Τρίτη 10 Μαΐου 2011

ΜΑΙΟΣ 2011

ΤΡΙΤΗ  10   --5  -  11
ΣΥΜΠΑΝ  ΓΕΙΑ  ΣΟΥ.
Προσπαθώ και  πάλι προσπαθώ,χωρίς να απογοητεύομαι και να αποθαρρύνομαι απο τις συχνές αποτυχίες.
Δεν αφήνω την ψυχή μου να βουλιάξει στην απελπισία και να τα
παρατήσει ολα. Ο μεγάλος κίνδυνος σε κάθε αναζητητή ειναι να
πέσει στα μαύρα δίχτυα της απογοήτευσης ,οταν βλέπει οτι τα
πράγματα ,οι επιδιώξεις του, δεν κινούνται αρκετά γρήγορα 
ωστε  να του φέρουν κάποια αναγνωρίσιμα αποτελέσματα. Και
λεω αναγνωρίσιμα ,γιατί συνήθως τα αποτελέσματα ειναι αργά
και μη κατανοητά απο την αρχή.
Θα πρέπει να περάσει αρκετός καιρός συνεχούς δουλειάς ωστε
να καταλάβουμε τις λεπτές και αόρατες αλαγές που γίνονται
σε επίπεδο ψυχής. Γι'αυτό ας εχουμε υπομονή και επιμονή.
Δουλεύω ,λοιπόν, κάνω τις ασκήσεις μου ,παρακολουθώ τον
εαυτό μου, αναγνωρίζω ολο και πιο συχνά τα διάφορα εγω μου,
άρχισα και κάνω σιγα-σιγα την πνευματική Δίαιτα, ομως ποιος
μου εγγυάται οτι ολα αυτά που κάνω ειναι και τα σωστά?
Κανείς, οφείλω  να ομολογήσω.
Δεν υπάρχει κάποιος μεγάλος κριτής απο επάνω ,ο οποιος βλεπει
και κρίνει και αποφασίζει τι ειναι καλό για μένα και τι κακό.
Αυτό που ειναι καλό για μένα ,για σένα μπορεί να ειναι πολυ κακο. Διαλογίστηκα πολύ πάνω στην πολυ γνωστή οδηγία του
Χριστού που λέει  " κάνε στους αλλους οτι θα ηθελες για τον
εαυτό σου".
Δεν ξέρω κατά πόσο μπορεί να ισχύει αυτό στην αρρωστημένη
εποχή που ζούμε ,με ολες αυτές τις ψυχικές ανωμαλίες που
συναντάμε κάθε μέρα.
ΕΝΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΣΙΓΟΥΡΟ. ΣΤΗΝ ΟΥΣΙΑ ΔΕΝ  ΥΠΑΡΧΕΙ
ΚΑΛΟ ΚΑΙ ΚΑΚΟ.
ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΛΑΘΟΣ ΜΕΡΟΣ, ΛΑΘΟΣ ΣΤΙΓΜΗ.
ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΄= ΛΑΘΟΣ  ΣΚΕΨΕΙΣ
                             ΛΑΘΟΣ  ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ
Ανα πάσα στιγμή θέτω στον εαυτό μου το ερώτημα.
ΤΙ ΑΙΣΘΑΝΟΜΑΙ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ?
Ας καταλάβω μια και καλή, οτι ειμαι ενας μαγνήτης.
Ελκω προς τα εμενα οτι σκέφτομαι. Ειμαι διαρκώς σε μια
ορισμένη συχνότητα την οποια εχω διαλέξει εγω και μόνο ,εγω.
Αισθάνομαι ασχημα? βρίσκομαι σε συχνότητα που προσελκύει
άσκημες καταστάσεις.
Αισθάνομαι  καλά?  βρίσκομαι σε συχνότητα που προσελκύει
καλές καταστάσεις.
Προσπαθώ να  διατηρήσω τα καλά συναισθήματα που ειναι=
-ενθουσιασμός,- χαρά , -ευγνωμοσύνη, - αγαπη,.......
ΑΝΑ ΠΑΣΑ ΣΤΙΓΜΗ ΘΕΤΩ ΣΤΟΝ  ΕΑΥΤΟ  ΜΟΥ ΤΟ 
ΕΡΩΤΗΜΑ.
- ΤΙ ΝΙΩΘΩ ?
- ΠΩΣ  ΝΙΩΘΩ?
- ΤΙ ΠΡΟΣΕΛΚΥΩ  ΑΥΤΗ  ΤΗΝ  ΣΤΙΓΜΗ?
-ΚΑΛΕΣ ΣΚΕΨΕΙΣ  =ΑΙΣΘΑΝΟΜΑΙ ΚΑΛΑ = ΕΚΠΕΜΠΩ
ΙΣΧΥΡΗ  ΣΥΧΝΟΤΗΤΑ = ΠΡΟΣΕΛΚΥΩ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
ΚΑΛΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ
-ΚΑΚΕΣ  ΣΚΕΨΕΙΣ= ΑΙΣΘΑΝΟΜΑΙ  ΑΣΧΗΜΑ =ΕΚΠΕΜΠΩ ΑΔΥΝΑΜΑ =ΠΡΟΣΕΛΚΥΩ ΑΣΧΗΜΑ .
Πως διατηρώ ομως τις καλες σκεψεις και τα καλα συναισθήματα? 
1) Βρίσκω αυτό που πραγματικά θέλω. (δεν θα κουρασθώ ποτέ
να το επαναλαμβάνω). Ειναι βασικό να μην εχω αυταπάτες με
το τι θέλω.Να μην  "νομίζω " οτι θέλω κάτι ενω  στην ουσια
θελω κατι το εντελώς αντίθετο.
2)Σκέφτομαι και εστιάζομαι μονο σε αυτό που θέλω. π.χ θελω
ενα αυτοκίνητο. Εστιαζομαι στο οτι θελω ενα αυτοκίνητο. Οχι
στο πως θα το πάρω ,με τι λεφτα, οτι δεν εχω τα λεφτά και που
θα τα βρω.
3) Δεν σκέφτομαι και δεν εστιάζομαι σ'αυτά που δεν θέλω.
π.χ Εχω αρρωστήσει και προσπαθώ να επαναφέρω την υγεια
μου. Εστιαζομαι και οραματιζομαι τον εαυτο μου υγειη, δεν λεω
φυγε πονοκέφαλε, φυγε γρίπη, λεω ειμαι εντελώς υγειης και 
εστιαζομαι σ'αυτό.
4) Δεν υπάρχει "θελω" 'η δεν  "θελω". Το Συμπαν δεν ξερει απο
"οχι ", "μη", "δεν'.....
5) Δεν θα εστιαστώ ποτέ σ'αυτό που φοβάμαι,σ'αυτό που δεν
θέλω, σ'αυτο που  θέλω να αποφύγω.  π.χ. ειμαι σε ενα
αυτοκίνητο και θέλω να φθάσω ασφαλής στον προορισμό μου.
Δεν θα αρχίσω λέγοντας ,"θεε μου κάνε να μην πάθουμε κάτι..."
Θα αρχίσω λέγοντας "ειμαι και αισθάνομαι ασφαλής,και φθάνω
εντελώς καλά στον προορισμό μου." Εντελώς διαφορετική η
εστίαση και η προσοχή στο ιδιο γεγονός.
ΘΑ ΕΣΤΙΑΣΤΩ ,ΛΟΙΠΟΝ , Σ'ΑΥΤΟ ΠΟΥ  ΘΕΛΩ  ,ΚΑΙ 
Σ'ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΠΙΘΥΜΩ ΝΑ ΣΥΜΒΕΙ.
ΔΙΑΚΗΡΎΤΤΩ ΣΤΟ ΣΥΜΠΑΝ ,ΟΤΙ ΟΛΕΣ  ΟΙ  ΘΕΤΙΚΕΣ
ΣΚΕΨΕΙΣ  ΕΙΝΑΙ  ΙΣΧΥΡΕΣ , ΕΝΩ  ΟΛΕΣ  ΟΙ ΑΡΝΗΤΙΚΕΣ
ΑΔΥΝΑΜΕΣ.( κανω 5λεπτο  διαλογισμό πάνω σ'αυτό)


ΔΗΛΩΝΩ ΤΗΝ  ΠΡΟΘΕΣΗ  ΜΟΥ. ΕΙΜΑΙ  Ο ΚΥΡΙΑΡΧΟΣ
ΤΩΝ  ΣΚΕΨΕΩΝ  ΜΟΥ.
Αν κάνω αρνητικές σκέψεις ειναι αδύνατον να αισθάνομαι καλα
και αν δεν αισθάνομαι καλά ,ειμαι σε αρνητική συχνότητα. Μια
αλυσίδα η ολη κατάσταση ,και ο κάθε κρίκος της αλυσίδας
απαραίτητος για την ομαλή λειτουργία του συστήματος.
Οπότε κάνω  δυο βασικά πραγματα.
α) δεν  ανησυχώ
β) δεν  φοβάμαι
Και οι δυο αυτές  καταστάσεις φέρνουν περισσότερο φοβο
και ανησυχια.
Αλωστε το Συμπαν εχει τον δικό του τροπο να μου δείχνει ανα
πασα στιγμη σε πια συχνοτητα ειμαι=
-ΝΙΩΘΩ ΚΑΛΑ . ΤΟ ΣΥΜΠΑΝ ΜΟΥ ΛΕΕΙ " ΜΡΑΒΟ ΚΑΝΕΙΣ  ΚΑΛΕΣ ΣΚΕΨΕΙΣ"
-ΝΙΩΘΩ  ΑΣΧΗΜΑ. ΤΟ ΣΥΜΠΑΝ ΜΟΥ  ΛΕΕΙ " ΚΡΙΜΑ
ΚΑΝΕΙΣ ΑΡΝΗΤΙΚΕΣ ΣΚΕΨΕΙΣ"
Οταν νιωθω πολυ ασχημα ,νιωθω δυσφορία,και ολα μου φταίνε
τότε ειναι η εσωτερική μου προειδοποίηση οτι εχω ξεφύγει σε
πολυ αρνητική συχνότητα.
Το Συμπαν ,και η πανταχού ρέουσα ενεργεια, με ανατροφοδοτεί
με ενεργεια ,στην κανονική της συχνοτητα,γι'αυτο και η
δυσφορία λόγω της  διαφορας του δυναμικού.
Τι κάνει το Συμπαν? 
Μου φωνάζει . ΠΡΟΣΟΧΗ !!!ΚΙΝΔΥΝΟΣ !!
-ΑΛΛΑΞΕ  ΑΜΕΣΩΣ  ΣΚΕΨΕΙΣ !!
-ΚΑΤΑΓΡΆΦΗΚΕ ΑΡΝΗΤΙΚΗ  ΣΥΧΝΟΤΗΤΑ!!!!
-ΑΛΛΑΞΕ  ΣΥΧΝΟΤΗΤΑ!!!!
-ΚΙΝΔΥΝΟΣ!!! ΑΝ ΔΕΝ ΑΛΛΑΞΕΙΣ  ΣΥΧΝΟΤΗΤΑ ΘΑ
ΑΡΧΙΣΕΙ Η   ΦΑΣΗ   ΑΝΤΙΣΤΡΟΦΗΣ    ΜΕΤΡΗΣΗΣ 
ΓΙΑ  ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ. ΚΙΝΔΥΝΟΣ!!!!!!
Και τι σημαίνει η υλοποίηση ? Μα φυσικά η εμφάνιση στο
σωμα μας πλεον ολων των αρνητικών συναισθημάτων που
γίνονται οι διαφορες αρρωστιες που μας ταλαιπωρούν.
Θα μου πει κάποιος " μα τι ωραια που λες κυρια μου,για καντα
πραξη ολα αυτά"
Δεν θα πω οτι ειναι ευκολα ολα αυτά.  Χρειάζεται διαρκής
εστίαση και εγρήγορση, υπομονή και επιμονή και καθημερινή
εξάσκηση. Ας αρχίσουμε με τον 5λεπτο  διαλογισμό ,που
ανέφερα πιο πάνω, ειναι παρα πολυ αποτελεσματικός.=
Ολες μου οι σκέψεις ειναι θετικες και ισχυρες, ολες ,οι τυχον
αρνητικες ειναι αδύναμες και διαλύονται πριν καν σχηματιστούν.
Ας σκεφτόμαστε  λοιπον θετικά ,και ας εκπέμπουμε θετικά. 







Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου