Δευτέρα 9 Ιανουαρίου 2012

ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2012

ΔΕΥΤΕΡΑ  9  -  1 -  2012
ΣΥΜΠΑΝ  ΓΕΙΑ  ΣΟΥ.
Καλή μας Χρονιά , με υγεία , αγάπη , αρμονία, και ευτυχία.
Προσπαθώ να αισθανθώ  το  ' εγώ ειμι' μέσα μου, να βρω το
κέντρο της εσωτερικής μου γαλήνης. Δεν είναι και το πιο εύκολο
πράγμα με όλα αυτά που συμβαίνουν γύρω μου. Δεν έχω βάλει
κανένα μεγαλεπήβολο στόχο αυτή την χρόνια.Ο μόνος μου στο-
-χος  είναι να μην φοβάμαι, να μπορέσω να κρατηθώ στο κέντρο 
της  καρδιάς και να λειτουργήσω απο εκεί. Προσπαθώ να μην
ξεχνώ πια είμαι , μια πολεμίστρια, που με όπλο μου το Φως
πολεμώ τον Φόβο ,που μου επιβάλει το παράσιτο, που έχει κυρι-
-έψει τον νου μου.
Αυτήν την χρονιά , όμως, είμαι αποφασισμένη, να κόψω με το
φωτεινό  σπαθί μου το πέπλο που με τυλίγει.
ΔΕΝ  ΞΕΧΝΩ ΛΟΙΠΟΝ.
-ΔΕΝ  ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ  ΚΑΙ ΔΕΝ  ΕΣΤΙΑΖΟΜΑΙ  Σ'ΑΥΤΑ
 ΠΟΥ  ΔΕΝ  ΘΕΛΩ.
-ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ  ΜΟΝΟ  ΑΥΤΟ  ΠΟΥ  ΘΕΛΩ
-ΕΣΤΙΑΖΟΜΑΙ  ΣΆΥΤΟ ΠΟΥ  ΘΕΛΩ  ΚΑΙ  ΣΆΥΤΟ  ΠΟΥ
 ΘΕΛΩ  ΝΑ  ΜΟΥ  ΣΥΜΒΕΙ.
-ΔΙΑΚΉΡΥΣΣΩ  ΣΤΟ  ΣΥΜΠΑΝ  ΟΤΙ  ΟΛΕΣ  ΟΙ  ΘΕΤΙΚΕΣ
 ΣΚΕΨΕΙΣ  ΕΙΝΑΙ  ΙΣΧΥΡΕΣ , ΕΝΩ  ΟΛΕΣ  ΟΙ ΑΡΝΗΤΙΚΕΣ
 ΑΔΥΝΑΜΕΣ.
-ΔΗΛΩΝΩ  ΤΗΝ  ΠΡΟΘΕΣΗ  ΜΟΥ ΝΑ  ΕΙΜΑΙ Ο ΚΥΡΙΑΡ-
  - ΧΟΣ  ΤΩΝ  ΣΚΕΨΕΩΝ  ΜΟΥ.
-ΚΑΝΩ  ΠΑΝΤΑ  'ΩΣ  ΕΑΝ'
-ΔΡΩ ΣΑΝ ΤΑ ΓΕΓΟΝΟΤΑ ΚΑΙ ΟΙ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ ΝΑ 
 ΕΙΝΑΙ  ΟΠΩΣ  ΤΑ  ΘΕΛΩ.
-ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΩ  ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΡΟΛΟΥΣ
 ΠΟΥ ΠΑΙΖΩ  ΚΑΘΕ  ΦΟΡΑ.
-ΒΕΒΑΙΩΝΩ  ΣΕ  ΚΑΘΕ ΣΤΙΓΜΗ ΤΗΣ  ΗΜΕΡΑΣ , ΣΕ
 ΚΑΘΕ  ΤΟΠΟ  ΤΗΝ  ΘΕΙΚΗ ΜΟΥ ΜΟΝΑΔΙΚΟΤΗΤΑ.
-ΔΕΝ  ΣΥΓΚΡΙΝΩ ΔΙΑΡΚΩΣ  ΤΟΝ  ΕΑΥΤΟ ΜΕ ΤΟΥΣ 
 ΑΛΛΟΥΣ , ΜΕ ΤΟ ΧΘΕΣ, ΜΕ ΤΟ ΠΩΣ.
Όλα αυτά με βοηθούν να κρατηθώ μακριά απο τα πλοκάμια
του φόβου, της ανασφάλειας, της κατάρρευσης, που βλέπω να
συμβαίνουν γύρω μου. Ότι και να συμβαίνει το αντιμετωπίζω
μέσα από το κ. της καρδιάς.  ΠΟΛΕΜΑΩ.
Ένα απο τα βασικά μου όπλα είναι η ΔΙΑΦΆΝΕΙΑ = ΟΛΑ  ΤΑ
ΓΕΓΟΝΟΤΑ , ΟΙ ΣΚΕΨΕΙΣ , ΤΑ  ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ , Ο ΛΟ-
-ΓΟΣ , ΟΙ  ΕΙΚΟΝΕΣ,  ΚΑΛΑ 'Η  ΚΑΚΑ, ΠΕΡΝΟΥΝ  ΑΠΟ
ΜΕΣΑ  ΜΟΥ ΧΩΡΙΣ  ΝΑ  ΑΠΟΡΟΦΙΣΩ  ΤΙΠΟΤΑ , ΓΙΑΤΙ
ΕΙΜΑΙ  ΔΙΑΦΑΝΗΣ. ΕΙΜΑΙ  ΔΙΑΦΑΝΗΣ  ΣΑΝ ΚΡΥΣΤΑΛΟ
ΚΑΙ  ΔΕΝ  ΣΥΓΚΡΑΤΩ  ΤΙΠΟΤΑ.( βλέπω τον εαυτό μου να
είναι εντελώς διαφανής και όλα να με διαπερνούν και να φεύγουν
μακριά απο μένα.)
Είμαι αποφασισμένη να ενδυναμώσω τον εαυτό μου και να μην
τον αφήσω έρμαιο του Φόβου, του Κριτή και του Θύματος.
Γιάυτό και ας ξαναγυρίσουμε στην εργασία μας για να δούμε 
πως θα αντιμετωπίσουμε τον Κριτή .
Είπαμε ότι ο κριτής κρίνει κάθε μας πράξη , σκέψη, απερισκε-
-ψία, κάθε μας συναίσθημα. Τα πάντα ζουν κάτω από το τυραν-
-νικό καθεστώς του. Ας πάρουμε και πάλι το τετράδιο μας και
ας συνεχίσουμε να προσπαθούμε να καταλάβουμε τι ακριβώς
είμαστε.
1) ΠΩΣ  ΚΡΙΝΩ  ΤΟΝ  ΕΑΥΤΟ  ΜΟΥ?
 Είμαι κακός άνθρωπος , γιατί......
 Θα έπρεπε να ντρέπομαι ,γιατί....
 Είμαι  ένοχη για .......
 Γίνομαι τόσο  γελοία κάθε φορά που....
2) ΠΩΣ  ΚΡΙΝΩ  ΤΟΥΣ  ΑΛΛΟΥΣ?
  Αυτός είναι κακός άνθρωπος ,γιατί......
  Αυτός θα έπρεπε να ντρέπεται, γιατί.....
  Αυτός είναι ένοχος ,γιατί.....
 Νομίζω οτι αυτός γίνεται γελοίος κάθε φορά που....
3)ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ 4  ΠΙΟ ΒΑΣΙΚΑ  ΣΦΑΛΜΑΤΑ ΠΟΥ ΕΧΩ
ΚΑΝΕΙ  ΣΤΗΝ  ΖΩΗ  ΜΟΥ?
 Πως τιμωρώ τον εαυτό μου?
 Πως βασανίζω τον εαυτό μου?
 Πόσες φορές εχω πληρώσει για το κάθε λάθος?
 Πως εκδικούμαι το σώμα μου?
4) ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ  4 ΣΦΑΛΜΑΤΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΚΑΝΕΙ
ΚΑΠΟΙΟΙ ΑΛΛΟΙ ΚΑΙ  ΔΕΝ  ΜΠΟΡΩ  ΝΑ  ΞΕΧΑΣΩ?
 Πως τους τιμωρώ?
 Πως τους βασανίζω?
 Πόσες φορές τους έχω κάνει να πληρώσουν για το ίδιο λάθος?
5) ΠΟΙΑ  ΕΙΝΑΙ ΤΑ  4 ΕΠΙΤΕΎΓΜΑΤΑ ΓΙΑ  ΤΑ  ΟΠΟΙΑ
ΕΙΜΑΙ  ΠΕΡΗΦΑΝΗ?
 Πως ανταμείβω  τον εαυτό μου?
6) ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ  4 ΕΠΙΤΕΥΓΜΑΤΑ ΑΛΛΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ
ΠΟΥ ΜΕ ΕΚΑΝΑΝ ΝΑ ΝΙΩΣΩ  ΠΕΡΗΦΑΝΗ  ΓΙ ΑΥΤΟΥΣ?
 Πως τους  αντάμειψα?
Την επόμενη φορά που ο Κριτής θα με κρίνει εμένα ή οποιονδή-
-ποτε άλλον θα έχω 4 έτοιμες απαντήσεις να του δώσω.
( σημειώνω σε χαρτί τις απαντήσεις ώστε να τις θυμάμαι)
ΚΑΙ  ΑΠΑΝΤΩ.
- ΣΙΓΑ  ΤΟ  ΠΡΑΓΜΑ
- ΕΝΟΧΛΩ  ΚΑΝΕΝΑΝ?
- ΚΑΙ  ΛΟΙΠΟΝ?
- ΓΙΑΤΙ  ΟΧΙ?
ΚΑΙ ΑΝ ΚΑΜΙΑ ΑΠΟ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΔΕΝ
ΙΚΑΝΟΠΟΙΕΙ  ΤΟΝ  ΚΡΙΤΗ  ΜΟΥ ΤΟΤΕ  ΘΥΜΑΜΑΙ ΑΥΤΟ
   ' ΔΕΝ  ΠΕΙΡΑΖΕΙ'
Τόσο απλά τα πράγματα. 
Κάνουμε την εργασία με ηρεμία και  αυτοσυγκέντρωση, μία και
πολλές φορές , ώστε να είμαστε σίγουροι οτι οι απαντήσεις μας
εκφράζουν τον πραγματικό μας εαυτό.
ΔΕΝ ΞΕΧΝΩ ΠΟΤΕ  ΟΤΙ  ΕΙΜΑΙ  ΜΙΑ  ΠΟΛΕΜΙΣΤΡΙΑ,
ΟΠΛΙΣΜΕΝΗ ΜΕ ΤΟ ΞΙΦΟΣ ΤΟΥ ΦΩΤΟΣ. ( Μία πολύ απλή
άσκηση είναι να οραματιζόμαστε συνεχώς και παντού τον εαυτό
μας να κρατάει αυτό το φωτεινό ξίφος και να το χρησιμοποιεί
συνέχεια, σε όλες τις καθημερινές καταστάσεις. Το Φως είναι
ένα εργαλείο που πάει παντού. Καίει , καυτηριάζει, κόβει, προσ-
-τατεύει, απομονώνει, απομακρύνει, ενεργοποιεί, ενδυναμώνει,
καθαρίζει, και πολλά άλλα .Ας είμαστε ,λοιπόν, με το Ξίφος του
Φωτός στο χέρι.)
ΕΙΜΑΙ  ΜΕΣΑ  ΣΤΗΝ  ΡΟΗ.
ΕΙΜΑΙ  ΜΕΣΑ  ΣΤΟ  ΦΩΣ
ΠΟΛΕΜΑΩ  ΠΑΝΤΟΥ  ΚΑΙ  ΠΑΝΤΑ ΚΡΑΤΩΝΤΑΣ  ΤΟ
ΦΩΤΕΙΝΟ  ΜΟΥ  ΞΙΦΟΣ.
Εύχομαι από  καρδιάς το ίδιο να κάνετε και εσείς.





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου