Πέμπτη 13 Ιανουαρίου 2011

ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ

13-1-2011
ΣΥΜΠΑΝ ΓΕΙΑ ΣΟΥ
Εχω ενα μηνα να ασχοληθω με τον εαυτο μου. Δεν εκανα ουτε μια άσκηση. Δεν νοιώθω ομως ασχημα
γι'αυτό.Ευχομαι ολόψυχα Χρόνια Πολλά και Καλή  Χρονιά σε όλους μας.
Κάθε χρόνο αυτές τις μέρες εκανα ενα απολογισμό της χρονιάς που πέρασε ,και έβλεπα ποιους απο τους
στόχους που ειχα θέσει είχαν πραγματοποιειθει. Πάντα με λύπη και ενοχές καταλάβαινα οτι δεν ειχα
κάνει σχεδόν τίποτα .Και πάντα έθετα καινούργιους έχοντας την πρόθεση μέσα στην χρονιά να τους
πραγματοποιείσω, πράγμα που δεν έκανα σχεδόν ποτέ. Φέτος δεν έθεσα στόχους. Αναγνώρισα οτι
όλη αυτη η ιστορία με τους στόχους ειναι μια αυταπάτη και ενα άλλοθι ΓΙΑ  ΜΕΝΑ- μονο για μένα.
Φέτος εδωσα μόνο μερικές υποσχέσεις στον εαυτό μου. Μάζεψα ολα τα εγω μου ,τα κοίταξα καλά-
καλά,(έντάξη μερικά  δεν τα ξέρω, έκανα οτι τα γνωρίζω )  και τους έδωσα την υπόσχεση
να τα αποδεχτώ και να τα αναγνωρίσω ολα.Δεν με πίστεψαν ολα εγώ ομως έκανα σαν να με πίστεψαν
Η δέυτερη υπόσχεση που έδωσα εκείνη την στιγμή ήταν να τα αγαπήσω ολα. Να αγαπήσω κάθε
πτυχή του εαυτου μου . όπια και αν ειναι αυτή ,καλή, κακιά ,ασκημη,απαισιόδοξη,αυστηρή,ωραία,
χαζοχαρούμενη κ.λ. Το να αγαπήσω τον εαυτό μου ,οπως ειναι ,ειναι πολυ βασικό για μένα, γιατί
πως αλλιώς θα λειτουργήσω μέσα απο το κ. καρδιάς?  Αυτό το κέντρο επιβάλλει άνοιγμα προς τα
εξω αλλά και προς τα μέσα. Και βέβαια προηγείται το προς τα μέσα. Πρέπει να αγαπήσω και να
αποδεχθώ καθε κύτταρο πραγματικό και αιθερικό του εαυτου μου. Επιβάλλεται να αγαπήσω κάθε
εγώ μου ,ακόμη και τα πιο κακά ( και έχω πολλά απο αυτά) ,γιατί αν δεν αγαπήσω και δεν αποδεχθώ,
δεν κατανοήσω ,δεν γίνω ενα με τα δικά μου δαιμόνια ,πως θα αποδεχθώ και θα αγαπήσω των
άλλων.? Και οταν λέω των άλλων, μη νομιστεί οτι πάω πολύ εξω, στον ξένο κόσμο (που εκει πρέπει
να πάω στο τέλος) ,ενοώ τους εντελώς δικους μου ανθρώπους ,ανδρα, παιδια ,γονείς,κοντινούς
συγγενείς και φίλους τους οποίους δεν κατανοώ ,δεν αποδέχομαι, τους κριτικάρω συνέχεια, άρα
δεν αγαπώ στην ουσία. Ειναι πολύ βαριά αυτή η συνειδητοποιηση ,την έκανα ομως,και πρέπει να
πορευθώ με αυτήν. Πρέπει τελικά να βγάλω απο πάνω μου την ψευδαίσθηση ,οτι μόνο αγάπη και
καλοσύνη εχω μέσα μου.  ΟΜΩΣ ΦΕΤΟΣ ΤΟ ΥΠΟΣΧΕΘΗΚΑ ΣΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΟΥ.
ΝΑΙ ΘΑ ΤΟΝ ΑΓΑΠΗΣΩ ΕΤΣΙ ΟΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ,ΜΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΚΑΚΙΕΣ ΤΟΥ ,ΤΙΣ ΜΑΥΡΕΣ
ΣΤΙΓΜΕΣ ΤΟΥ ,ΤΙΣ ΑΝΑΣΦΑΛΕΙΕΣ ΤΟΥ,ΤΙΣ ΑΝΑΤΡΟΠΕΣ ΤΟΥ. ΝΑΙ!!!! ΝΑΙ!!!!

Και τώρα που έδωσα την υπόσχεση μπορώ να προχωρήσω. ( Δεν θα μισήσω τον εαυτό μου αν δεν
μπορέσω να κρατήσω επακριβώς την υπόσχεση μου. ΟΧΙ!! ΟΧΙ !! ΠΟΤΕ!!!)

Εχουμε αναλύσει τις ιδιότητες της Αρχης της Αγάπης στο κ. της καρδιας.
Θα δούμε τώρα με ποιό τρόπο ,με πια μέσα μπορούμε να αναπτύξουμε τις αρετές της αγάπης.

1) ΕΠΙΚΛΗΤΙΚΗ ΠΡΟΣΕΥΧΗ.
Μέσα απο την προσευχή αντλούμε δυνατές ψυχικές ενέργειες απο τα ανώτερα πεδία.
Κατά την διάρκεια της προσευχής γίνεται η εκπόρευση των τριών αρχων -Σοφιας- Αγάπης -Ζωης. απο
τα ανώτερα πεδία.. Η προσευχή βέβαια πρέπει να ειναι δομημένη ,φορτισμένη και οχι μηχανική.
ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΔΙΑΥΓΕΙΑ, ΕΓΡΗΓΟΡΣΗ, ΣΥΝΕΚΤΙΚΟΤΗΤΑ, ΑΡΜΟΝΙΑ. ΜΟΝΟ ΤΟΤΕ
ΕΧΕΙ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ.
Μερικές φορές αγανακτούμε ,και δεν πιστέυουμε οτι μια προσευχή θα εχει αποτέλεσμα.Αν δεν εχει
αποτέλεσμα δεν φταίει η προσευχή αλλα ο τρόπος που την κάνουμε, το γιατί την κάνουμε και τι
ζητάμε μέσω αυτής. Η προσευχή ειναι ενας τρόπος επικοινωνίας με άλλες διαστάσεις για ζητήματα
που εχουν να κάνουν με την πνευματική μας εξέλιξη .Δεν ειναι το μέσο για να λύσουμε τα καθημερινά
μας προβλήματα. Προσευχόμαστε να ανοίξει το κέντρο της καρδιας μας και να χωρέσει μέσα ολο
τον κόσμο και ολη την πλάση.

2) ΘΕΤΙΚΕΣ ΒΕΒΑΙΩΣΕΙΣ.
Αλλο ενα εργαλείο παρεξηγημένο κι'αυτό. Εχει γίνει της μόδας να κάνεις , υποτίθεται , θετικές βεβαιώσεις .Ομως και εδω σημασία εχει το πως κάνει κάποιος αυτές τις βεβαιώσεις.
Ο στόχος εδω ειναι η σταδιακή μετουσίωση των κατωτέρων ψυχικών ιδιοτήτων και η εγκαθίδρυση
ενος μηχανισμού. Ο μηχανισμός  εδω ειναι ο ίδιος με τον μηχανισμό του ΩΣ ΕΑΝ.
Λεω π.χ. ειμαι καλά!!. ειμαι καλά.!!  Ειμαι εδω!! .ειμαι εδω !!  Επαναλαμβάνοντας την βεβαίωση
συχνά ,σε καθημερινή βάση ,κάποια στιγμή γίνεται  " το κλικ " ,και αρχίζει η μετουσίωση, αρκεί
βέβαια η βεβαίωση να μη γίνεται μηχανικά. Ο μηχανισμός για να λειτουργείση θέλει ενέργεια, αρα
την προσοχή μας ,θέλει συναίσθημα ,αρα πρεπει να βγαίνει και απο το κατάληλο κέντρο.

3) ΑΙΣΘΑΝΤΙΚΟΤΗΤΑ.
Ενα απο τα πιο σοβαρά εργαλεία,και ενα απο τα πιο δύσκολα ,κατά την γνώμη μου.
Αισθαντικότητα ειναι η ικανότητα να αισθάνομαι την ενέργεια των πραγμάτων και να μπορώ να
έρχομαι σε επαφή μαζί της. Να μπορώ να βλέπω πίσω απο τα πράγματα, πίσω απο τις ψευδαισθήσεις
μου,την πραγματική διάσταση των πραγμάτων, των καταστάσεων,του εαυτού μου.

4) ΔΙΑΡΚΗΣ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ  ΤΗΣ ΣΥΝΕΚΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ,ΚΑΙ ΤΗΣ  ΠΑΡΟΥΣΙΑΣ
ΤΟΥ  ΝΟΜΟΥ.
Υπάρχουν οι συμπαντικοί νόμοι  ,και εμεις σαν ενεργειακά οντα πρέπει να είμαστε σε αρμονια
με αυτούς τους νόμους. Υπάρχει ενα ενιαίο σύνολο φαινομένων, που αληλοεξαρτωνται απο αυτούς
τους συμπαντικούς νόμους.Αρα το να αναγνωρίσουμε οτι οφείλουμε να είμαστε σε αρμονία και
ισοροπία  με τους νόμους ειναι σημαντικό.  Ακομα πιο σημαντικό ειναι να κατανοήσουμε οτι
αυτή η αρμονία και η ισοροπία εκπορέυεται μέσα απο την σωστή λειτουργεία του κ.της καρδιάς.
Μέσα απο εκει μπορούμε να βρίσκουμε και να αναγνωριζουμε την ομορφιά την ενότητα και τον ΝΟΜΟ,πίσω απο τα φαινόμενα. Οταν βιώνουμε μέσα σ'αυτά τα πλαίσια την σχέση μας με το
περιβάλον αφηνόμαστε στην ΡΟΗ  ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ, ΚΑΙ ΕΧΟΥΜΕ ΠΛΗΡΗ ΕΠΙΓΝΩΣΗ ΤΗΣ
ΟΛΟΤΗΤΑΣ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΠΟΥ ΜΑΣ ΠΕΡΙΒΑΛΕΙ.

5) ΑΠΟΔΟΧΗ.- ΑΦΕΣΗ ΣΤΗΝ ΡΟΗ.
Κάνε οτι καλύτερο μπορείς και εχε εμπιστοσύνη στο ανώτερο καλο σου.
Στις διάφορες καταστάσεις δεν αγχώνεσε ,δεν δυστροπείς ,δεν φοβάσε τίποτα, και η πρόθεση σου
ειναι πάντα αγνή.
ΑΠΟΔΕΞΟΥ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΣΟΥ ,ΚΑΙ ΤΙΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ.
 ΚΑΝΕ ΟΤΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΜΠΟΡΕΙΣ ΜΕ ΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ  ΣΟΥ ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ,ΚΑΙ
ΑΦΕΣΟΥ ΣΤΟ ΑΝΩΤΕΡΟ ΚΑΛΟ ΣΟΥ.

6) ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΠΡΟΣΦΟΡΑ.
Η προσφορά ειναι μια ιδιότητα που καλιεργειται . Μεσω της προσφοράς κινητοποιουντε ανώτερες
ενέργειες για ατομική πρόοδο. Μέσω της ατομικής μου προόδου θέτω τον εαυτό μου στην υπηρεσία
του ομαδικού καλού. ΠΡΟΣΦΕΡΩ ,ΠΡΟΟΔΕΥΩ ,ΚΑΙ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΠΡΟΟΔΟ
ΑΝΑΠΤΥΣΕΤΑΙ ΤΟ ΣΥΝΟΛΟ.
Δεν ειναι καθόλου εγωιστικό να πιστέυω οτι με την μικρή μου προσφορά ,με κάθε μου πρόοδο
προσθέτω και εγω ενα μικρό λιθαράκι στο γενικό καλό.
Δεν εχει καθόλου σημασία τη θα προσφέρει ο καθένας απο εμάς. Ολοι μας οφείλουμε να βρούμε
αυτό που μας εκφράζει,την υπηρεσία που θα μας γεμίζει χαρά και ικανοποίηση, και να την
βγάλουμε προς τα εξω ,προσθέτοντας την μικρή , ή μεγάλη μας , προσφορά  στο γενικό σύνολο.

Να είμαστε ολοι καλά ,πάντα μέσα απο το κέντρο της καρδιάς.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου