Δευτέρα 2 Μαΐου 2011

ΜΑΙΟΣ 2011

ΔΕΥΤΕΡΑ  2- 5- 11
ΣΥΜΠΑΝ  ΓΕΙΑ  ΣΟΥ.


Μπήκαμε για τα καλά στην άνοιξη ,και οπως ανθίζει και καρποφορεί ολη η φύση ,ετσι πρέπει να ανθίσει η  ψυχή μας ,η καρδιά μας και ο νου μας.
Η Πνευματική Διαιτα των 7 ημερών αποδείχθηκε , μια πολυ δύσκολη υπόθεση. Δεν ειναι καθόλου ευκολο να ανθίσει η καρδιά μας και η ψυχή μας ,στους καιρούς που ζούμε. Γιατί το αποτέλεσμα της Δίαιτας ειναι ακριβώς το άνοιγμα της καρδιάς ,ωστε να έρθει σε επικοινωνία  με την  ψυχή.
Δύσκολο ,οχι ομως ακατόρθωτο.
Εγω θα επιμείνω, και πιστεύω οτι σιγα-σιγα θα το κατορθώσω . Δεν χρειάζεται να αγχώνομαι
με τις αποτυχίες μου, αυτές με κάνουν να επιμένω πιο πολύ. Θα έρθει κάποια μέρα, σύντομα
μάλιστα, οπου θα μπορώ να ελέγχω τις σκέψεις μου για 10 λεπτά, μετά για 30 λεπτά, για μια ωρα
ωσπου να γίνεται αυτό για ωρες.Οταν θα το κατορθώσω αυτό για κάποιες ωρες ,τοτε θα κάνω
ολόκληρη την Διαιτα για 7 μέρες. Μέχρι τοτε δεν απογοητεύομαι και δεν εγκαταλείπω την
προσπάθεια.
ΑΣ  ΚΑΤΑΛΑΒΩ ΜΙΑ  ΓΙΑ  ΠΑΝΤΑ.
ΟΛΕΣ ΟΙ ΑΡΝΗΤΙΚΕΣ ΣΚΕΨΕΙΣ ,ΤΑ ΑΡΝΗΤΙΚΑ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ  ΟΙ
ΡΥΠΟΙ  ΚΑΙ  ΟΙ ΠΛΑΝΕΣ ΠΟΥ ΒΓΑΙΝΟΥΝ  ΑΠΟ ΜΕΣΑ ΜΟΥ ,ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΕΓΩ .
ΠΡΩΤΑ ΑΠΟ ΟΛΑ ,ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΒΑΘΙΑ ΜΕΣΑ ΜΟΥ . ΕΙΝΑΙ ΣΤΑ ΕΠΑΝΩ
ΣΤΡΩΜΑΤΑ ΤΩΝ  ΕΓΩ  ΜΟΥ.
ΕΓΩ ΜΕΣΑ ΜΟΥ ΕΙΜΑΙ  ΚΑΘΑΡΗ ,ΦΩΤΕΙΝΗ ΚΑΙ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΝΑ ΒΓΩ ΣΤΟ  ΦΩΣ.
ΚΑΘΕ ΦΟΡΑ ΠΟΥ ΕΡΧΕΤΑΙ ΣΤΟ ΝΟΥ ΜΟΥ ΜΙΑ ΑΡΝΗΤΙΚΗ -ΡΥΠΑΡΗ ΣΚΕΨΗ ,
ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑ, ΑΠΛΩΣ ΤΗΝ ΑΠΟΔΕΧΟΜΑΙ  ,ΤΗΝ ΕΞΕΤΑΖΩ (  ΤΟ ΠΩΣ  ΚΑΙ  ΤΟ ΓΙΑΤΙ)
ΚΑΙ ΑΦΟΥ  ΤΗΝ ΚΑΤΑΛΑΒΩ ,ΕΧΩ  ΤΗΝ  ΕΛΕΥΘΕΡΗ  ΒΟΥΛΗΣΗ ,ΝΑ ΤΗΝ ΑΠΟΔΙΩΞΩ
ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΤΗΣ ΕΠΙΤΡΈΨΩ ΝΑ ΜΕ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΕΙ  ΑΛΛΟ ΨΥΧΙΚΑ -ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ.
ΑΠΟΔΙΏΧΝΩ ,ΛΟΙΠΟΝ, ΤΙΣ ΑΡΝΗΤΙΚΕΣ ΣΚΕΨΕΙΣ ΚΑΙ ΤΑ ΑΡΝΗΤΙΚΑ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ
ΓΙΑΤΙ ΑΠΛΩΣ ΔΕΝ ΜΟΥ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ. 


ΤΟΣΟ ΑΠΛΑ  ΕΙΝΑΙ  ΤΑ  ΠΡΑΓΜΑΤΑ.


ΒΕΒΑΙΑ ΠΑΝΤΟΤΕ, ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ  ΣΤΗΝ  ΑΡΧΗ ΘΑ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΟΙ ΑΡΝΗΤΙΚΕΣ 
ΣΚΕΨΕΙΣ ΚΑΙ ΤΑ ΑΡΝΗΤΙΚΑ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ . ΕΓΩ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΕΧΩ  ΝΑ  ΚΑΝΩ
ΕΙΝΑΙ  ΝΑ ΤΑ ΑΠΟΔΙΩΧΝΩ ΚΑΙ  ΝΑ  ΤΑ  ΚΑΙΩ.


Σε πρακτικό επίπεδο  επισημαίνω τους προβληματικους μου τροπους σκέψης και της
συμπεριφορας μου. Τι κάνω?  
Προσπαθώ να εχω αποθέματα ενέργειας ωστε να μπορώ να αποτινάξω απο πάνω μου την
μηχανικότητα και τις επαναλαμβανόμενες συμπεριφορές .
Δηλ. δεν ξοδεύω την ενέργεια μου με ασκοπες συζητήσεις και ανούσια πράγματα. Την κρατάω
ωστε να ειμαι σε θέση να αναγνωρίσω πότε δρω εντελώς μηχανικά και επαναλαμβανόμενα.
Μολις ειμαι σε θέση να αναγνωρίσω την μηχανικοτητα  μου ,αρχιζω και βλέπω και τις αιτιες
της μηχανικοτητας .
Απο την στιγμη που ειμαι σε θέση να βλεπω τις αιτιες, μπορώ βάζοντας μπροστα την ελευθερη
βουληση μου ,να αλλάξω συμπεριφορά ,να κάνω δηλ αλλαγη της ροης της ενεργειας  σε αλλο
καναλι.
Σε ολα αυτά παίρνω βοηθεια απο στοιχεία εκτος της προσωπικότητας μου  και των εγω μου.
Η βοηθεια δίνεται απο  τον ΕΝΑΤΕΝΙΣΤΗ μου ,απο τα 4 Στοιχεια ( Γη, Νερο, Αερα, Φωτια.),
απο ενεργειακές ασκήσεις ,απο τον εσωτερικό ενθουσιασμό μου που ειναι και η βασική
κινητήριος δυναμη μου.
ΤΙ  ΚΑΝΩ?
-ΑΛΛΑΖΩ  ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΣΚΕΨΗΣ ΜΟΥ ΚΑΙ  ΔΡΑΣΗΣ.
-ΕΠΙΣΗΜΑΊΝΩ ΤΗΝ  ΜΗΧΑΝΙΚΟΤΗΤΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΤΙΣ  ΑΙΤΙΕΣ  ΤΗΣ.
-ΚΡΑΤΑΩ  ΤΙΣ ΘΕΤΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ .


Δεν  ξεχνω ποτε το βασικό. Οτι κάθε καλή συμπεριφορά κρυβει απο πισω της μια σκιερή
συμπεριφορά. Και κάθε αρνητική κρύβει μια  θετική. π.χ ενας οξύθυμος μπορει να γινει γενναίος
ΚΑΝΩ ΟΤΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΜΠΟΡΩ ΓΙΑ ΝΑ ΑΛΛΑΞΩ  ,ΚΑΙ ΑΠΟΔΕΧΟΜΑΙ  ΟΤΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ


Ειμαι εδω και προσπαθω. Δεν εγκαταλείπω ποτέ ,γιατί το φωτεινό κομμάτι του εαυτού μου 
σπρώχνει   ολο και πιο πολυ ωστε να βγει προς τα εξω.
Η ψυχή μου εχει απλωθεί παντου ,σε κάθε μοριο του υλικού μου σωματος,και θελει οπωσδηποτε
να γίνει ενα με αυτό. Το Φως θέλει να φωτίσει κάθε σκοτεινή γωνιά.
Και εγω θέλω , διακαώς ,να γίνω αυτό το Φως. Ευχομαι ολόψυχα την ιδια ιερή επιθυμια 
να εχεται και εσεις. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου