Δευτέρα 13 Δεκεμβρίου 2010

ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ 2010

ΔΕΥΤΕΡΑ 13-12-2010
ΣΥΜΠΑΝ ΓΕΙΑ ΣΟΥ.
Εχουμε αναλύσει το κέντρο της Σοφίας -κ. κεφαλής- και πάμε στο κέντρο της Αγάπης -κ. της καρδιάς-.
Ειναι πολύ σημαντικό να κατανοήσουμε τις αρετές και τις παγίδες του κέντρου αυτού.
Η Αρχη της Αγάπης ειναι ,για μένα, η βασικότερη απο τις Αρχές.Οταν κατορθώσω να λειτουργώ μέσα
απο αυτό το κέντρο, μέσα απο την Αρχή της Αγάπης, μόνο τότε θα έχω έρθει σε ισορροπία και
αρμονία με τον εαυτό μου.
Οι Αρετές λοιπόν της Αρχής της Αγάπης ειναι.

1) ΑΝΙΔΙΟΤΈΛΕΙΑ .Λειτουργώ με ανιδιοτελεια σημαίνει οτι δεν ειμαι ούτε πολύ αυστηρή αλλά ούτε
και πολύ ελεήμων.Λειτουργώ με ολιστικά αλλά και με αντικειμενικά κριτήρια.
Αυτό σημαίνει οτι δεν αδικώ τον εαυτό μου ,αλλά ουτε και τους άλλους.
-Οχι μόνο για τον εαυτό μου
-Οχι μόνο για τους άλλους
-Οχι να ειμαι σκληρή και αδιάλλακτη
-Οχι να ειμαι χαλί για να με πατάνε οι άλλοι.
Πως φθάνω ομως σ'αυτήν την ισορροπία?
Οι δύο πόλοι της Ανιδιοτέλειας ειναι  το ΕΛΕΟΣ και η ΑΥΣΤΗΡΟΤΗΤΑ.
Μέσα απο το Ελεος εκφράζουμε την συμπόνια ,την αποδοχή, την εμπιστοσύνη,την προσφορά,
την ειλικρίνεια,την επιτυχία ,την ισχύ,την αυτοεκτίμηση.
Μέσα απο την Αυστηρότητα εκφράζουμε τον ρεαλισμό,την σκληρότητα, την δικαιοσύνη,το θάρρος,
την αυτοκυριαρχία,τους φόβους, και τις ενοχές.
Καταλαβαίνω λοιπον οτι πρέπει να υπάρχει ισορροπία στην συμπόνια με τον ρεαλισμό.,στην
εμπιστοσύνη με  τους φόβους,την αποδοχή/αυτοεκτίμηση με τις ενοχές, την προσφορά με τον
αυτοέλεγχο,την ειλικρίνεια με το θάρρος,την ισχύ με την δικαιοσύνη.
Οταν δεν έχουμε ισορροπία μεταξύ Ελέους και Αυστηρότητας, έχουμε.
-Υπερβολικό Ελεος. Δεν λειτουργούμε ολιστικά -αρμονικά και είμαστε κορόιδα και θύματα.
-Υπερβολική Αυστηρότητα  .Καταλήγουμε εμπαθείς ,φανατισμένοι, μισαλλόδοξοι.

ΔΙΠΟΛΙΚΆ ΠΑΙΡΝΩ ΟΤΙ ΔΙΝΩ
                    ΔΙΝΩ ΟΤΙ ΠΑΙΡΝΩ
ΑΝΙΔΙΟΤΕΛΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΙΚΑ Η ΕΞΙΣΟΡΡΌΠΗΣΗ ΤΟΥ ΕΛΕΟΥΣ-ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗΣ ΜΕ ΤΙΣ
ΑΝΑΓΚΕΣ ΤΟΥ ΣΥΝΟΛΟΥ.

2)ΜΕΤΟΥΣΙΩΣΗ  Ειναι η μεταβολή των αρνητικών στοιχείων της προσωπικότητας μας σε
ανώτερα ψυχικά χαρίσματα. π.χ. να μετουσιώσω τα πολλά εγώ μου  σε μια αρμονική ομάδα.
Μετουσίωση ειναι το καθάρισμα -η ρήξη- με το παρελθόν που με κρατά καθηλωμένη ,στις παλιές
μου συνήθειες ,στις ψευδαισθήσεις μου,αυτό το παρελθόν που δεν με αφήνει να προχωρήσω και
να ενωθώ τελικά με τον Ανώτερο Εαυτό μου.
Γι'αυτό και εγώ μετουσιώνομαι και ξαναγεννιέμαι σαν το Φοίνικα απο την στάχτη μου.

3)ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗ Η Εμπιστοσύνη ειναι κάτι που το καλλιεργούμε. Γιατί με την Εμπιστοσύνη
εννοώ την βαθιά βεβαιότητα της διαρκους Παρουσίας της Θείας Ουσίας ,της Θείας Χάρης  και της
Νομοτέλειας στην ζωη μας.
Αυτή η βεβαιότητα -εμπιστοσύνη οδηγει στην χαρά και στην αφοβία . Παράγωγο της ειναι  η ΕΥΔΑΙΜΟΝΊΑ.
Ευδαιμονία ειναι η πάντα οικεία εκπόρευση  της Θείας Ουσίας.Ειναι η πίστη οτι δεν υπάρχει καλό
και κακό. Υπάρχει μόνο το καλό.
Πορεύομαι στην ζωή μου έχοντας εμπιστοσύνη ,οτι το καλό θα βρίσκεται παντα μαζί μου και οτι
η Θεία Χάρη θα φωτίζει κάθε πτυχή της υπαρξης μου.

4)ΨΥΧΙΚΗ ΑΝΘΙΣΗ  Ειναι το άνοιγμα στις ανώτερες εξελικτικές καταστάσεις.Ειναι δηλ.η ανώτερη
βίωση των πραγμάτων.π.χ. η συνειδητοποίηση οτι είμαστε μια ψευδαίσθηση .
Μέσω της Ψυχικής ανάτασης  ανοίγουμε την συνείδηση μας στις ενέργειες του σύμπαντος.
Μόνο οταν έχουμε πρόσβαση σε αυτές τις ενέργειες μπορούμε να βιώσουμε με πληρότητα ολα τα
πράγματα και να έχουμε ενα τέλειο συγχρονισμό του μέρους με το όλο. Δηλ. εντάσουμε τον
μικρόκοσμο στον μακρόκοσμο.
( Το αντίστοιχο της Ψυχικής Ανθισης στην Αρχή της Σοφίας ειναι η Εποπτεία )

Μέσα απο την καλλιέργεια των 4ων αρετών της Αγάπης προκύπτει η 5η αρετή που ειναι και ο
τελικός στόχος ,που ειναι  το
5)ΑΣΤΡΑΠΟΒΟΛΟ ΚΑΛΟΣ  Οταν έχουμε φθάσει να έχουμε κάνει κτήμα μας τις προηγούμενες
αρετές ,είμαστε πλέον σε μια κατάσταση που σχεδόν δεν περιγράφεται. Εδω οι ενέργειες έχουν
γειωθεί ,και βιώνουμε την καθημερινότητα μας χωρίς να μεσολαβούν τα φίλτρα της προσωπικότητας.
Αυτή η κατάσταση ειναι εντελώς βιωματική ,γιατί η ιδιότητα του Αστραποβόλου Κάλους ειναι η
μετουσίωση σε Φώς,και το Φώς δεν μπορεί να περιγραφτεί απο κάποιον παρά μόνο να βιωθεί.
( Ειναι το αντίστοιχο  της Επίγνωσης στην Αρχή της Σοφίας.)

ΛΕΙΤΟΥΡΓΩ ΛΟΙΠΟΝ ΜΕ ΑΝΙΔΙΟΤΕΛΕΙΑ ΕΧΟΝΤΑΣ  ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗ ΣΤΗΝ ΔΙΑΡΚΗ
ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΤΗΣ ΘΕΙΑΣ ΧΑΡΗΣ ΚΑΙ ΑΝΟΙΓΩ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΟΥ ΚΑΙ ΤΗΝ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ
ΜΟΥ ΣΤΙΣ ΣΥΜΠΑΝΤΙΚΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ.

Να ειμαστε ολοι καλα με εμπιστοσύνη


.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου