμε
μια ποσότητα ενεργειας ,και να την εχουμε να λιμνάζει. Εκει βασίζεται και η αρχή που λέει οτι το
χρήμα πρέπει να κυκλοφορεί. ( το χρήμα ειναι καθαρή ενεργεια υλοποιημένη ).
Βάζουμε λοιπόν στόχους ,και διοχετευουμε εκει την ενεργεια μας. Μεταβολίζουμε ,λοιπόν την
υλική ενεργεια μας σε πνευματική.

3) ΔΙΑΝΟΜΗ . Βάζω στόχους,και  ζω την καθημερινότητα μου, με τους μικρους καθημερινους μου
στόχους. Αυτό πάει να πει οτι διανέμω την ενεργεια μου εκει που μου χρειαζεται. Ενα μέρος της
το κρατάω και το διοχετευω σε στόχους πιο μακρινούς , πνευματικους, στόχους προσφορας και
αγάπης, στόχους της καρδιας, και ενα αλλο κομάτι το κρατάω για τις καθημερινές μου ανάγκες.
Το σώμα μου ,η υλικη μου υπόσταση εχει ανάγκη αυτής της ενεργειας για να διατηρηθεί και να μου
δώσει την δυνατότητα να πραγματοποιησω ολους τους αλλους πνευματικους στόχους.
Διανέμω λοιπόν σωστα την ενεργεια μου ,και δεν το παίζω αγιος και υπεράνω ολων των υλικών.

Ας δουμε τώρα με ποια μεσα/μεθόδους θα αναπτύξουμε τις αρετές της Ζωης.
1) ΑΥΞΗΣΗ ΤΗΣ ΧΩΡΙΤΗΚΟΤΗΤΑΣ  .
Οι ποιο πολλοι απο εμας εχουμε τοσο πολύ μπλοκάρει τον εαυτό μας, με τις διαφορες ταυτίσεις μας,
που εχουμε καταλήξει να εχουμε ενα πολύ περιορισμένο ενεργειακό φορέα. Αυτόν τον φορέα πρεπει
να τον  αυξήσουμε σε χωριτηκότητα ωστε να μπορεί να προσλαμβάνει απεριοριστη ενεργεια.
Και πως το κάνουμε αυτό?
α) ΑΝΟΙΓΜΑ.  Ανοιγουμε τον φορέα μας προς την κοσμική ενεργεια. Ειμαι ανοικτή στις ενεργειες
του σύμπαντος,δεν τις βλέπω, μπορεί και να μην τις αισθάνομαι, ξέρω ομως οτι ειναι εκει και ,οτι ανα
πάσα στιγμή μπορώ να ζητήσω να διαχυθούν οι κοσμικές ενεργειες στον φορέα μου.
β) ΕΞΟΜΆΛΥΝΣΗ.   Τι να κάνω ,ομως που ενω ζητώ ενεργεια και περιμένω να ερθει, αυτή κάπου
στην διαδρομή μπλοκάρει?  Που μπλοκάρει και δεν ρεει προς τα εμένα ?  Ειπαμε  οτι υπάρχουν
ενεργειακοι  κόμβοι που δημιουργούνται απο τις διαφορες ταυτίσεις και  στρεβλώσεις που
μας εμποδίζουν να δεχόμαστε την ενέργεια που ρέει προς τα εμας. Τα μπλοκαρίσματα δημιουργουν
και ολες τις στρεβλές μας τοποθετήσεις στην ζωή. Χρειάζεται λοιπόν να απαλαγούμε απο τις
στρεβλώσεις/ταυτίσεις ,ωστε να εξομαλύνουμε τον ενεργειακό μας φορεα.
Η Αύξηση της Χωριτηκότητας στοχευει στην αυξηση του ενεργειακου μας φορέα ,λοιπόν, και
επιτυγχάνεται με διαφορες ενεργειακες ασκήσεις.

2) ΆΝΤΛΗΣΉ  ΜΕΣΩ  ΣΥΝΤΟΝΙΣΜΟΥ.
Τρεις τρόποι υπαρχουν για να αντλήσουμε ενέργεια.
α) ΜΕ ΤΗΝ ΤΡΟΦΗ .  Η τροφή μας, οτι  ειναι,( χορτοφαγική, ή οχι ) πρεπει να ειναι καθαρή ,και να
λαμβάνεται συνειδητα. Τρώω, και εκεινη την ωρα ξέρω οτι λαμβάνω ενεργεια, εμπλουτισμένη με
ολα τα στοιχεια της γης ,του αερα ,του νερου,του ηλιου. Η κάθε μπουκιά μου ειναι ενα κομάτι
ενεργειας που διαχέεται σε ολα μου τα κυτταρα ,και τα θρέφει.
β) ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΑΠΝΟΗ . Αναπνεω και τραβώ προς τα μέσα την ενεργεια,μεσα απο τα ενεργειακα
καναλια. Δεν ειναι τυχαίο οτι ολες οι σχολές εχουν αναπτυξει διαφορες μεθόδους αναπνοης.
Η διδασκαλία μας δεν μας ορίζει μια συγκεκριμένη μεθοδο.   Μπορουμε ,αν θέλουμε, να ακολουθήσουμε μια.  Εγω απλως προσπαθω να αναπνεω σωστα ,και με κάθε αναπνοη μου ,να τραβω
την ενεργεια προς τα κάτω.
γ) ΜΕ ΤΙΣ ΠΟΙΟΤΗΤΕΣ ΨΥΧΙΚΩΝ- ΝΟΗΤΙΚΩΝ  ΕΝΕΡΓΕΙΩΝ. Εγω αναπνεω σωστα, τρεφομαι
σωστα, τι γινεται ομως αν δεν σκέφτομαι σωστα?
Δεν γίνεται να προσπαθω να αντλήσω ενεργεια απο το συμπαν και εκεινη την ωρα εγω να μισω,ή να
φθονώ τους πάντες. Πως να συντονιστεί η καθαρή ενεργεια που κατεβαινει, με τα κυτταρα μου,που
αποπνεουν ζηλεια ,φθονο,αρνητισμο κ.λ. Ο νους μου ,λοιπον, και η ψυχή μου ,πρεπει να εχουν
ποιοτητα,και καθαροτητα ωστε η ενεργεια που κατεβαινει να μπορει να συντονισθει μαζι μου.

3) ΔΙΑΤΉΡΗΣΗ   ΤΗΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ.
Αντλησα την ενεργεια ,πως την διατηρώ ομως?
α) ΜΕΣΩ ΤΟΥ ΥΠΝΟΥ.  Κοιμάμαι καλα, ξυπνω καλά!! Ο υπνος τρεφει τα παιδια, λενε.Και επειδή
και εμεις παιδια του Θεου ειμαστε  ,οφειλουμε να κοιμόμαστε καλα,ωστε να μπορουν οι ενεργειες
να κατασταλάξουν ,και να αποροφηθουν.
β) ΜΕΣΩ ΤΟΥ ΛΟΓΟΥ.  Φανταστείτε, να προσπαθείτε να τραβήξετε ενεργεια, και μαζι να βρίζεται,
ή να κάνετε κριτική σε καποιον,ή να κουτσομπολεύεται . Τι ειδους ενεργεια θα τραβηξετε, τι
ποιοτητα θα εχει?  Κάθε φορα που ανοιγω το στόμα μου για να πω κατι το αρνητικό ξοδευω, και ενα
μερος της ενεργειας μου και μαζι λαμβανω ολες τις αρνητικες δονησεις που υπαρχουν γυρω μου.
γ) ΜΕΣΩ ΑΠΑΘΕΙΑΣ- ΑΠΟΣΠΑΣΗΣ.  -ΑΥΤΟΕΛΕΓΧΟΥ.    Και τα τρεια  αυτά μας κρατουν σε
κατασταση  ενεργειακης  απομόνωσης.Με την απαθεια και την αποσπαση δημιουργουμε γυρω μας
ενα ειδος ασπιδας που μας απομονωνει ενεργειακα. ( απαθεια σημαίνει οτι δεν αφήνω τους εξω
παραγοντες να με επηρεάσουν , και αποσπαση σημαινει  οτι συγκεντρώνω την προσοχη μου εκει
που θελω εγω και οχι στους εξωτερικους παραγοντες.) . Και με τον αυτοελεγχο περιφρουρω την
ενεργεια μου και δεν την αφηνω να διαχεεται  οπου τύχει.
δ) ΜΕΣΩ ΙΣΟΡΡΟΠΙΑΣ ΣΤΗΝ ΣΤΑΣΗ ΖΩΗΣ .  Κρατάω ισορροπια σε οτι κάνω. Δεν υπερβαλλω
πουθενα  ,στα συναισθηματα,στα λόγια ,στις πραξεις,.....κάνω δηλ. μια συνετη και ισορροπημένη
διαχειρηση της ενεργειας μου.

4)  ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ-ΚΑΛΙΕΡΓΕΙΑ ΤΗΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ.
Ο σκοπος μου δεν ειναι  μονο  να αντλήσω και να διατηρησω την ενεργεια μου. Πρεπει να ξερω
να την καλιεργησω κιολας.
α) ΜΕ ΤΟΝ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟ.  Δεν μπορω να τα αφήνω ολα στην τυχη. Συν Αθηνα και χείρα .....
β) ΜΕ ΤΟΝ ΟΡΑΜΑΤΙΣΜΟ. Οραματιζομαι αυτό που θέλω και κατευθύνω εκει την ενεργεια.
γ) ΜΕ  ΣΚΕΠΤΟΜΟΡΦΕΣ  . Δημιουργω μια σκεπτομορφη ( ενα ενεργειακο αποτυπωμα-καλουπι)
και διοχετευω εκει εστιασμενα την ενεργεια μου.
δ) ΜΕ ΤΟΝ ΝΟΜΟ ΤΗΣ ΑΝΤΑΠΟΔΟΣΗΣ.  Οτι ενεργεια παιρνω ,την ιδια ποσοτητα ενεργειας
δινω πισω με τον αλφα ή βητα τροπο. Δεν αφήνω την ενεργεια να λιμναζει,την επεξεργάζομαι ,και
την στελνω παλι πισω.

5) ΕΚΠΟΜΠΗ- ΔΙΑΝΟΜΗ.
Εχω αυξησει τον ενεργειακο μου φορεα, εχω αντλησει ενεργεια απο οπου μπορω, εχω διατηρησει
την ενεργεια μου για εκει που την θελω, την εχω επεξεργασθεί  ,και τωρα οφειλω να την διανεμω
εκει οπου χρειάζεται.
Την διανεμω και την εκπεμπω   μεσω.
α) ΤΗΣ ΘΕΛΗΣΗΣ ΜΟΥ
β) ΤΗΣ  ΕΠΙΜΟΝΗΣ ΜΟΥ
γ) ΤΟΥ ΛΟΓΟΥ ΜΟΥ

ΚΑΙ ΤΕΛΟΣ ΕΡΧΕΤΑΙ Η ΠΑΥΣΗ.
Η Παυση σχετιζεται αφενώς με την αποταυτιση απο ολες τις προηγουμενες δραστηριοτητες,
και αφ έτερου με την επαναφορτιση.
Ολο αυτό ειναι ενα κυμα με τα επανω του σημεια και τα κατω. Η αναπτυξη των αρετων της Ζωης
εχει καθορισμενο σχεδιασμο που πρεπει κανεις να ακολουθησει βημα-βημα.

Ας ειμαστε παντα ,ολοι καλα και να μπορουμε παντα να εχουμε αφθονη ενεργεια ανα πασα στιγμη.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου