Τρίτη 14 Φεβρουαρίου 2012

ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ 2012

ΔΕΥΤΕΡΑ  13  -2  -12
ΣΥΜΠΑΝ ΓΕΙΑ ΣΟΥ.
Απο παντού λαμβάνω μηνύματα φόβου,τρόμου, και ολικής παρά
-δοσης. Αφήνουμε να καταλάβει την ψυχή μας ο διαρκής φόβος
και η ανασφάλεια . Αφήνουμε τον νου μας να κατακλυσθεί απο
σκηνές τρόμου , αμφιβολίας και απώλειας.
Δεν λέω οτι τα πράγματα είναι ότι καλύτερο. Σίγουρα έχουν τα
μαύρα τους τα χάλια.  ΟΜΩΣ  ΕΜΕΙΣ ΓΙΑΤΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΔΩ?
ΤΙ  ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΜΕ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ? Ή ΜΑΛΟΝ  ΤΙ ΠΡΟ-
-ΣΠΑΘΟΥΜΕ ΝΑ ΓΙΝΟΥΜΕ?
Ο ΤΕΛΙΚΟΣ  ΠΡΟΟΡΙΣΜΟΣ  ΟΛΩΝ ΑΥΤΩΝ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ
ΣΕ ΜΙΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΠΡΟΣΦΟΡΑ.
ΑΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ ΕΧΟΥΜΕ ΑΣΧΟΛΗΘΕΊ ΜΕ ΤΟΝ 
ΕΑΥΤΟ ΜΑΣ , ΚΑΙ ΤΟ ΠΩΣ ΘΑ ΤΟΝ ΑΓΑΠΉΣΟΥΜΕ ΚΑΙ
ΤΟ ΠΩΣ ΘΑ ΤΟΝ ΔΙΟΡΘΩΣΟΥΜΕ ,Ο ΤΕΛΙΚΟΣ ΣΚΟΠΟΣ
ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ  Η ΠΡΟΣΦΟΡΑ.
Αναγνωρίζουμε και εξελίσσουμε τον εαυτόν μας ,προσπαθούμε
να τον κάνουμε καλύτερο,με απώτερο στόχο να τον κάνουμε το
παράδειγμα για τους άλλους.
Εαν εγώ είμαι ευθυγραμμισμένη με το κεντρικό μου κανάλι,
ισορροπημένη σε όλα μου τα κέντρα λειτουργώ με έναν ιδιαίτερο
τρόπο που γίνεται αντιληπτός από όλους.
Εαν εγώ μέσω της δουλειάς που έχω κάνει με τον εαυτό μου 
μπορώ να αποτινάξω από πάνω μου όλες τις φοβίες και τις ανα-
-σφάλειες ,αυτό βγαίνει προς τα έξω ,γίνεται αντιληπτό απο τους
γύρω μου , με βλέπουν σαν παράδειγμα  ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ
ΠΡΟΣΦΟΡΑ.
Σε έναν κόσμο που καταρρέει , σε έναν κόσμο, όπου ο ένας τρο-
-μοκρατεί τον άλλον , το να υπάρχουν άνθρωποι με ισορροπία,
άνθρωποι που δεν θα το βάλουν κάτω, που δεν θα φοβηθούν,
δεν θα καταρρεύσουν  , δεν θα αφεθούν στο αρνητικό κλίμα,
ΑΥΤΟ  ΕΙΝΑΙ  ΠΡΟΣΦΟΡΑ.
Το να είμαι σταθερή και  αισιόδοξη, να προσπαθώ να εμψυχώνω
τους γύρω μου, να τους κάνω να βλέπουν μια ακτίνα φωτός μέσα
στο σκοτάδι  ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ  ΠΡΟΣΦΟΡΑ.
Το ερώτημα είναι πως θα κατορθώσω  να κρατηθώ εγώ στο επί-
-πεδο που διάλεξα να βρίσκομαι.
Γιατί είναι η επιλογή μου να γίνω το παράδειγμα στους γύρω μου
Το να βρίσκομαι σε μια διδασκαλία και να ασχολούμε μαζί της
είναι ωραίο και μου δίνει μια ξεχωριστή αύρα. Ξεχωρίζω από 
τους άλλους , κάνω κάτι το εντελώς διαφορετικό, το λέω με κα-
-μάρι και ενθουσιασμό, και οι γύρω μου με βλέπουν με άλλο μάτι
Διαβάζω ωραία πράγματα, κάνω ωραίες ασκήσεις, ανοίγω τα μά-
-τια μου σε ένα διαφορετικό κόσμο, και είμαι καλά, πολύ καλά.
Καί τότε έρχεται ένα κύμα σαρωτικό, και ξαφνικά κολυμπώ σε
μια βαθιά και άγνωστη θάλασσα.
Αν όσα έκανα ως τότε ήταν επιφανειακά, το κύμα θα με πάρει 
από κάτω. 
Αν όσα έκανα ως τότε ήταν από καρδιάς, με γερές βάσεις σε όλα
τα κέντρα, το κύμα θα με σηκώσει στον αφρό, και θα κολυμπή-
-σω σταθερά ώστε να βγω στην στεριά, όσο πιο γρήγορα μπορώ.
ΑΥΤΟ  ΕΙΝΑΙ  ΠΡΟΣΦΟΡΑ.
Οσοι με βλέπουν να κολυμπώ σταθερά χωρίς να χάνω τις δυνά-
-μεις μου ,θα παραδειγματιστούν από μένα και θα κάνουν το
ίδιο. Και ένας να σωθεί , είναι κέρδος για το Σύμπαν. 
Το πόσο χάλια είναι τα πράγματα, είναι εντελώς υποκειμενικό.
Το που κρατάω την συχνότητα μου είναι και αυτό εντελώς υποκ-
-ειμενικό. Ακόμη και σε καταστάσεις ακραίες, στην κατοχή π.χ.
οι άνθρωποι βρήκαν τρόπους να επιζήσουν. Γιατί τώρα έχουμε
τέτοια έλλειψη πίστης? Τι είναι αυτό που μας κατεβάζει την συ-
-χνότητα ομαδικά και μας οδηγεί στην απελπισία?
Ο μεγάλος μας φόβος ότι θα χάσουμε όλα αυτά τα υλικά πράγμ-
-ατα που κάποιοι μας έκαναν να πιστέψουμε ότι μας ειναι απα-
-ραίτητα. Τι και ποια πράγματα χρειάζεται στην ουσία ο άνθρω-
-πος? Ποιες είναι οι πραγματικές μας ανάγκες?
Ας αναρωτηθούμε πάνω σ'αυτό.
ΤΙ ΚΑΝΩ  ΛΟΙΠΟΝ, ΕΓΩ  ΠΟΥ ΘΕΛΩ ΝΑ ΕΝΘΑΡΡΎΝΩ
ΚΑΙ ΝΑ ΔΩΣΩ  ΕΛΠΙΔΑ  ΣΤΟΥΣ  ΓΥΡΩ  ΜΟΥ?
-ΠΡΟΣΠΑΘΩ ΝΑ  ΚΡΑΤΑΩ  ΤΗΝ ΣΥΧΝΟΤΗΤΑ  ΜΟΥ
   ΚΑΘΑΡΗ ΚΑΙ  ΑΝΕΒΑΣΜΈΝΗ.
-ΚΡΑΤΑΩ ΤΟΝ  ΕΑΥΤΟ  ΜΟΥ ΣΥΝΕΧΩΣ ΕΥΘΥΓΡΑΜΙΣΜ-
    -ΕΝΟ.
-ΚΡΑΤΑΩ  ΚΑΘΑΡΟ ΤΟ  ΚΕΝΤΡΙΚΟ  ΜΟΥ ΚΑΝΑΛΙ  ΚΑΙ
  ΑΦΗΝΩ  ΤΙΣ  ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΝΑ  ΡΕΟΥΝ ΑΝΕΜΠΟΔΙΣΤΑ.
-ΕΞΙΣΟΡΡΟΠΏ ΤΑ  ΚΕΝΤΡΑ  ΜΟΥ,ΜΕΣΩ  ΤΩΝ  3 ΑΡΧΩΝ
-ΔΕΝ ΞΕΧΝΩ ΤΟ ΒΑΣΙΚΟ= ΟΤΙ ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ , ΑΥΤΟ ΚΑΙ
  ΠΡΟΣΕΛΚΥΩ.
Δεν είναι αναγκαίο να υποφέρουμε όλοι μαζί.  Ο πόνος έχει μια
μεγάλη κλίμακα, και ο καθ'ενας μας τον αντιμετωπίζει διαφορε-
-τικά. 
Εγώ επιλέγω να μην πονώ,  και να αντέχω, ότι κι'αν γίνει.
Αυτή μου η επιλογή βασίζεται στην πίστη, ότι η Θεία Ουσία που
βρίσκεται μέσα μου , με καθοδηγεί.
Εαν η πίστη μου είναι σαθρή  και ψεύτικη ,λογικό είναι ότι θα
λυγίσω και θα κατέβει η συχνότητα μου πολλά επίπεδα κάτω.
Αυτό που υπάρχει μέσα μου αντέχει .
Αυτό που υπάρχει μέσα μου ξέρει.
Αφήνω τον εαυτό μου στην Θεία Ουσία μέσα μου, και δεν φοβά-
-μαι τίποτα. ΑΥΤΟ  ΕΙΝΑΙ  ΠΡΟΣΦΟΡΑ.
Προσφέρω στους γύρω μου την πίστη μου και την βεβαιότητά
μου ότι η Θεία Ουσία ξέρει και με καθοδηγεί.
Αν έστω και ένας από εσάς  αλλάξει συχνότητα και φύγει από τον
φόβο και την αρνητικότητα, σημαίνει ότι η προσφορά μου έγινε
δεκτή.
Εύχομαι ολόψυχα οι προσφορές πίστης να γίνουν μια αλυσίδα,
από τον ένα στον άλλο, που θα μας δέσει όλους μαζί σε μια
συχνότητα ενθάρρυνσης, ελπίδας και αποδοχής.
Να είμαστε όλοι καλά, με πίστη και ελπίδα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου