Δευτέρα 21 Φεβρουαρίου 2011

ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ 2011

 ΔΕΥΤΕΡΑ  21-2-11
ΣΥΜΠΑΝ  ΓΕΙΑ ΣΟΥ
Τι ειναι λοιπόν ο ΕΝΑΤΕΝΙΣΤΗΣ?  τέθηκε  η ερώτηση. Πως να εξηγήσει κάποιος τι ειναι η ΘΕΙΑ ΟΥΣΙΑ ή  η ΠΑΡΟΥΣΙΑ?

Ο  ΕΝΑΤΕΝΙΣΤΗΣ  ειναι ενα μέρος της ύπαρξης μας ,που βρίσκεται σε αμεση  επαφή με το ΘΕΙΟ
ΣΧΕΔΙΟ.  Ειναι, η καλύτερη εξωτερική απόδοση εξέλιξης , στην παρούσα ενσάρκωση ,του καθ"ενος μας
Και που βρίσκεται ο ΕΝΑΤΕΝΙΣΤΗΣ?
Εμεις  με τα φυσικά μας μάτια βλέπουμε μόνο το υλικό μας σώμα. Το σώμα μας ,βεβαια αυτό, δεν
ειναι παρά μια αυταπάτη. Νομίζουμε οτι έχουμε ενα συμπαγές και στέρεο σώμα ,το οποιο ομως ,καθε
αλλο παρά συμπαγές ειναι.Εαν πάρουμε ενα κύτταρο μας και το εξετάσουμε ,θα δουμε οτι τα στοιχεία
απο τα οποια αποτελείται απέχουν μεταξύ τους οσο η γη απο την σελήνη π.χ.
Αρα αυτό που βλέπουμε και ενοούμε σαν σώμα μας ,δεν ειναι καθόλου αληθινό.
Υπάρχουν πεδία τα οποια δεν μπορούμε να δούμε, αυτό ομως δεν πάει να πει οτι δεν υπάρχουν.
Κάποιοι ,με μεγαλύτερη ευαισθησία, μπορούν να βλέπουν και να αισθάνονται αυτά τα πεδία.
Και τον ηλεκτρισμό ,οπως και τις συχνότητες των κινητών, δεν τα βλέπουμε, δεν αμφιβάλουμε ομως
για την ύπαρξη τους.
Ετσι ,λοιπόν, δεν αμφιβάλουμε καθόλου και για την ύπαρξη άλλων σωμάτων ,εκτός του υλικού μας.
Εχουμε λοιπόν το υλικό μας σώμα ,αμέσως μετά το αιθερικό μας σώμα,μετά το αστρικό μας σώμα,
μετα το αρχετυπικό μας σώμα , και τέλος το πνευματικό μας σώμα.
Καθένα απο αυτά τα σώματα ειναι και ενας ΚΟΣΜΟΣ ή ΔΕΝΔΡΟ.  Ετσι έχουμε.

1 )   Τον ΥΛΙΚΟ ΚΟΣΜΟ ( το υλικό μας σώμα)  ή ΚΟΣΜΟ ΤΗΣ ΔΡΑΣΗΣ ή ΔΕΝΔΡΟ
ΤΗΣ ΔΡΑΣΗΣ. ( Εδω υπάρχει και το αιθερικό μας σώμα ,που ειναι ανιχνεύσιμο στο υλικό πεδίο)
Στο πεδίο της ΔΡΆΣΗΣ βιώνουμε τα φυσικά φαινόμενα ως αυθύπαρκτα και αληθινά και ετσι εχουμε
μεγάλη προσκόλληση απέναντι στο σώμα μας και απέναντι στα υλικά αντικείμενα ,θεωρωντας τα ως
αμείλικτα, πραγματικά και αμετάβλητα.
Επίσης σάυτό το πεδίο εχουμε ισχυρότατη ταύτιση με το εγω μας και ετσι βιώνουμε ενα σοβαρό
διαχωρισμό ανάμεσα στον εαυτό μας και τα φαινόμενα.
Το μεγάλο και σοβαρό χαρακτηριστικό του ΔΕΝΔΡΟΥ ΤΗΣ ΔΡΑΣΗΣ ειναι ,οτι εδω που ζούμε
μοιάζει η ύλη να χωρίζεται ,και υπάρχει ο διαχωρισμός στον μέγιστο βαθμό.
Επειδή , το σώμα του καθενος ειναι ξεχωριστό, έχουμε την ψευδαίσθηση οτι ο εαυτός μας ειναι το
σώμα μας και άρα πλήρως διακριτός και ξεχωριστός απο ολα τα γύρω εξελισσόμενα φαινόμενα,και
απο ολα τα γύρω υπάρχοντα οντα.
Αυτό ειναι ,λοιπόν, το κυριότερο πρόβλημα του  ΔΕΝΔΡΟΥ ΤΗΣ ΔΡΑΣΗΣ. δηλ. οτι
α) Θεωρούμε δεδομενα, αμείλικτα, και αδυσώπητα τα υλικά φαινόμενα και τους υλικους νόμους
και δεν καταλαβαίνουμε οτι ολα αυτά ειναι απόροια κάποιων αλλων ανώτερων αιτιοτήτων.
β) Θεωρούμε τον εαυτό μας  ,το εγω μας ,ταυτισμένο με το σώμα μας, και αρα πλήρως ξεχωριστό
απο τα αλλα οντα.

2) ΔΕΝΔΡΟ ΤΗΣ ΜΟΡΦΗΣ.ή ΚΟΣΜΟΣ ΤΗΣ ΜΟΡΦΗΣ. Περιλαμβάνει  το  αστρικο μας σώμα

Οταν αρχίσουμε να έχουμε επαφή με άυτό το πεδίο, έχουμε ξεφυγει απο την ψευδαίσθηση του συμπαγούς και της υλικότητας των πραγμάτων. Ειμαστε λοιπόν  στον ΚΟΣΜΟ ΤΗΣ ΜΟΡΦΗΣ και
αυτό πάει να πει οτι εχουμε ξυπνήσει απο το όνειρο της στερεότητας,και  αντιλαμβάνομαστε οτι ολα τα φυσικά φαινόμενα του ΚΟΣΜΟΥ ΤΗΣ ΔΡΑΣΗΣ ΕΙΝΑΙ  ψευδαίσθηση ,και οχι μονο το 
αντιλαμβανόμαστε  αλλά μπορούμε και ορίζουμε  αυτά τα φυσικά φαινόμενα.
Εξακολουθούμε βέβαια να έχουμε την ψευδαίσθηση του εγω μας, Σ¨"αυτό το πεδιο βέβαια δεν ειμαστε μονο εμεις. Στο αστρικό πεδίο ενυπάρχουν πολλές οντοτητες. Αυτές οι οντότητες εχουν
συναφείς αντιλήψεις και συναφή ψυχικο κόσμο και ψυχικες ιδιοτητες,οπως και σκεπτομορφές
αντίστοιχες.  Ολες αυτές οι υπάρξεις  απαρτίζουν  ενα συνονθύλεμα , και αρα υπάρχει   μια συγγένεια
πλεον ,υπάρχει μια αλληλοεπικάλυψη οντοτήτων, οι οποιες μοιράζονται ενα κοινο ψυχισμό ,
μοιράζονται κάποιες κοινές πεποιθήσεις και αρα ,  αν και εξακολουθούν να διατηρούν την ψευαδαίσθηση του εγω ,ωστόσο αυτή η  ψευδαίσθηση , δεν ειναι τόσο διακριτή ,οσο ειναι στον
ΚΟΣΜΟ ΤΗΣ ΔΡΑΣΗΣ.
Τι πάει να πει ολο αυτό με λίγα λόγια. Υπάρχει ενα πεδίο -το αστρικό- οπου υπάρχουν διάφορες
οντότητες, οι οποιες ξέρουν οτι δεν ειναι το σώμα τους, νομίζουν ακόμα οτι ειναι το εγω τους (οχι
τοσο πολυ οσο εμεις) ,και ξέρουν οτι οι αυλες ενέργειες ειναι αυτές που δημιουργουν τις οποιες
υλοποιήσεις στο  ΠΕΔΙΟ ΤΗΣ  ΔΡΑΣΗΣ.
Οι οντότητες του ΠΕΔΙΟΥ  ΤΗΣ ΜΟΡΦΗΣ  παρα το γεγονος οτι εχουν ξεπεράσει την στερεότητα
του φυσικου  κόσμου ,εχουν ξεπεράσει  σχεδόν  τον μεγάλο διαχωρισμό του εγω  ,ωστόσο δεν
εχουν ξεπεράσει ακόμη τα φαινόμενα που αφορούν το ΠΕΔΙΟ ΤΗΣ ΜΟΡΦΗΣ.
Το ΠΕΔΙΟ ΤΗΣ ΜΟΡΦΗΣ ειναι το πεδιο της υλοποιησης και των σκεπτομορφων.
Οταν ειμαστε εκει ,μαζί με ολες αυτές τις οντότητες, μπαίνουμε  στο παιχνίδι των σκεπτομορφών.
Ειμαστε εκει για να δώσουμε μορφή σε νοητικές ,συναισθηματικές ή ενεργειακές καταστάσεις.
Κάποια στιγμή ομως ,ταυτιζόμαστε με το παιχνίδι και το εκλαμβάνουμε ως κάτι το  αυθύπαρκτο ,ως
κάτι το αναλλοίωτο,ως κάτι που δεν μπορεί να αλλάξει ,και το οποιο ειμαστε υποχρεωμένοι
να παίξουμε, χωρις καν να μπορουμε να επέμβουμε επάνω του.
Τι πάει να πει αυτό? Ειμαι στο πεδίο της Μορφης ,και κατεβαίνει μια ενεργεια  στην οποια εγω
πρεπει να δώσω μορφή ,ωστε να κατέβει στο πεδίο της Δράσης, για να υλοποιηθεί στο φυσικό πεδίο.
Στο πεδίο της Μορφής τα πάντα ειναι ενα χάος ,ενας οργασμός ενεργειων που περιμένουν να
πάρουν μορφή και να υλοποιηθούν. Εαν εγω ,ή οι οντότητες, δεν επέμβω ωστε να διαμορφώσω τις
ενέργειες οπως θέλω εγω ,αυτές θα διαμορφωθούν σύμφωνα με κάποιους νομους  της μορφής.
( Μεσα απο ασκήσεις , μεσα απο την επαφή με τον ΕΝΑΤΕΝΙΣΤΗ  μου ,μεσα απο την επαφή με
τις Θετικές Οντοτητες, με τους Αγγέλους ,με τους Δασκάλους  ,θα πάω στο πεδίο της Μορφης,και
θα  δώσω μορφή στι ενεργειες που κατεβαίνουν απο τα πιο ανώτερα πεδία.).


Ο επομενος κόσμος ειναι ο ΚΟΣΜΟΣ ΤΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ή ΔΕΝΔΡΟ ΤΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ.

Ο ΕΝΑΤΕΝΙΣΤΗΣ μας λοιπόν βρίσκεται  στο σύνορο  μεταξύ του ΔΕΝΔΡΟΥ ΤΗΣ ΜΟΡΦΗΣ
και  του ΔΕΝΔΡΟΥ ΤΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ.
Τα δύο δένδρα της Δράσης και της Μορφής  αποτελούν την προσωπικότητα μας
Ο ΕΝΑΤΕΝΙΣΤΗΣ μας δεν εχει μορφή ουτε χρώματα . Ειναι μόνο ενέργεια. Εμεις μπορούμε να του
δώσουμε οτι μορφή, σχήμα ,χρώμα, όνομα ,θέλουμε  κι'αυτό γιατί η προσωπικοτητα μας εχει ανάγκη
απο κάτι το οικείο ,για να καταλάβει και να εκφράσει το πεδίο του ΕΝΑΤΕΝΙΣΤΗ.
Οπως καταλαβαίνουμε ο ΕΝΑΤΕΝΙΣΤΗΣ ,βρίσκεται σε ενα αρκετά ανώτερο πεδίο,και γι"αυτο
θεωρουμε οτι εχει μέσα του ενα Ανωτερο Μερος  ,που ειναι η ΘΕΙΑ ΟΥΣΙΑ.
Η ΦΥΣΗ ΤΟΥ ΕΝΑΤΕΝΙΣΤΗ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΜΑΣ ΒΟΗΘΗΣΕΙ ,ΩΣΤΕ ΝΑ ΠΕΡΑΣΟΥΜΕ ΟΛΑ  ΤΑ
ΚΑΡΜΙΚΑ ΜΑΣ ΕΜΠΟΔΙΑ ΚΑΙ ΣΚΟΠΕΛΟΥΣ  ,ΠΟΥ ΕΜΠΟΔΙΖΟΥΝ ΤΗΝ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ
ΜΑΣ ΕΞΕΛΙΞΗ.
Ο ΑΝΩΤΕΡΟΣ  ΕΑΥΤΟΣ  ΜΑΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΜΕ ΤΑ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ
ΚΑΙ ΑΠΟΛΑΥΣΕΙΣ.
ΓΙΑ ΤΕΤΟΙΑ  ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΘΑ ΑΠΕΥΘΥΝΘΟΎΜΕ ΑΛΛΟΥ. ΣΤΟΝ ΦΥΛΑΚΑ ΑΓΓΕΛΟ,
ΣΤΟΥΣ ΔΑΣΚΑΛΟΥΣ, ΣΤΙΣ ΦΩΤΕΙΝΕΣ ΟΝΤΟΤΗΤΕΣ ΠΟΥ ΠΕΡΙΜΈΝΟΥΝ ΝΑ ΜΑΣ
ΒΟΗΘΗΣΟΥΝ.

Καθε πρωι κάνω το ανοιγμα της ημέρας μου με την υπεροχη προσευχη που ενεργοποιει τα 3 κέντρα
των 3 Αρχων.
Κάθε βράδυ κλείνω την ημερα μου με την συνέχεια της πρωινής προσευχης.
Στέκομαι ορθια ,οραματίζομαι το κεντρικό μου καναλι ,καθαρό ,αστραφτερό,απο το σύμπαν  να
καταληγει  στο κεντρο της κεφαλής ,και απο εκει μεσα απο το σώμα μου να χάνεται στην γη.
Εστιαζομαι στο μετωπο ,και ενω οραματίζομαι να κατεβαίνει η μπλε ενεργεια της Σοφιας
λεω.
 -  ΣΥΜΠΑΝΤΙΚΗ  Η  ΣΟΦΙΑ ΣΟΥ. ΑΣ  ΓΕΜΙΖΕΙ  ΤΟ ΛΟΓΟ ΚΑΙ ΤΟΝ ΝΟΥ ΜΟΥ.
Η μπλε ενεργεια της Σοφιας εχει γεμίσει ολο το σώμα μου και εχει διαχυθεί προς τα εξω ,σε ολο τον
χώρο γυρω μου.
Εστιαζομαι  στο στηθος, στο κεντρο της καρδιας, και ενω οραματίζομαι να
κατεβαίνει η χρυσή ενεργεια της Αγάπης λεω.
-  ΣΥΜΠΑΝΤΙΚΗ  Η  ΑΓΑΠΗ ΣΟΥ . ΑΣ  ΓΕΜΙΖΕΙ ΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ   ΚΑΙ ΤΗΝ  ΨΥΧΗ  ΜΟΥ.
Η χρυσή ενεργεια της Αγάπης εχει γεμίσει ολο το σώμα μου και εχει γεμίσει και το ενεργειακό
κουκούλι γυρω μου.
Εστιαζομαι  στην κοιλιά στο κεντρο της Ζωης, και ενω οραματίζομαι να κατεβαίνει
η λευκή ενεργεια της Ζωης λεω.
-  ΣΥΜΠΑΝΤΙΚΗ  Η ΖΩΗ ΣΟΥ. ΑΣ  ΓΕΜΙΖΕΙ    ΤΟ  ΣΩΜΑ  ΜΟΥ ΚΑΙ ΤΟ ΕΡΓΟ ΜΟΥ.
Η λευκη ενεργεια της Ζωης εχει γεμίσει ολο το σώμα μου ,καθως και το αιθερικό μου, ενα δάκτυλο
εξω απο το σώμα.
Και ειμαι μεσα στο μπλε του αιθερα ,μεσα στο χρυσό της αγάπης ,μεσα στο λευκό της ζωης.
Και ετσι χαλαρή και ηρεμη ,  προφυλαγμένη  και ασφαλης κοιμάμαι ,και το ιδιο ευχομαι να
κανεται καθε βράδυ και εσεις.

Οπως ειπα και σε καποια προηγουμενη φορά ,δεν ειμαι η μόνη που φέρνει την Διδασκαλία προς
τα εξω.Υπάρχουν και αλλοι που ασχολούνται με αλλα κομάτια της . Μια σελίδα λοιπόν ειναι το
πολύ ωραιο   www.morphogenesis-system.com  . Επίσης υπάρχει ακόμη μια σελίδα πολυ ωραία
και αυτή,       www.esoterikesdiadromes.wordpress.com  .






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου