Δευτέρα 19 Δεκεμβρίου 2011

ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ 2011

ΔΕΥΤΕΡΑ  19 -  12  - 11
ΣΥΜΠΑΝ  ΓΕΙΑ  ΣΟΥ.
Το να θέλεις να μεταμορφώσεις τον εαυτό σου, όταν έχεις συνει-
-δητοποιησει οτι ζεις μέσα στην πλάνη και το ψέμα, είναι η αρχή..........
Αυτή η εσωτερική ανάγκη , η λαχτάρα, αυτός ο ψίθυρος της
ψυχής, που σε κάνει κάθε φορά να κάνεις και ένα βήμα μπροστά.
Για μένα το να απαντήσω όλες τις προηγούμενες ερωτήσεις
στάθηκε πολύ δύσκολο. Απαντούσα σε κάποιες και μετά από λίγο
καταλάβαινα ότι δεν ήταν η αλήθεια, και ξανά πάλι από την
αρχή. Όταν τις έγραφα την προηγούμενη φορά ,είχα κοντά μου
και τις απαντήσεις που έδωσα εγώ ,την τελευταία φορά που
έκανα την άσκηση.  Ακόμη και τώρα ,μετά από τόσο καιρό, πάλι
ανακαλύπτω πράγματα που δεν είναι έτσι, αλλά κάπως αλλιώς....
Δεν απογοητεύομαι όμως, λέω στον εαυτό μου, ένα βήμα την
φορά είναι αρκετό. Το να έχεις την ελευθερία να είσαι ο εαυτός
σου είναι κάτι που το κατακτάς σιγά-σιγά, εκτός βέβαια αν είσαι
από εκείνους τους φωτισμένους , που λαμβάνουν την Θεία Χάρη
μια και έξω. ( Ας μην ξεχνάμε, ότι υπάρχουν κι αυτοί ).
Απαντώντας με ειλικρίνεια στις ερωτήσεις ,μια ,δυο ,και φορές..
 μπορούμε να σχηματίσουμε μια αρχική εικόνα της εξημέρωσης
που λάβαμε και να ανακαλύψουμε τις ταυτίσεις -συμφωνίες που
έχουμε συνάψει. Τα διάφορα επίκτητα πιστεύω μας  ,που μας
υποχρέωσαν να έχουμε , καθορίζουν  τα ποσοστά της ελευθερία 
μας . Δεν μπορώ να είμαι ο εαυτός μου , αν δεν ξέρω τι ακριβώς
είναι αυτός ο εαυτός.
Γι αυτό και θα συνεχίσουμε τις ερωτήσεις και τις απαντήσεις ,
πάντα γραπτές.
Η συμπεριφορά μας καθορίζεται από την προσωπική μας αλή-
-θεια. Ποια όμως είναι η αλήθεια του καθενός? Πως δημιουργεί
ο καθένας μας την αλήθεια του? Μέσω των πεποιθήσεων-ταυτί-
-σεων βέβαια ,που αποτελούν τον εσωτερικό μας Νόμο(Νομοθε-
-σια) και ο οποίος είναι απαράβατος, επι ποινή θανάτου. Έχουμε
δει όλοι μας ανθρώπους που προτιμούν να πεθάνουν ,παρά να
παραβούν τους νόμους που έχουν θέσει οι ίδιοι στον εαυτό τους.
Ας δούμε λοιπόν, κάποιες συμφωνίες που πιθανόν να έχουμε
κάνει και οι οποίες μας δεσμεύουν χωρίς λόγο. 
Εδώ θα χρειασθεί ακόμη περισσότερη δουλειά από την άλλη
φορά . Θα έχουμε ένα διαφορετικό τετράδιο από το πρώτο, στο
οποίο θα καταγράφουμε όλες τις συμφωνίες που έχουμε συνάψει
στην ζωή μας. Θα σημειώνουμε εκεί τουλάχιστον επί ένα χρόνο,
κάθε κανόνα, κάθε αρχή, κάθε συμφωνία ή πεποίθηση που 
πέφτει στην αντίληψη μας. Θα έχουμε έτσι την προσωπική μας
Νομοθεσία, στην οποία θα ανατρέχουμε συχνά για να μην ξεχνά-
-με. ( αυτό είναι το βασικό, να μην ξεχνάμε.)
1) ΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ ΣΥΜΦΩΝΙΕΣ. ( πως βλέπω ,το σώμα μου
τον εαυτό μου)  - Προσωπική  Εμφάνιση
                           - Υγεία  και Διατροφή
                           - Αρρενωπότητα  και  Θηλυκότητα
2) ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ  ΣΥΜΦΩΝΙΕΣ. ( οικογένεια  και  φίλοι)
                           - Αγάπη και Σέξ
                           - Γάμος και Οικογένεια
                           - Φιλία και Κοινωνικές  Συναναστροφές.
3) ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΕΣ  ΣΥΜΦΩΝΙΕΣ. ( ζωή και Θεός.)
                           -Θρησκεία και Πνευματικότητα
                           -Θάνατος και  Απώλεια
                          - Φύση , Ζώα και Κάθε Μορφή Ζωής.
4) ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΕΣ  ΣΥΜΦΩΝΙΕΣ. ( εργασία και καριέρα)
                           - Τα ξεχωριστά Ταλέντα και Προσόντα σας
                           -Χρήματα και Οικονομικά Ζητήματα
                           -Επιτυχία και Αποτυχία.
Αφού γράψουμε τις επικεφαλίδες από τη Νομοθεσία μας, θα τις
πάρουμε μια-μια και θα τις αναλύσουμε. Ένας καλός τρόπος
είναι να θέσουμε ερωτήσεις του τύπου ' καλό ή κακό', 'ορθό ή
εσφαλμένο' , για το κάθε θέμα ενός κεφαλαίου.  Π.Χ.
- ΤΙ ΕΙΝΑΙ  ΚΑΛΟ Ή  ΚΑΚΟ ΓΥΡΩ  ΑΠΟ....
   την προσωπική μου εμφάνιση ?
   την  προσωπικότητα μου ?
   το γεγονός ότι ειμαι γυναίκα ή  άντρας ?
   το γάμο μου ?
   τα παιδιά μου ?
   την οικονομική μου κατάσταση ?
   την επαγγελματική μου επιτυχία ?
   την θρησκεία και την πνευματικότητα  μου ?
   την εργασία μου ?
-ΠΩΣ  ΕΞΗΜΕΡΩΘΗΚΑ ΟΤΑΝ ΗΜΟΥΝ ΑΚΟΜΑ  ΠΑΙΔΙ.
   πως έλκυσαν οι άλλοι την προσοχή μου?
   πως με αντάμειβαν?
   πως  με τιμωρούσαν?
   τι έκανα για να τραβήξω την προσοχή των άλλων?
   τι έκανα για να αποφύγω την τιμωρία? 
   τι έκανα για κερδίσω την ανταμοιβή?
-ΠΟΙΕΣ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΠΙΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΕΣ ΑΞΙΕΣ ΠΟΥ ΔΙΔΑ-
    -ΧΘΗΚΑ ΑΠΟ  ( 4 αξίες τουλάχιστον )
   γονείς, αδέλφια , και άλλους της οικογένειας
   το σχολείο ή την  εκκλησία
   φίλους και γνωστούς
   την κοινωνία γενικότερα
- ΣΥΜΦΩΝΩ   ΜΕ ΟΛΕΣ  ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ  ΑΞΙΕΣ?
   ως παιδί με τιμωρούσαν οταν δεν τηρούσα αυτές τις αξίες?
   ως ενήλικας τιμωρώ τον εαυτό μου όταν δεν καταφέρνω να τις
   τηρήσω?
-ΤΙ ΣΥΜΦΩΝΙΕΣ ΑΥΤΟΤΙΜΩΡΙΑΣ ΕΧΩ   ΣΥΝΑΨΕΙ
  ΜΕ ΤΟΝ  ΕΑΥΤΟ  ΜΟΥ ?
- ΤΙ ΣΥΜΦΩΝΙΕΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΚΑΙ  ΑΓΑΠΗΣ  ΤΟΥ
  ΕΑΥΤΟΥ ΜΟΥ  ΕΧΩ    ΣΥΝΑΨΕΙ  ΜΑΖΙ  ΤΟΥ?
Αυτό το τετράδιο Νομοθεσίας θα πρέπει να γίνει το  'ευαγγέλιο'
μας.  Εγώ το έχω πάντα μαζί μου και συνέχεια το ανοίγω για να
μην  'ξεχνάω' ποια είμαι.
Δεν ξεχνάω , όμως ,ποτέ οτι είμαι μια πολεμίστρια και ότι
πολεμάω πάντα για το καλύτερο, όσο μπορώ, το ίδιο σας
εύχομαι , από καρδιάς, να κάνετε και εσείς.
Αυτό είναι και το τελευταίο  'μάθημα' αυτής της χρονιάς. Θα τα
πούμε και πάλι με την καινούργια χρονιά, που ελπίζω και ευχο-
-μαι μέσα από την καρδιά μου να είναι καλύτερη και φωτεινοτε-
-ρη από αυτήν που φεύγει. Για να μας έρθει όμως καλύτερα η
νέα χρόνια θα σας δώσω μια μικρή άσκηση προστασίας. Καλό
θα ήταν να την κάνουμε όλοι , ώστε να είμαστε προστατευμένοι
στην νέα χρονιά που έρχεται.
Με την άσκηση αυτή δημιουργούμε ενα κύκλο προστασίας 
γύρω από το σπίτι μας, την δουλειά μας, γενικά τον χώρο μας.
Αφού χαλαρώσουμε στεκόμαστε στο μέσον του χώρου που θέ-
-λουμε να προστατέψουμε. Οραματιζόμαστε ένα λευκό φως να
κατεβαίνει απο το σύμπαν και μέσα από το κ. κεφαλής , και μετά
από το κεντρικό μας κανάλι να διοχετεύεται στο δεξί μας χέρι.
Το λευκό φως μαζεύεται στην παλάμη μας και ξεχύνεται από την
άκρη του μεσαίου δακτύλου μας. Έχω , λοιπόν τεντωμένο το δεξί
μου χέρι και το μεσαίο μου δάκτυλο από οπου βγαίνει το λευκό
φως. Με το δάκτυλο χαράζω γύρω μου ,αρχίζοντας από δεξιά,
σε ότι ακτίνα θέλω ,ένα κύκλο, και κλείνω μέσα στο φως τον 
χώρο που θέλω να προστατέψω. Βλέπω με τα εσωτερικά μου
μάτια ,τον κύκλο που χάραξα, ξέρω ότι είναι εκεί, και λέω=
' εδώ θα εισέρχονται μόνο οι Δυνάμεις του Φωτός, γιατί στο
  Φως αποβλέπω '
Τώρα προς την κάθε πλευρά της προστατευμένης περιοχής χα-
-ράζω στον αέρα ένα σταυρό.
Τώρα χαράζω ένα δεύτερο κύκλο προστασίας , πάνω από τον 
πρώτο, αρχίζοντας από την αντιθετη κατεύθυνση, δηλ. από
αριστερά. Όταν φθάσω στο αρχικό σημείο ενώνω νοερά και 
πολύ καθαρά τα δύο άκρα από τους κύκλους που χάραξα. Τα
κάνω ένα ωραίο φιόγκο. Βλέπω τους δύο κύκλους να φωτίζουν
και να γεμίζουν με το συμπαντικό φως το χώρο.
Μπορούμε να κάνουμε πολλές φορές την ίδια διαδικασία για
τον ίδιο χώρο , ώσπου να αισθανθούμε απολύτως ασφαλείς.
Καλή Χρονιά με υγεία και Ευτυχία.
Metafysika@gmail.com



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου