Δευτέρα 12 Δεκεμβρίου 2011

ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ 2011

ΔΕΥΤΕΡΑ  12 - 12  -11
ΣΥΜΠΑΝ  ΓΕΙΑ  ΣΟΥ.
Ας ξαναγυρίσουμε και πάλι στην αρχή, να δούμε και πάλι τις  4
συμφωνίες και πως μπορούμε να προχωρήσουμε σε πρακτικό
επίπεδο. Μας έχουν δοθεί , λοιπόν, 4 τρόποι, που αν τους εφαρ-
-μόσουμε θα μπορέσουμε να εξολοθρεύσουμε το παράσιτο που
έχει καταλάβει τον νου μας και να γίνουμε ελεύθεροι , να γίνουμε
ο εαυτός μας.  Μας δόθηκαν και  3 λύσεις  εξολόθρευσης του
παράσιτου. Ας τα δούμε όλα απο την αρχή, γιατί τώρα ξέρουμε
για πιο πράγμα μιλάμε.
1) ΠΡΟΣΕΧΕ ΤΑ  ΛΟΓΙΑ  ΣΟΥ.
Να μιλάς πάντα με ευθύτητα. Να λες μόνο αυτό που εννοείς. Να
αποφεύγεις να χρησιμοποιείς τον λόγο για να μιλήσεις άσχημα
για τον εαυτό σου 'η τους άλλους. Χρησιμοποίησε την δύναμη
του λόγου σου με στόχο την αλήθεια και την αγάπη.
2 ) ΜΗΝ ΠΑΙΡΝΕΙΣ  ΤΙΠΟΤΑ  ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ.
Καμιά πράξη των άλλων δεν γίνεται εξαιτίας σου. Αυτό που λένε
και κάνουν οι άλλοι είναι η προβολή της δικής τους πραγματικό-
-τητας, και των δικών τους ταυτίσεων. Όταν είσαι απρόσβλητος
στις γνώμες και τις πράξεις των άλλων, δεν γίνεσαι θύμα 
αναίτιου πόνου.
3 ) ΜΗΝ  ΒΓΑΖΕΙΣ  ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ
Βρες το κουράγιο να κάνεις ερωτήσεις και να εκφράζεις αυτό που πραγματικά θέλεις. Επικοινώνησε με τους άλλους όσο πιο
ξεκάθαρα μπορείς, ώστε να αποφύγεις παρεξηγήσεις, θλίψη και
συγκρούσεις. Με αυτήν και μόνο την συμφωνία ,μπορείς να με-
-ταμορφώσεις την ζωή σου.
4 ) ΚΑΝΕ  ΠΑΝΤΑ  ΤΟ  ΚΑΛΥΤΕΡΟ
Το καλύτερο που μπορείς να κάνεις αλλάζει από στιγμή σε στιγ-
-μή. Θα είναι άλλο όταν εισαι υγιής και άλλο όταν εισαι άρρωσ-
-τος. Κάτω από οποιεσδήποτε συνθήκες, απλά κάνε ότι καλύτερο
μπορείς και να αποφύγεις έτσι την ντροπή, την αυτό-απόρριψη
και τις ενοχές.
Εφαρμόζοντας τις συμφωνίες προχωράμε και ξεδιαλέγουμε τις
διάφορες καταστάσεις που φέρνουν τον πόνο και τις ενοχές στην
ζωή μας. Το όλο σύστημα βασίζεται στον εντοπισμό των ταυτί-
-σεων που έχουμε κάνει από παιδιά και που διέπουν την ζωή μας
σαν νόμος ( νομοθεσία) . Στην θεωρία ,βέβαια, ειναι εύκολο να
λέμε ότι θα εντοπίσουμε όλες αυτές τις λανθασμένες συμφωνίες
που έχουμε κάνει εν αγνοία μας. Πως όμως θα το κάνουμε στην
πράξη?
Όσοι απο εμάς θέλουμε πράγματι να απαλλαγούμε από το παρά-
-σιτο , όσοι απο εμάς θέλουμε πράγματι να είμαστε ελεύθεροι,
θα κάνουμε την προσπάθεια. Η προσπάθεια θέλει  'χρόνο' , θέλει
'βούληση', και 'επιμονή'. Δεν θα πω ότι ειναι κάτι το πολύ
εύκολο, όμως δεν είναι και  κάτι  το  αδύνατο.
Πάνω από ολα θέλει την δύναμη της καρδιάς που έχει καταλάβει
ότι δεν πάει άλλο!!!
Πάρτε ,λοιπόν, ένα τετράδιο και αρχίστε.
Καταγράψτε εκεί τις σκέψεις και τις απαντήσεις σας στα παρα-
-κάτω ερωτήματα.
1)ΠΟΙΕΣ ΗΤΑΝ ΟΙ ΕΙΚΟΝΕΣ ΠΟΥ ΟΙ ΑΛΛΟι  ΠΡΟΒΑΛ-
-ΛΑΝ  ΕΠΑΝΩ ΣΑΣ?
  Όταν ήμουν παιδί ,μου έλεγαν ότι ειμαι......
2)ΠΟΙΑ ΜΕΙΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΣΑΣ ΕΛΕΓΑΝ ΟΥΙ ΕΧΕΤΕ?
  μου έλεγαν ότι μειονεκτώ σε........
3)ΟΤΑΝ ΗΣΑΣΤΑΝ ΠΑΙΔΙ ΤΙ ΣΑΣ ΕΛΕΓΑΝ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΝΕΙΣ ΚΟΡΙΤΣΙ Ή ΑΓΟΡΙ?
  Μου έλεγαν ότι τα κορίτσια πρέπει πάντα να......
  Μου έλεγαν ότι τα αγόρια πρέπει πάντα να ......
4)ΕΣΕΙΣ ΤΑΙΡΙΑΖΑΤΕ ΜΕ ΤΗΝ ΙΔΑΝΙΚΗ ΕΙΚΟΝΑ ,ΤΟΥ ΤΙ
ΣΗΜΑΙΝΕ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΝΕΙΣ  ΚΟΡΙΤΣΙ Ή  ΑΓΟΡΙ?
5)ΤΙ ΠΙΣΤΕΥΕΤΕ ΣΗΜΕΡΑ ,ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ ΝΑ ΕΙΝΑΙ
ΚΑΝΕΙΣ  ΓΥΝΑΙΚΑ Ή   ΑΝΤΡΑΣ?
  Πιστεύω οτι μια γυναίκα θα πρέπει πάντα να......
  Πιστεύω ότι ένας άντρας θα πρέπει πάντα να...


6)ΚΑΝΤΕ  ΕΝΑ ΚΑΤΑΛΟΓΟ ΜΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ  ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ
ΠΟΥ ΣΑΣ ΕΛΕΓΑΝ  ΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΕΤΕ, ΠΝΕΥΜΑΤΙ-
-ΚΕΣ  ΚΑΙ  ΣΩΜΑΤΙΚΕΣ.
 Μου έλεγαν οτι πρέπει να είμαι......
7)ΚΑΝΤΕ ΕΝΑ  ΚΑΤΑΛΟΓΟ ΜΕ ΟΛΑ ΤΑ ΠΡΟΤΕΡΗΜΑΤΑ
ΠΟΥ ΠΙΣΤΕΥΕΤΕ  ΟΤΙ  ΔΙΑΘΕΤΕΤΕ.
 Πιστεύω οτι ειμαι.....
8)ΚΑΝΤΕ ΕΝΑ ΚΑΤΑΛΟΓΟ ΜΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ  ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ
ΠΟΥ ΠΙΣΤΕΥΕΤΕ ΟΤΙ  ΟΙ  ΑΛΛΟΙ ΘΕΩΡΟΥΝ  ΟΤΙ ΕΧΕΤΕ.
 Πιστεύω οτι οι οι άλλοι με θεωρούν......
9)ΚΑΝΤΕ ΕΝΑ ΚΑΤΑΛΟΓΟ ΜΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ 
ΠΟΥ ΣΑΣ ΛΕΙΠΟΥΝ ,ΑΛΛΑ ΠΟΥ ΘΑ ΘΕΛΑΤΕ ΝΑ ΕΙΧΑΤΕ
 Θα ήθελα να ήμουν.....


10) ΕΧΩ ΜΙΑ  'ΑΛΦΑ'   ΕΙΚΟΝΑ  ΓΙΑ  ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΟΥ.
ΠΟΙΑ  ΕΙΝΑΙ Η ΤΕΛΕΙΑ ΕΙΚΟΝΑ ΓΙΑ ΜΕΝΑ ?
 Η εικόνα της τελειότητας για μένα είναι.....
11)ΤΙ ΘΑ ΧΡΕΙΑΖΟΤΑΝ ΝΆΛΛΑΞΕΤΕ ΕΠΑΝΩ ΣΑΣ ΩΣΤΕ 
 ΝΑ  ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΘΕΙΤΕ   ΣΆΥΤΗΝ  ΤΗΝ  ΕΙΚΟΝΑ?
 Για να επιτύχω αυτήν την εικόνα ,θα έπρεπε να.....
12)ΕΧΕΤΕ ΤΗΝ ΕΠΙΘΥΜΙΑ  ΚΑΙ  ΤΗΝ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΝΑ
ΚΑΝΕΤΕ ΑΥΤΕΣ  ΤΙΣ ΑΛΛΑΓΕΣ?   ΑΝ ΟΧΙ,  ΓΙΑΤΙ?
13)ΕΙΝΑΙ ΑΝΘΡΩΠΙΝΩΣ ΔΥΝΑΤΟ ΓΙΑ ΣΑΣ ΝΑ ΙΚΑΝΟ-
-ΠΟΙΗΣΕΤΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ  ΤΗΣ ΤΕΛΕΙΟΤΗΤΑΣ?
ΑΝ  ΟΧΙ,  ΓΙΑΤΙ?
14) Η ΕΙΚΟΝΑ ΤΗΣ ΤΕΛΕΙΟΤΗΤΑΣ ΠΟΥ ΕΧΕΤΕ, ΣΑΣ
ΕΜΠΝΕΕΙ ΝΑ  ΔΙΝΕΤΕ  ΤΟΝ  ΚΑΛΥΤΕΡΟ  ΕΑΥΤΟ  ΣΑΣ,
'Η  ΑΠΛΩΣ  ΣΑΣ ΑΠΟΘΑΡΡΥΝΕΙ?


15) ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΕΙΚΟΝΑ ΤΗΣ ΤΕΛΕΙΟΤΗΤΑΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ  ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ  ΣΤΗ  ΖΩΗ  ΣΑΣ?
  Η εικόνα της τελειότητας για τον/την σύντροφο μου είναι....
  Η  "         "        "                "  το παιδί μου είναι......
  Η  "          "        "               "  τους  γονείς  μου  είναι.....
  Η "           "        "               " τον καλύτερο μου φίλο είναι.....
  Η "          "         "               " τους συναδέλφους μου είναι....
  Η  "         "         "              "  το αφεντικό μου είναι......
   "     "       "        "         "    "................................................


 ΠΡΟΣΠΑΘΩ ΝΑ ΚΡΥΦΤΩ ,ΝΑ ΜΗΝ ΔΕΙΞΩ ΠΙΑ ΕΙΜΑΙ
ΦΟΡΑΩ ΠΑΝΤΑ ΜΙΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΜΑΣΚΑ ΠΟΥ ΜΕ
ΠΡΟΦΥΛΑΣΕΙ, ΑΠΟ ΤΟ ΝΑ ΤΟ ΑΝΤΙΛΗΦΘΟΥΝ ΟΙ ΑΛΛΟΙ
16) ΠΟΙΕΣ  ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΜΑΣΚΕΣ ΠΟΥ ΦΟΡΑ-
-ΤΕ ΟΤΑΝ ΒΡΙΣΚΕΣΤΕ  ΜΕ  ΑΛΛΟΥΣ?
 Οι κοινωνικές μου μάσκες είναι......
17) ΦΟΡΑΤΕ ΤΙΣ ΜΑΣΚΕΣ ΕΠΕΙΔΗ ΦΟΒΑΣΤΕ ΤΗΝ ΚΡΙ-
-ΣΗ  ΤΩΝ  ΑΛΛΩΝ?
 Φοράω τις μάσκες επειδή.......
18) ΤΙ ΘΑ ΣΥΝΕΒΑΙΝΕ ΑΝ ΒΓΑΖΑΤΕ ΤΙΣ  ΜΑΣΚΕΣ?
  Αν έβγαζα τις μάσκες τότε......
19) ΤΙ ΘΑ ΣΥΝΕΒΑΙΝΕ ΑΝ ΕΚΦΡΑΖΑΤΕ  ΑΥΤΟ  ΠΟΥ
ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ  ΕΙΣΤΕ?
  Αν εξέφραζα αυτό που πραγματικά είμαι......
Τόσο απλά , λοιπόν, μπορούμε να προχωρήσουμε και να ξεδιαλύ-
-νουμε το κουβάρι του εαυτού μας. Οι απαντήσεις που θα δώσου-
-με αρχικά μπορεί να μην είναι και οι σωστές, γι'αυτό πρέπει να
δουλέψουμε αρκετά πάνω στις ερωτήσεις. Μια απάντηση που
δόθηκε αρχικά, μπορεί να μην ισχύει με ένα δεύτερο-τρίτο
ξεδιάλεγμα.
Ας έχουμε όμως επιμονή και υπομονή με τον εαυτό μας , ότι και
αν προκύψει είναι δικό μας, είμαστε εμείς ,λίγο παραπλανημένοι,
λίγο έξω απο τον κύκλο ,αλλά πάντα εμείς, με την καρδιά μας
και την ψυχή μας ,να λαχταράνε το Φως.
Ας γυρνάμε πάντα προς το Φως με αγάπη.
Metafysika@gmail.com










Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου