Δευτέρα 6 Φεβρουαρίου 2012

ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ 2012

ΔΕΥΤΕΡΑ  6 -2 - 12
ΣΥΜΠΑΝ  ΓΕΙΑ  ΣΟΥ. 
Είμαστε και  πάλι εδώ. Είναι αλήθεια ότι αρκετές μέρες τώρα 
προσπαθώ να βρω τον τρόπο να ξεκινήσω και πάλι, να μπω ξανά
στην ροή της Διδασκαλίας.
Ο αγαπητός μας Δάσκαλος που ήρθε πριν από λίγες μέρες μας 
έδωσε τόσο πολύ υλικό και τόσο συμπυκνωμένο που δεν ξέρω 
από που ν'αρχίσω. 
Τα πράγματα είναι πολύ δύσκολα, οι καιροί ταραγμένοι και όλοι
μας έχουμε χάσει την ηρεμία μας και την ισορροπία μας.
Μέσα σε όλο αυτό το χάος και την αρνητικότητα πως μπορούμε
να κρατήσουμε την ενέργεια μας ανέπαφη?
Δόθηκε μια πολύ απλή άσκηση ,τόσο απλή ,που την ξεχνάμε
διαρκώς. Η άσκηση έχει να κάνει με την αναπνοή.
 Εισπνέω και εκπνέω ασυναίσθητα, χωρίς να έχω καμιά επίγνω-
-ση αυτού του γεγονότος. Είναι ένα απόλυτα φυσικό γεγονός που
περνάει εντελώς απαρατήρητο. Όχι όμως και από αυτούς που
γνωρίζουν. 
Η αναπνοή συνδέεται απόλυτα με την ζωτική ενέργεια , γιατί
προέρχεται από τον ωκεανό της ενέργειας που μας περιβάλει.
Με την αναπνοή γίνεται, ουσιαστικά, ένας κύκλος ανασχηματι-
-τισμού της ζωτικής δύναμης και γι'αυτό το λόγο παίζει πολύ με-
-γάλο ρόλο το να υπάρχει επίγνωση , παρατήρηση και παρουσία
επάνω στο φαινόμενο της αναπνοής.
Όταν, λοιπόν , θέλουμε να ηρεμήσουμε , να ευθυγραμμιστούμε
και να εναρμονιστούμε με την πανταχού παρούσα ζωτική ενέργε-
-ια ,δεν έχουμε παρά να παρακολουθήσουμε την αναπνοή μας.
Μετράμε από μέσα μας 50 αναπνοές. Εστιαζόμαστε στις αναπνο-
-ές , χωρίς να επεμβαίνουμε στην όλη διαδικασία, απλώς προσπ-
-αθούμε να μην χάσουμε το μέτρημα. 
Με τον απλό εστιασμό στις αναπνοές αλλάζει και ευθυγραμμίζε-
-ται το ενεργειακό μας σώμα.
Γύρω μας υπάρχουν εκατομμύρια διαφορετικές συχνότητες και
κραδασμοί. Ο κάθε άνθρωπος και μια διαφορετική συχνότητα.
Συνήθως χωρίς να το γνωρίζουμε συντονιζόμαστε με κάποιες 'η
και με όλες από αυτές . Έτσι εξηγούνται οι απότομες και χωρίς
λόγο αλλαγές στις διαθέσεις μας , η τάση μας να κάνουμε κάποια
πράγματα χωρίς κανένα λόγο, η απότομη διακύμανση της ενέργ-
-ειας μας προς τα κάτω ή και προς τα πάνω, και τόσα άλλα που
είναι εύκολο να φαντασθούμε. Συντονιζόμαστε όλοι μαζί και
γινόμαστε ένα χαρμάνι, που άγεται και φέρεται. 
Πως θα γίνει , λοιπόν, να κρατήσουμε την δική μας συχνότητα?
Απλώς παρακολουθώντας για λίγο την αναπνοή μας. Η εστίαση
αυτή, σ'αυτό το φυσικό γεγονός μας απομονώνει, από τις γύρω
συχνότητες και μας τροφοδοτεί με φρέσκια και καθαρή ενέργεια
από το Σύμπαν.
Ξεκινάω , λοιπόν,την μέρα μου ευθυγραμμίζοντας το ενεργειακό
μου σώμα με αυτήν την τόσο απλή άσκηση.
Είναι σημαντικό να κρατήσω την δική μου συχνότητα. Έτσι και
αλλιώς βαδίζω μέσα σε ένα ενεργειακό χάος. Η προσωπικότητα
μου με τραβάει από εδώ και απο εκεί για τους δικούς της λόγους.
Έχω αυτόν τον ατελή εαυτό που κουβαλάω σ'αυτήν την συγκεκ-
-ριμένη ενσάρκωση ο οποίος έχει επάνω του πάρα πολλά αρνητι-
-κά χαρακτηριστικά. Μέσα από την διαρκή μου προσπάθεια για
επιβίωση έχω αναπτύξει πολλές στρεβλές στρατηγικές.
Οι στρεβλές στρατηγικές με έχουν οδηγήσει σε λανθασμένες
πεποιθήσεις και συμπεριφορές.
Αυτά τα αρνητικά χαρακτηριστικά της προσωπικότητας μου με
εμποδίζουν να τελειοποιηθώ ως ανθρώπινο ον.
Κάθε λάθος ιδέα που έχω ,κάθε  λάθος πεποίθηση με ωθεί περι-
-σσότερο προς την άγνοια.
Κάθε λάθος συναισθηματική αντίδραση ,με ωθεί περισσότερο 
προς την δυσαρμονία και την χωριστικότητα.
Κάθε λάθος συμπεριφορά , κάθε λάθος μηχανιστική συμπεριφο-
-ρά που αναπτύσσω , με κάνει να προσκολλώμαι και να ταυτίζο-
-μαι με τις γύρω μου υλικές καταστάσεις, με τις γύρω μου συχνο-
-τητες.
Ο ατελής εαυτός μου ,που αποτελείται από ένα δυσαρμονικό
πακέτο πεποιθήσεων, ιδεών, συναισθημάτων,και συμπεριφορών
αντιστέκεται στην όποια μου προσπάθεια  και βυθίζεται όλο και
πιο βαθιά μέσα στην ύλη και στις συχνότητες της.
Ο κραδασμός μου, η συχνότητα μου, πρέπει να είναι εναρμονισ-
-μένη με την συμπαντική συχνότητα. Μόνο έτσι θα μπορώ να
έρχομαι σε επαφή με τις Θείες Ενέργειες , με τους κοσμικούς
Νόμους . 
Είμαι εδώ , σ'αυτήν την συγκεκριμένη ενσάρκωση και πρέπει 
να κάνω για μια ακόμη φορά την προσπάθεια μου.
Έχω το χάραγμα στον κρύσταλλο της ψυχής μου από τις προηγ-
-ούμενες μου ενσαρκώσεις.Κάθε φορά , όλο και περισσότερο, όλο και καλύτερα , θα πρέπει να έχω την δυνατότητα να ξεχωρί-
-σω πιο από τα χαράγματα της ψυχής μου θα ενεργοποιήσω.
Θα πρέπει να είμαι σε θέση να ξεχωρίσω ποια στοιχεία του χαρα-
-κτήρα μου συμβαδίζουν με τις 3 Αρχές και άρα αυτά να ενεργο-
-ποιησω. Βέβαια στην θεωρία είναι κάτι εύκολο. Στην πράξη 
όμως καθόλου.
Έχω ένα μέρος του εαυτού μου το οποιο καθοδηγείτε από τον
Ανώτερο Εαυτό μου. Αυτό το κομμάτι μου νιώθει την αλήθεια
και έχει την έφεση να προχωρήσει και να γίνει ένα με την συμπα-
-ντική συχνότητα.
Από την άλλη το δυσαρμονικό μου κομμάτι , η προσωπικότητα
μου, αντιδρά γιατί είναι σαν να πεθαίνει. Ξέρει ότι πρέπει να
αυτοαναιρεθεί και να παραδοθεί στον Ανώτερο Εαυτό, προκει-
-μένου να προχωρήσω . Γιάυτό τον λόγο και η προσωπικότητα
βρίσκει χίλιους δύο λόγους ώστε να προβάλει εμπόδια.
Η άγνοια με βυθίζει όλο και πιο πολύ μέσα στο ενεργειακό χάος,
μέσα στις υλικές , γήινες συχνότητες ,που φέρνουν στην επιφά-
-νεια όλα τα αρνητικά χαράγματα- χαρακτηριστικά της ψυχής
μου. Χωρίς να το καταλαβαίνω προσανατολίζομαι και τραβάω
κοντά μου καταστάσεις και ανθρώπους που με απομακρύνουν
ακόμη πιο πολύ από τον σκοπό μου. Αποκτώ , δηλ. και επίκτητες
λανθασμένες πεποιθήσεις εκτός από αυτές που είναι χαραγμένες
στον κρύσταλλο της ψυχής μου. 
Τα γονίδια που κουβαλώ, οι άνθρωποι που είναι γύρω μου , όλα
υποτίθεται ότι είναι η ευκαιρία μου ,σ'αυτήν την ενσάρκωση για
να ξαγκιστρωθώ, από αυτό που έχω μέσα μου. Οφείλω στον
εαυτό μου την δυνατότητα να εκμεταλλευτώ τις παρούσες συνθ-
-ήκες  αυτής μου της ενσάρκωσης ώστε να ενεργοποιήσω τα
σωστά χαρακτηριστικά της ψυχής μου, αυτά που βασίζονται
στις 3 Αρχές , ώστε κάποια στιγμή να μπορέσω να αλλάξω
συχνότητα.
Ας διαλογιστούμε πάνω στις δυνατότητες που έχουμε.
Ας παρακολουθούμε την αναπνοή μας απλά και ήρεμα
Ας προσπαθήσουμε να είμαστε συντονισμένοι με τις ανώτερες
συχνότητες.
Ο Ανώτερος Εαυτός μας είναι δίπλα μας και μας καθοδηγεί. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου