Δευτέρα 17 Ιανουαρίου 2011

ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2011

 17-1-2011
ΣΥΜΠΑΝ ΓΕΙΑ ΣΟΥ.
Θα δουμε τώρα τις παγίδες και τους κινδύνους που περιορίζουν την Αρχη της Αγάπης.

1) ΑΝΥΔΡΊΑ -ΞΕΡΑ
Ειναι η απουσία συναισθηματικής και ψυχικής δραστηριότητας. Ειναι οι φορές που μένουμε απαθείς
μπροστά σε κάτι που θα έπρεπε να κινητοποιήσει τον ψυχισμό μας και το συναίσθημα μας. Εμεις
  ομως  δεν θέλουμε να ξεβολευτούμε και ετσι μένουμε απαθείς ,μέσα στην ξηρότητα της ψυχης μας.
Αυτή η ψυχική ξηρότητα μας παγώνει σιγα-σιγα ,και δεν αφήνει το κέντρο καρδιάς να λειτουργείσει οπως πρέπει. Το κέντρο της καρδιάς ειναι ενα απύθμενο πηγάδι ,συνεχούς ροής, αγάπης, κατανόησης
αρμονίας,ισορροπίας,ευδαιμονίας ,προσφοράς,εμπιστοσύνης,ελέους, ακεραιότητας, αυτοεκτίμησης,
δικαιοσύνης, θάρρους ,ελευθερίας,ηθους.......
Οταν εμείς δεν αφήνουμε τίποτα ,'η κάποια απο αυτά ,να αναβλήσουν απο μέσα μας, αποξηράνουμε
στο τέλος το κέντρο της καρδιάς ,κόβουμε το νερό της ζωής απο την πηγή του, και γινόμαστε ενα
ξερό και άνυδρο πηγάδι .

2) ΥΠΕΡΨΥΧΙΣΜΟΣ
Το αντίθετο απο την προηγούμενη παγίδα. Εδω έχουμε την υπερλειτουργία ,την υπερευαισθησία
του συναισθηματικού και ψυχικού κόσμου. Λέμε και ξαναλέμε οτι το παν σε οτι κάνουμε και
αισθανόμαστε ειναι η ισορροπία και το μέτρο. Το "παν μετρον  άριστον" των αρχαίων ειναι ο χρυσός
κανόνας. Οχι υπερβολές σε τίποτα. Ειμαστε πάντα στην μέση. Στο μόνο πράγμα που δεν χρειάζεται
να έχουμε μέτρο ειναι η αγάπη ,για τον εαυτό μας και για τους άλλους.

3) ΕΥΠΙΣΤΙΑ
Πολλές φορές συμβαίνει να κολάμε σε πρόσωπα και καταστάσεις ,και να δίνουμε την απεριόριστη
εμπιστοσύνη μας .Αυτή η πίστη που μπορεί να φθάσει μέχρι λατρεία ,τις πιο πολλές φορές
πηγάζει απο τους φόβους και τις ανασφάλειες μας. Εναποθέτουμε την πίστη μας, την λατρεία μας
την εμπιστοσύνη μας, την ευτυχία μας ,σε κάποιον εξω απο εμάς ,και περιμένουμε απο αυτόν να
πραγματοποιείσει ολες τις προσδοκίες μας. Και απο εκει προέρχονται ολες οι απογοητεύσεις μας.
Πιστέυω πρωτα απο ολα τον εαυτό μου, και εχω απεριόριστη εμπιστοσύνη σ'αυτά που μου λεέι.
ΑΡΚΕΙ ΒΕΒΑΙΑ ΝΑ ΤΟΝ ΑΚΟΥΩ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΤΟΝ ΜΠΕΡΔΕΥΩ ΜΕ ΤΙΣ ΑΛΛΕΣ ΦΩΝΕΣ
ΠΟΥ ΦΩΝΑΖΟΥΝ ΓΥΡΩ ΜΟΥ.

4) ΕΞΑΡΣΗ
Εδω ειναι μια παγίδα που με απασχόλησε αρκετά .ΕΙμαι  παρορμητική ,ενθουσιώδης ,και βουτάω
μέσα με το κεφάλι, χωρις πολλές σκέψεις.Αφήνω πολλές φορές τα διάφορα μικροπάθη μου να με
κατευθύνουν ,πάντοτε έχοντας την σκέψη οτι στο κάτω-κάτω ειναι για το καλό. Εκανα αρκετό
καιρό για να καταλάβω οτι η ενέργεια που έπερνα απο ασκήσεις ,απο προσευχές,απο επικλήσεις,
ενδυνάμωνε και θέριευε  τα πάθη μου ,τον ενθουσιασμό μου,την παρορμησή μου. Χωρίς να το
καταλάβω περνούσα σε μια φάση έξαρσης ,οπου έχανα κάθε μέτρο. Ακόμη και το μεγαλύτερο καλό
πρεπει να εχει ενα μέτρο, και γι"αυτόν που το κάνει ,αλλά και γι"αυτόν που το δέχεται.
Η ενέργεια ,λοιπόν, πρέπει να εκτονώνεται ,ωστε ο ενθουσιασμός και οι παρορμητικές,παθιασμένες
κινήσεις και αποφάσεις να καταλαγιάζουν και τελικά να ειναι αποτέλεσμα συνεργασίας καρδιάς
και νου.

5) ΕΓΩΙΣΜΟΣ
Αλλη μια παγίδα που με παίδεψε αρκετά  .Πολλές φορές χωρίς να το καταλάβουμε περνάμε απο το
ενα ακρο στο άλλο. Προσπαθώ να αγαπήσω το εαυτό μου, αρχικά αυτόν και μόνο αυτόν. Πως θα το
κάνω αυτό χωρίς να γίνω λίγο, εως πολύ, εγωίστρια?  Πως???  Αυτό ειναι νομίζω ενα βασικό
ερώτημα που απασχολεί πολλούς. Ομως η απάντηση ειναι τόσο απλή ,και ειναι μπροστά μας.
ΑΓΑΠΩ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΟΥ ΣΗΜΑΙΝΕΙ  ΟΤΙ ΑΝΟΙΓΩ ΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΗΣ ΚΑΡΔΙΑΣ ΜΟΥ
ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΩ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΕΚΕΙ.  ΑΓΑΠΩ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΟΥ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΑΦΗΝΩ
ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΘΑΥΜΑΤΟΥΡΓΕΣ ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ ΤΗΣ ΑΓΑΠΗΣ, ΤΗΣ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗΣ, ΤΟΥ ΕΛΕΟΥΣ
ΤΗΣ ΑΡΜΟΝΙΑΣ, ΤΗΣ ΙΣΟΡΡΟΠΙΑΣ,ΤΗΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ ,ΤΗΣ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗΣ, ΤΟΥ ΘΑΡΟΥΣ
ΝΑ ΒΓΟΥΝ ΠΡΟΣ ΤΑ ΕΞΩ ΚΑΙ ΝΑ ΔΙΑΧΥΘΟΥΝ.
ΑΓΑΠΩ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΟΥ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΤΟΥ ΕΠΙΤΡΕΠΩ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΚΑΝΑΛΙ  ΡΟΗΣ
ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ .
Ολο αυτό βεβαια ενδέχεται σε κάποιους απο εμας να δημιουργείσει κάποια τάση ανωτερότητας και
εκει να μπεί η παγίδα του εγωισμού. Η ιδέα οτι εγω μπορώ και τα κάνω ολα αυτά ,μπορεί να
δημιουργείσει την εντύπωση οτι ξεχωρίζω απο τους άλλους ,αρα ειμαι κάτι το ξεχωριστό και το
διαφορετικό. Ορίστε μια παγίδα, ακρως επικίνδυνη  που πρέπει να αποφύγω πάση θυσία.
Πως θα αφήσω τις ενέργειες της καρδιάς να διαχυθούν χωρίς να καβαλήσω το καλάμι?
Δυστυχώς δεν υπάρχει κάποιος κανόνας, 'η κάποια ασκηση  που θα με κάνουν να μην καβαλήσω
το καλάμι.
Ο ΜΟΝΟΣ ΚΑΝΟΝΑΣ, ΚΑΙ Η ΜΟΝΗ  ΑΣΚΗΣΗ  ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΩ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΟ
ΚΕΝΤΡΟ ΤΗΣ ΚΑΡΔΙΑΣ ΚΑΙ ΑΦΗΝΩ ΤΙΣ ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥ ΝΑ ΜΕ ΚΑΤΕΥΘΥΝΟΥΝ.
--ΒΑΖΩ  ΔΕ,  ΔΥΟ ΣΤΟΧΟΥΣ.  ΝΑ ΜΗΝ ΒΑΖΩ ΤΟ ΑΤΟΜΙΚΟ ΜΟΥ ΣΥΜΦΕΡΟΝ ΠΑΝΩ ΑΠΟ
ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ,ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΔΕΙΧΝΩ ΣΚΛΗΡΟΤΗΤΑ ΣΕ ΤΡΙΤΟΥΣ.
Το αντίθετο βέβαια του εγωισμού ειναι η  έλειψη αυτοεκτίμησης  .Δηλ. το υπερβολικό έλεος ,και η
αυτοθυσία προς κάθε κατεύθυνση ,χωρίς καμία κρίση. ( Αυτή και σαν ειναι παγίδα)

6) ΦΑΝΑΤΙΣΜΟΣ
Η προσωπικότητα μας και τα πολλά εγω που την αποτελούν βρίσκεται σε ενα διαρκή πόλεμο
επικράτησης. Το κάθε ενα εγω προσπαθεί να βγεί προς τα εξω και να επικρατήσει. Στην προσπάθεια
αυτή δημιουργούνται κάποιες πάγιες απόψεις  και ιδέες που σκοπό εχουν να ικανοποιήσουν την
προσωπικότητα. Συνήθως ομως ολα αυτά έρχονται σε αντίθεση με την θέληση της ψυχής.
Αυτή η αντίθεση απο την θέληση της ψυχής δημιουργεί δυσαρμονίες στην προσωπικότητα.
Ο ψυχισμός μας κρυσταλώνεται, η ψυχή μας κρυσταλώνεται ,προκειμένου να ικανοποιηθεί η
προσωπικότητα. Ο φανατισμός δεν ειναι τίποτα άλλο απο κόμπους κρυσταλωμένων δυσαρμονιών
και εμμονών της προσωπικότητας.  Πως ξεφευγουμε απο την κρυστάλωση? Το ανέφερα στα
προηγούμενα .Με την αποδοχη και την άφεση στην ροηκότητα.

7) ΑΣΤΡΙΚΟΣ ΠΝΙΓΜΟΣ
Ειναι η πλημμυρίδα του ψυχισμού μας απο ανεξέλεκτες εμπειρίες και καταστάσεις.
Για χρόνια θεωρούσα οτι δεν εχω κάνει τίποτα γιατί δεν ειχα καμιά εμπειρία, δεν ειχα κάνει ουτε ενα
αστρικό ταξείδι, τόσο χάλια δηλαδή. Εκανα πολύ καιρό να κατανοήσω οτι ολες οι εμπειρίες πρέπει
να ειναι υπο έλεγχο ,γιατί αλλιώς ειναι πολύ επικίνδυνες. Η ψυχη περιπλανάται σε άλλα πεδία
και ειναι πολύ ευκολο να τρομάξει και  να δεχθεί επιθέσεις.Ας είμαστε ,λοιπόν, προσεκτικοί με
τις διάφορες εμπειρίες μας.

Ειμαστε στο κέντρο της καρδιάς και προσπαθούμε να λειτουργείσουμε μεσα απο εκει.
Υπάρχει μια μικρή αλλά αποτελεσματική ασκηση που μπορεί να γίνεται συνέχεια και παντού.
Ανα πάσα στιγμή και οπουδήποτε εχω στο νου μου οτι με περιβάλει ενα ροζ σύνεφο. Αυτό το
σύνεφο εχει σύνδεση με το σύμπαν με ενα σωλήνα παροχής που χάνεται στο άπειρο.
Ο σωλήνας παροχής της ροζ ενέργειας καταλήγει σε ενα μπαλόνι στο υψος της καρδιάς.
Εχω λοιπόν γυρω απο το στηθος μου ενα ανατροφοδοτούμενο μπαλόνι ροζ ενέργειας.
Η ενεργεια αυτή ειναι η ενέργεια της αγάπης ,της τρυφερότητας ,της αποδοχής,της εμπιστοσύνης,
του ελεους....(ολες τις ιδιοτητες του κ. καρδιας).
Καθε στιγμή ,συνειδητά ,αφήνω μπαλάκια ή  ακτίνες ροζ ενέργειας να διαχυθούν προς τους γυρω
μου. Οπου και να βρίσκομαι, οτι και αν κάνω ,αφήνω τα ροζ μπαλάκια μου στους αλλους.
Η ροζ ενέργεια της αγάπης ειναι ανεξάντλητη ,ετσι δεν φοβάμαι οτι θα μου τελειώσει ,και την
στέλνω παντου, ακόμη και σε ζωάκια ή φυτά.  Η 'ασκηση ειναι πολύ αποτελεσματική. Οσοι την
κάνετε θα εκπλαγείτε με τα αποτελεσματά της.
Να ειμαστε πάντα ολοι καλά ,τυλιγμένοι στο ροζ σύνεφο της αγάπης.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου