Κυριακή 20 Μαρτίου 2011

ΜΑΡΤΙΟΣ 2011

ΚΥΡΙΑΚΗ  20-3-11
ΣΥΜΠΑΝ ΓΕΙΑ ΣΟΥ.


Ειμαστε λοιπόν ,εδω. Εχουμε κάνει την επαφή μας με τον ΕΝΑΤΕΝΙΣΤΗ μας , οσοι  το μπορέσαμε,και προχωράμε.  ( Η επαφή μαζί του θέλει υπομονή και επιμονή ,ας μην το ξεχνάμε ).
Εχουμε ήδη πει ολα τα βασικά,που ειναι οι Αρχές και το πως πρέπει αυτές  να λειτουργούν σε 
κάθε πτυχή της ζωής μας.
Ποιός ομως απο εμας μπορεί ανα πάσα στιγμή να λειτουργεί μεσω των 3 Αρχων?
Γι'αυτό και η Διδασκαλία γυρνά και ξαναγυρνά στους τρόπους και στις μεθόδους ,ωστε ολα αυτα
κάποια στιγμή να εκφράζονται αυθόρμητα και χωρίς καμία σκέψη.
Βασικό για να προχωρήσουμε ειναι να αποκτήσουμε  συνείδηση οτι θέλουμε να προχωρήσουμε.
Και τι ειναι ,λοιπόν , αυτή η Συνείδηση? Ακούμε για αυτήν αλλά τι ειναι στην πραγματικότητα?
Ας το πάρουμε ,λοιπόν, το ολο ζήτημα απο την αρχή.
Η   ΕΝΟΙΑ  ΤΗΣ  ΣΥΝΕΙΔΗΣΗΣ  ΠΡΟΚΎΠΤΕΙ  ΜΕΣΩ  ΤΗΣ  ΤΑΥΤΙΣΗΣ  ΚΑΙ ΣΥΜΒΟΛΊΖΕΤΑΙ  ΜΕ  ΤΟΝ  ΥΙΟ.
Και τι στο καλό παει να πει ολο αυτό? 
Ας ξεκινήσουμε  με την πανταχού παρούσα Τριάδα. Σχεδόν σε ολες τις θρησκείες υπάρχει μια
τριάδα θεοτήτων , αλλού σαν Πατέρας-Μητέρα- Υιος, Πνευμα-Ψυχή- Υλη, Ηλιος -Σεληνη-Γη.....
Στον χριστιανισμό εχουμε  Πατήρ -Αγιο Πνευμα -Υιός.


Τι ειναι ο Πατέρας?  Ειναι το πεδίο του ανεκδήλωτου ,δηλ. ενας λευκός πίνακας. Ο  Θεος εχει
μόνο την αισθηση της ύπαρξης , δεν ξερει απο -εγω- και απο συνείδηση. Ειναι μόνο σε 
κατάσταση Παρούσιας. Γι'αυτό και λέμε η Θεια Παρουσία.


Αγιο Πνευμα.  Εδω αρχίζει η εκδήλωση  της συνείδησης ,που  εκδηλώνεται απο μόνη της.Δηλ.
επάνω στον λευκό πίνακα της Θειας Παρουσίας αρχίζουν και σχηματίζονται χαρακιές.
Μη με ρωτήσετε ποιος κάνει τις χαρακιές, και πως εμφανίζονται αυτές. Εμφανίζονται απο
μόνες τους , μεσα απο την Θεια Παρουσία.


Υιός .Η ταυτιση με την συνειδηση. Δηλ. οι χαρακιές στο λευκό πίνακα αποκτούν επίγνωση
του τι ειναι.


Εχουμε  ,λοιπόν, 3 καταστάσεις.  
1) Ενα λευκό πινακα , που δεν  ξερει τι ειναι ,αλλα ξέρει μόνο οτι υπάρχει ( ΠΑΤΕΡΑΣ)
2) Ενα λευκό πίνακα ,που αρχισε απο μονος του να χαράζεται ,γιατί θελει να βγει προς τα εξω
   ( ΑΓΙΟ  ΠΝΕΥΜΑ )
3) Ενα λευκο πίνακα με χαρακιές, που αυτές οι χαρακιές εχουν επίγνωση οτι ειναι εκδήλωση
της Θειας Παρουσίας.( ΥΙΟΣ )
Η  συνειδηση λοιπόν ειναι αυτή η κατάσταση οπου ξέρουμε οτι ειμαστε ενα χαραγμα της Θειας
Παρουσίας ,η οποια μεσα απο αυτό θελει να εκδηλωθει και να αποκτήσει συνειδηση της 
υπαρξης της.
Σίγουρα , δύσκολα ολα αυτά και ακατανοητα σχεδον για ολους μας. Τα γράφω οχι για να 
κατανοησουμε την ενοια της Θειας Παρουσίας αλλά απλως για να αποδεχθούμε το γεγονος οτι
ολες οι υπάρξεις προερχονται απο αυτές τις αρχικές χαρακιες στον λευκό πινακα  της Θειας
Παρουσίας.
Ας ξαναγυρίσουμε ομως στην συνειδηση.  Εχω συνειδηση του τι ειμαι ,και αρχίζω και ταυτίζομαι με αυτό.  Νομίζω οτι στα αρχικά στάδια της δημιουργίας η ταυτιση ηταν ακόμη
συμβατή  με την Θεια Παρουσία. Οσο ομως τα Οντα που έπαιρναν μορφή και κατεβαιναν σε πιο
πυκνές -υλικές διαστάσεις ,απομακρύνονταν  απο την πηγή (  απο τον αρχικό χαραγμένο πινακα)
τόσο πιο πολύ ταυτίζονταν με τις χαρακιες  και οχι με τον πίνακα.
Ειμαι ενα κομάτι της Θειας Ουσίας και αυτό ειναι αποτυπωμένο /χαραγμένο μεσα μου. Μόνο
που εγω απο  κάποια στιγμή  και μετά άρχισα να πιστευω οτι ειμαι μόνο το αποτύπωμα χωρις
την Θεια Ουσία. Πως εγινε αυτό? Πως καταλήξαμε να πιστευουμε οτι ειμαστε ενα απλο
αποτύπωμα? Γιατι ταυτιστήκαμε  τοσο πολυ  με αυτό ?
Ολα τα δεινά της ανθρώπινης υπαρξης ξεκινούν απο αυτήν την ταυτιση. Γιατί απο την αρχική
ταυτιση προήλθαν και ολες οι επόμενες.
Καθώς ολη η Δημιουργία κατέβαινε σε πιο πυκνα και υλικά πεδια τοσο και πιο πολύ οι υπαρξεις
ξεχνουσαν την Θεια καταγωγή τους και ταυτίζονταν με την υλη .Η υλη δεν ειναι τίποτα το κακο
Ειναι το μέσον με το οποιο οι πνευματικές ενεργειες ,θα βγουν προς τα εξω και θα βιώσουν 
σε υλικο επιπεδο την Παρουσία. 
Εμεις ομως καταλήξαμε να νομίζουμε οτι ειμαστε η υλη και εχουμε ταυτιστή εντελώς μαζι της.
Οσο ταυτιζόμαστε με την υλη ,και οτι φέρνει αυτή μαζί της ,τοσο απομακρυνόμαστε απο το
αρχικό χαραγμα της Θειας Ουσίας.
Η Διδασκαλία επιμένει και επιμένει στις ταυτίσεις. Η ολη Διδασκαλία κρίνεται απο το ποσο
αποταυτίζει τον καθένα απο εμας.
Κάθε συνήθεια και καθε ταυτιση ισοδυναμεί με ενα δεσμό που δημιουργεί κομπους 
εγκλωβισμένης ενέργειας. Οταν εισαι εγκλωβισμένος σε σχήματα και συνήθειες ,που μπορει να
ειναι οτιδηποτε, δεν εχεις ενεργεια και αισθάνεσαι αδειος. Και χωρις ενεργεια δεν μπορεις να 
κάνεις τιποτα. 
ΑΠΟΤΑΥΤΙΣΗ  ΕΙΝΑΙ Η  ΑΠΕΛΕΥΘΈΡΩΣΗ  ΤΗΣ  ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ  ΑΠΟ ΣΥΝΗΘΕΙΕΣ  ΚΑΙ
ΚΟΛΛΉΜΑΤΑ.
Υπαρχει μια τάση σε ολες τις ανθρώπινες υπαρξεις ,που μας ωθεί να δημιουργούμε .
Η δημιουργικότητα ειναι η αναγκη να αποτυπώσεις την υπαρξη σου μεσω του εργου σου και 
της δράσης σου. Ομως για να δράσεις  θέλεις ενεργεια , η οποια ομως ειναι εγκλωβισμένη
λογω των ταυτίσεων. 
Το μυστικό ειναι πως θα απαλλαγείς απο περισσότερες συνήθειες ,ωστε να ελευθερώσεις
την ενεργεια σου.
ΟΣΟ ΠΙΟ  ΑΠΟΤΑΥΤΙΣΜΕΝΟΣ  ΕΙΣΑΙ  ΤΟΣΟ ΠΙΟ  ΠΟΛΥ   ΕΝΕΡΓΕΙΑ  ΕΧΕΙΣ .
Η πρωτη και βασική ταυτιση ειναι να νομίζω οτι ειμαι τα διαφορα εγω μου.
Απο αυτήν την ψευδαίσθηση ξεκινούν και ολες οι παρανοήσεις . Ολα αυτά τα εγω που αποτελουν
την προσωπικότητα μας ειναι στην ουσία ενα τυχαίο πακέτο ταυτισεων.  Και λεω τυχαίο  γιατι
εξαρτάται ,οντως, απο τυχαίους παράγοντες ,οπως ειναι το περιβαλον ,οι γονεις μας,οι δασκαλοι
μας............ Κρατιόμαστε απο αυτά που νομίζουμε οτι ειμαστε, και τα κρατάμε γερα γιατί αλλιως
χανόμαστε. Εγω  νομίζω οτι  ειμαι 'καλη',και πρεπει και να το δειχνω, κανω λοιπον τα αδυνατα
δυνατα ,ωστε να μην ξεφύγω απο αυτό. Αυτή μου η θεση καθορίζει ολη την ζωη μου και ολο 
τον τροπο με τον οποιο δρω και συμπεριφέρομαι. Μου ειναι αδύνατο να μην ειμαι  'καλή' ,ακομη
και αν αυτο ειναι εναντιον μου, και με καταστρέφει. Εχω εγκλωβίσει  ολη μου την ενεργεια
σε αυτη μου την ταυτιση και δεν μου μένει κουραγιο και θέληση για τιποτα αλλο.
Ομως δεν το καταλαβαίνω , κρατιέμαι γερά απο αυτην την θεση ,και δεν βλεπω τιποτα αλλο.
Εδω μπαίνει στην μεση και η Συνειδηση .Αν καταλάβω οτι ειμαι κατι παραπανω απο ενα απλο
αποτύπωμα, αν καταλαβω οτι δεν ειμαι τα εγω μου,  ΑΝ Η  ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ  ΜΟΥ  ΑΠΟΔΕΧΘΕΊ
ΤΟ ΘΕΙΚΟ  ΚΟΜΑΤΙ  ΜΕΣΑ  ΜΟΥ , τοτε μπορω να απελευθερωθώ ,απο τις ταυτισεις και απο
τις συνήθειες που με δεσμευουν και με μπλοκάρουν.
ΤΟ ΤΙ ΚΑΝΩ  ΠΡΑΚΤΙΚΑ  ΣΤΗΝ  ΖΩΗ  ΜΟΥ  ΕΙΝΑΙ  ΚΑΙ  Ο ΚΑΘΡΕΠΤΗΣ   ΤΟΥ  ΠΟΣΟ
ΕΧΩ  ΠΡΟΧΩΡΉΣΕΙ  ΚΑΙ  ΤΟ  ΠΟΣΟ  ΕΧΩ  ΑΠΟΤΑΥΤΙΣΤΕΙ .


Σε θεωρητικό επιπεδο καλά ολα αυτά ,τι κάνω ομως πρακτικά ? Πως αποταυτιζομαι?
Το βασικό ειναι ,να συνειδητοποιήσω ,τι ειμαι  στην πραγματικοτητα.
ΟΧΙ  ΤΑ ΔΙΑΦΟΡΑ  ΕΓΩ  ΜΟΥ.
ΟΧΙ  ΟΙ  ΤΥΧΑΙΕΣ  ΤΑΥΤΙΣΕΙΣ ΜΟΥ 
ΟΧΙ  ΑΥΤΟ ΠΟΥ  ΝΟΜΙΖΟΥΝ  ΚΑΠΟΙΟΙ  ΑΛΛΟΙ  ΟΤΙ  ΕΙΜΑΙ
ΟΧΙ  ΑΥΤΟ  ΠΟΥ ΜΟΥ  ΕΠΙΒΆΛΛΟΥΝ  ΝΑ ΕΙΜΑΙ


ΉΜΟΥΝ ,  ΕΙΜΑΙ  ,ΚΑΙ ΘΑ ΕΙΜΑΙ  ΤΟ ΑΙΩΝΙΟ ΑΠΟΤΥΠΩΜΑ /ΧΑΡΑΓΜΑ  ΤΗΣ  ΘΕΙΑΣ
ΟΥΣΙΑΣ.


Υπαρχουν  βεβαια και καποιοι πρακτικοι τροποι ,που θα πουμε την αλλη φορά.
Ομως μεχρι τοτε ας αποδεχθουμε την ύπαρξη της Θειας Ουσιας μεσα μας και ας προσπαθήσουμε
να  πορευθούμε με αυτήν την επιγνωση.
Σε πολλούς απο εμας αυτή η επιγνωση  ειναι και το πιο δύσκολο κομάτι.
Αν δεχθώ  οτι οντως δεν ειμαι αυτό που νομίζω και οτι κουβαλώ μεσα μου τον Θεο ,τοτε θα 
πρεπει να δρω και διαφορετικά. Θα πρεπει να κάνω τα πραγματα αλλιως, θα πρεπει να δεχθω
οτι οπως εγω εχω μεσα μου την Θεια Ουσια ετσι ,φυσικά, την εχουν και ολα τα οντα γυρω μου.
Και με αυτην την διαπίστωση  ολα αλαζουν !!!!!!!!
Ειμαι σε θεση να αποδεχθω το αυτονόητο ?
Ας κάνουμε το μεγαλο βημα της αποδοχης , με την βοηθεια παντα του  ΕΝΑΤΕΝΙΣΤΗ μας.
Ας ειμαστε ολοι καλα ,και ας λύσουμε τους κομπους που μας κρατουν δεμενους.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου