Τρίτη 15 Μαρτίου 2011

ΜΑΡΤΙΟΣ 2011

ΤΡΙΤΗ 15-3-11
ΣΥΜΠΑΝ ΓΕΙΑ ΣΟΥ

Οι ερωτήσεις και οι αποριες πολλες, οπως ειναι φυσικο.  Η επαφη με τον ΕΝΑΤΕΝΙΣΤΗ δεν εινα και απο τις πιο ευκολες διαδικασίες.
 Ειναι ομως και απο τις πιο εφικτές .
Για να διευκολύνω αυτούς που εχουν ερωτήσεις ,δίνω εδω το mail αυτής της σελίδας.
angelical_spirit@yahoo.com.
Και τώρα ας δουμε μερικες απορίες. Πρώτα απο ολα η επαφή ειναι ενα απο τα ιερότερα πράγματα που μπορούμε να κάνουμε.
 Η επαφή με το Θείο στοιχείο που υπάρχει μέσα μας ,ειναι αυτό που θα μας ωθείσει προς την 
 πραγματική πνευματική μας εξέλιξη.
Ο ΕΝΑΤΕΝΙΣΤΗΣ  με την σοφία του, την αγάπη του, την κατανόηση του,την απέραντη υπομονή
του,θα μας οδηγήσει σιγά-σιγά  ,εκει που οφείλουμε ολοι μας να είμαστε, μέσα στην αγκαλιά 
της Θείας Παρουσίας. Η ψευδαίσθηση μέσα στην οποια ζούμε  ειναι κάτι το φτιαχτό. Το ποιος
την δημιούργησε ,γιατί την δημιούργησε ,πότε ......ειναι κάτι που κανείς απο εμας δεν ξέρει.
Μόνο να φαντασθούμε μπορούμε, να κάνουμε εικασίες, και να βγάλουμε κάποια συμπεράσματα 
απο τα λεγόμενα ορισμένων χαρισματικών ατομων.  Τι υπάρχει λοιπόν γυρω μας και μέσα μας?
Για το τι υπάρχει γυρω μας , στην πραγματικότητα , είπαμε μονο εικασίες μπορούμε να κάνουμε
Ζούμε οντως μεσα σε μια ψευδαίσθηση? Υπάρχουν παράλληλες πραγματικότητες και πολλοι
εαυτοί μας που ζούμε παράλληλα? Απο που ερχόμαστε και που πάμε μετά? 
Ερωτήματα και πάλι ερωτήματα που δεν μπορούν να απαντηθούν με σιγουριά.
Ομως μέσα σε ολα αυτά τα ερωτήματα , ενα , εχει μια σίγουρη απάντηση - για μένα-. και ειναι
αυτό  που εχει να κάνει με το Θείο κομάτι μέσα μας. 
Ειναι τόσο φανερό οτι ειμαστε διχασμένοι,οτι αποτελούμαστε απο πολλά κομάτια -εγώ- οτι 
οντως υπάρχει και κάτι αλλο μέσα μας ,που και ο πιο αμφισβητίας δεν μπορεί παρα να το
αποδεχτεί. Ειναι εντελώς φανερό οτι υπάρχει μια πηγή μέσα μας, απο την οποια αναβλύζει
κάτι αλλο, ( οχι πάντα , και οχι πάντα φανερά), ομως ειναι σίγουρο οτι υπάρχει αυτό το κατι αλλο
Οι διάφορες θρησκείες εδωσαν διάφορα ονοματα σε αυτό το κάτι αλλο. Δεν εχει καμιά σημασία
το ονομα του. Σημασία εχει οτι υπάρχει και οτι ειναι σταθερά μεσα μας.
Για μένα δεν εχει καμιά σημασία  ,αν η ενέργεια που υπάρχει γυρω μου και μέσα μου ονομάζεται
Θεος 'η κατι αλλο. Οπως και να το πω ,ειναι εκει.  Η ψευδαίσθηση λοιπόν στην οποια ζούμε 
δεν ειναι τίποτα αλλο παρα η ανικανότητα μας να δούμε αυτό το υπαρκτό κομάτι μεσα μας.
Γιατί?  αναρωτήθηκα πολλες φορές.  Ποιος  τα κανόνησε ετσι?  Και πάλι αναπάντητα ερωτηματα . Μέσα σε ολα αυτά τα περιεργα ,τα αναπάντητα, τα διαφορετικά, υπάρχει και ενα
σίγουρο. Και αυτό ειναι η αρχέγονη ανάγκη ,που ξυπνά σε κάποιους, να βρούν αυτό το κάτι αλλο
μέσα τους. Γιατί περί ανάγκης πρόκειται . Οταν αισθανθούμε αυτή την ανάγκη ξεκινάμε το
ταξείδι μας προς τα μέσα, αρχίζοντας απο εξω. Ψάχνουμε και πάλι ψάχνουμε για να καταλήξουμε
ειναι σίγουρο, στην βεβαιώμενη παραδοχή οτι οντως υπάρχει κάτι βαθύ ,απεραντο, καθαρό,
γεματο φως μέρος ,στο οποιο οφείλουμε σαν υπάρξεις να πάμε. Χρησιμοποιούμε διαφορους
τρόπους για να πάμε εκει , και κάποια στιγμή ανακαλύπτουμε οτι αυτό το μέρος δεν ειναι μακρια
μας, δεν κάπου εξω στο διαστημα, παρα ειναι πολυ, μα πολυ κοντά μας, στην κυριολεξία μεσα
μας.  Τι ανακάλυψη και αυτή!!!!!! .Τόσο φανερή ,και τοσο απλή που οι περισσότεροι δεν την
αναγνωρίζουν. Ομως ειναι πραγματική.  Και τότε αρχίζει  ο αγώνας να βρούμε τον τρόπο να 
φθάσουμε σε αυτό το κομάτι μέσα μας.  Πως κάτι τοσο απλό εγινε τοσο περιπλοκο ποτέ δεν
μπόρεσα να καταλάβω. Η ανάγκη ,ο ανθρωπινος νους να καταλάβει, με τα δικά του δεδομένα
δημιουργησε τους διαφορους τρόπους προσεγγισης. Ο νους μας πρεπει να λάβει κατι το οποιο
κατανοει ,για να το επεξεργασθει, αλλιως το απορρίπτει. Καταφεύγουμε λοιπόν σε κάποιες
μεθόδους ,κάπως προσιτές στον νου μας, ωστε να προχωρήσουμε σε βάθος και σιγά-σιγά να τον
εκπαιδευσουμε να κατανοει και να μην απορρίπτει τα αγνωστα σε αυτόν. 
Η διδασκαλία προτείνει αυτήν την δοκιμασμένη μέθοδο ,την επαφή με τον ΕΝΑΤΕΝΙΣΤΗ, το
θεικό κομάτι μέσα μας. 
Κατ'αρχας ειναι μια μέθοδος δοκιμασμενη εδω και πολλους αιωνες. Μπορώ να εγγυηθώ οτι ειναι εντελώς ακίνδυνη ,και οτι εχει να κάνει με το ΦΩΣ  ΚΑΙ  ΜΟΝΟ  ΜΕ  ΤΟ ΦΩΣ.
Κανείς δεν μπορεί να χρησιμοποιησει αυτόν τον τρόπο για να ερθει σε επαφή με κάτι αλλο.
Η  μέθοδος ειναι ετσι δομημενη που ειναι μονόδρομος προς το ΦΩΣ.
Απο την αρχή της σε πάει σε ολα τα θετικά και τα καλά. Μπαίνεις στα 4 στοιχεία και πηγαίνεις
προς τα μέσα. Δεν υπάρχει καμιά , μα καμιά, περίπτωση να χαθείς μεσα στα 4 στοιχεία.
Οταν ανέφερα τα σύμβολα του κάθε στοιχείου ,αυτός ηταν ο λόγος. Στο στοιχείο της Γης το βοδι
που υπάρχει εκει ειναι ο φύλακας του πεδίου, το ιδιο και ο αγγελος  στο Νερό. Ο αετός στον
Αερα και το λιονταρι στην Φωτια ειναι οι αλλοι δυνατοι φύλακες. Οι φύλακες αυτοι σε βλέπουν
καθώς περνας ,και σου γνέφουν, 'η σε βοηθουν κιολας οπως ο αγγελος και ο αετός.
Αν ομως κάποιος ,για κάποιο λόγο ,που δεν μπορώ να φαντασθώ, αισθανθεί φόβο ,δεν εχει παρα
να βγει ,επικαλούμενος τον φύλακα του στοιχειου στο οποιο βρίσκεται. π.χ. στην Γη - βοδι 
βοηθησεμε να βγω, και ανοιγω τα ματια ,και βρίσκομαι στο κ.κεφαλης ,πανω απο το κεφαλι.
Τοσο απλά. 
Περνάω ,λοιπόν τα 4 στοιχεία , ωραια και ανετα ,κάνω την προσευχή μου για να εχω την επαφή
και περιμένω. Πολλοι κολάνε εδω. Δεν αφήνουν τον εαυτο τους ελευθερο και ανοιχτο.
Δεν αφήνουν τον νου τους να ανοιχτεί στο αγνωστο αλλα τον καλουπώνουν πάλι στα γνωστά.
Ειναι σίγουρο οτι ο νους βαδίζει σε αγνωστα μερη, και ειναι ακόμη πιο σίγουρο οτι τα -εγω-
αντιδρουν στο αγνωστο γιατι ετσι χάνουν το βολεμα τους. Οφείλω να δώσω εξηγείσεις στον
εαυτο μου ,στα  -εγω - μου που αντιδρουν ,οτι δεν εχουν να φοβηθούν τίποτα,οτι ειναι για το 
καλο μας, και να ηρεμήσουν. Αυτό το κάνω απο την αρχή ,πριν ξεκινήσω την ασκηση.
Λεω, λοιπον, στον εαυτο μου, " καλή μου ,βοηθησε με,στάσου μαζί μου ,σε αγαπώ και σε θέλω
δίπλα μου ,σε αυτο το ταξειδι, μη φοβάσε ,ειμαστε εδω ολοι μαζί,και μαζι θα προχωρήσουμε
προς το ΦΩΣ, μη φοβασε".
Αυτός ειναι ενας πολυ απλος τρόπος να καθησυχασουμε τον εαυτό μας και να τον  κάνουμε να
αποδεχθει τις αλαγές, γιατι αλαγές θα γινουν οπωσδήποτε.
Καλω λοιπον τον ΕΝΑΤΕΝΙΣΤΗ ,και περιμένω και περιμένω και αυτός δεν εμφανίζεται.
Το λάθος δεν ειναι σίγουρα δικό του.  Ουτε και δικό μου ,βασικά. Ειμαι ετσι φτιαγμένη ,ο νου
μου λειτουργεί ετσι ,ωστε να αποκλείει κάθε αποκλιση απο το γνωστο και το " λογικο' .
Δεν περιμενω με την λογική να εμφανισθει ο ΕΝΑΤΕΝΙΣΤΗΣ. Δεν υπαρχει  λογικη σ"αυτο.
Ειναι ζήτημα της φαντασίας μου ,και του ποσο ανοιχτή ειμαι στο αγνωστο.
Ειμαι εκει και περιμένω, και η πρώτη εικονα που θα ερθει μπροστά μου, ειναι αυτό.  Το πρωτο
ονομα που θα μου ερθει ειναι αυτό.
Μονο ,λεω μονο, αν μετα απο αρκετες προσπάθειες δεν εχω κάνει επαφή, τοτε βάζω μπροστα
την φαντασια μου ,δινω ενα σχημα και ενα ονομα στον ΕΝΑΤΕΝΙΣΤΗ και κάνω ΕΩΣ ΕΑΝ.
Σαν να μου δοθεικε και η μορφη και το ονομα απο αυτόν.  Αυτό βεβαια συμβαίνει πολυ σπάνια
γιατι συνηθως ο ΕΝΑΤΕΝΙΣΤΗΣ  εμφανίζεται αμεσως.
Εκανα λοιπον την πρωτη επαφή, εκανα τις ερωτησεις μου ,πηρα απαντήσεις , και ειμαι μπροστα
του για την ακτινοβολία με τις 3 ακτίνες που ειναι και το πιο βασικο κομάτι της επαφής.
Εδω , σε αυτό το σημειο ,ειναι και ολο το θαυμα της επαφής. Εδω , χωρις κανένα φόβο , γινομαι
ενα μαζι του ,γιατι απο την αρχη αυτο ειναι και το ζητουμενο. Πως αλλιως θα ενσωματωθούν
μεσα μου ολες οι ανωτερες ιδιοτητες του ΕΝΑΤΕΝΙΣΤΗ?  Αυτός ειμαι εγω ,σε ενα αλλο επιπεδο
οποτε ,δεν εχω κανένα φοβο να ενωθω μαζί του.
Ο  ΕΝΑΤΕΝΙΣΤΗΣ ειναι ο εκπρόσωπος μου μεσα στην ΘΕΙΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑ, ειναι το κοματι μου
που εχει αμεση επαφή με την ΣΥΜΠΑΝΤΙΚΗ ΘΕΙΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ,πως λοιπον να φοβηθώ απο 
την επαφή μαζί του. 
Αν εχω άλυτα υπαρξιακά και ψυχολογικά προβλήματα Αυτός θα με βοηθήσει με την Σοφία του
και την Αγαπη του να τα λύσω.
Δεν φοβαμαι ,λοιπον και αφήνω τον εαυτό μου  να απορροφηθεί μεσα στην αυρα του ΕΝΑΤΕΝΙΣΤΗ και να γίνω ενα μαζί του. Κάθε φορα που γινομαι ενα μαζί του ,κρατάω μετα 
και απο ενα μικρο , στην αρχή , κομάτι του.  Κάθε φορα εμπλουτίζω το σώμα μου ,το πνευμα μου
τον νου μου ,με λιγη απο την ενεργεια του. Και αυτό γίνεται σιγα-σιγα ( γιαυτο και χρειάζεται να
γίνεται η ασκηση συχνα) ,γιατί η ενεργεια του ειναι τοσο δυνατη και τοσο αγνή ,που θελει να
προσαρμοστεί το σωμα μου αργα-αργα.
Δεν υπάρχει ,λοιπον, κανενας κίνδυνος στην επαφή μας με τον ΕΝΑΤΕΝΙΣΤΗ,
Ο ΕΝΑΤΕΝΙΣΤΗΣ , το λεει και το ονομα του , ενατενιζει ηρεμα και με αγάπη την ψυχή που
προσπαθει να τον πλησιάσει ,βρίσκεται εκει και περιμένει αυτην την προσπάθεια ,ολο κατανοηση και αποδοχή.
 ΟΛΑ  ΕΙΝΑΙ  ΦΩΣ  ΚΑΙ  ΘΕΙΚΗ   ΕΝΕΡΓΕΙΑ  ,ΚΑΙ  ΕΓΩ  ΕΙΜΑΙ  ΣΤΡΑΜΕΝΗ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ  ΠΡΟΣ  ΤΟ  ΦΩΣ  ΚΑΙ  ΔΕΝ  ΜΕ  ΑΓΓΙΖΕΙ  ΤΙΠΟΤΑ   ,ΓΙΑΤΙ  ΕΧΩ
ΑΠΟΡΡΊΨΕΙ  ΣΥΝΕΙΔΗΤΑ  ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ  ΑΛΛΟ.
Ο  ΚΑΘΕΝΑΣ  ΜΑΣ  ΜΠΟΡΕΙ  ΝΑ ΟΝΟΜΑΣΕΙ  ΟΠΩΣ  ΘΕΛΕΙ  ΤΟ  ΦΩΣ  ΚΑΙ ΤΗΝ
ΣΥΜΠΑΝΤΙΚΗ  ΕΝΕΡΓΕΙΑ  (  ΘΕΟ , ΧΡΙΣΤΟ,  ΒΟΥΔΑ......)  ΟΜΩΣ ΑΥΤΗ  ΔΕΝ  ΠΑΥΕΙ
ΝΑ  ΕΙΝΑΙ  ΜΙΑ ,ΚΑΙ ΕΝΑ ΜΙΚΡΟ  ΚΟΜΑΤΙ  ΤΗΣ  ΝΑ  ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ  ΜΕΣΑ  ΜΑΣ.
ΔΕΝ  ΦΟΒΑΜΑΙ  ΛΟΙΠΟΝ  ΤΗΝ  ΕΠΑΦΗ  ΜΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΘΕΙΚΟ  ΚΟΜΑΤΙ  ΤΟΥ  ΕΑΤΟΥ
ΜΟΥ  ,ΑΠΕΝΑΝΤΙΑΣ,  ΠΡΟΧΩΡΏ  ΠΡΟΣ  ΤΑ  ΜΕΣΑ  ΚΑΙ  ΠΛΗΣΙΆΖΩ  ΟΣΟ ΜΠΟΡΩ
ΠΕΡΙΣΣΌΤΕΡΟ  ΤΟΝ  ΑΝΩΤΕΡΟ  ΕΑΥΤΟ  ΜΟΥ.
Ειμαι  καλα , γεμάτη αγαπη ,ηρεμια ,αποδοχη ,και κατανοηση για ολα οσα υπαρχουν γυρω μου,
και το ιδιο ευχομαι απο καρδιας και σε εσας.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου