Τρίτη 18 Οκτωβρίου 2011

ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ 2011

ΤΡΙΤΗ   18 -10 -11
ΣΥΜΠΑΝ  ΓΕΙΑ  ΣΟΥ.
Ο Άμεμπτος λόγος και η χρήση του δημιούργησε πολλά  ερωτη-
-ματικα. Ο όρος ' μαγεία' που χρησιμοποίησα ξένισε κάποιους
και δικαιολογημένα θα έλεγα. Εδω ειναι ακριβώς ενα ψεύτικο
πιστεύω που μας εχουν εμφυσήσει,το οποιο μας φοβίζει και μόνο
σαν ιδέα χωρις να εμβαθύνουμε σε αυτό. Ομως στην ζωη μας
ολα ειναι μια 'μαγεία'. Και τι ενοω με αυτό. Οτιδήποτε κάνουμε
για να προσεγγίσουμε το πνευματικό πεδίο ,με λόγια 'η με πρά-
-ξεις ειναι μια μαγική πράξη. Ας πάρουμε το πιο απλό, το άναμα
ενος κεριού. Εχουμε αναλογιστή ποτέ τι ακριβώς κάνουμε εκεινη
την στιγμή? Προσφέρουμε κάτι σε κάποιον ,λέμε κάτι, και
περιμένουμε ανταπόδοση. ( Εδω σας δίνω και ενα μικρό μαγικό
έργο, για το άναμα ενος κεριου= καθώς ανάβω το κερί το ονομα-
-τιζω, π.χ για σένα Μαρία, ΟΠΩΣ ΦΩΤΙΖΕΙ ΚΑΙ ΛΑΜΠΡΙΝΕΙ
ΑΥΤΟ ΤΟ ΚΕΡΙ ΕΤΣΙ ΝΑ ΛΑΜΠΡΙΝΕΙ ΚΑΙ  ΝΑ ΦΩΤΙΣΤΕΙ
Η ΖΩΗ ΣΟΥ,Η ΔΟΥΛΕΙΑ ΣΟΥ......,ΚΑΙ ΟΠΩΣ ΚΑΊΓΕΤΑΙ
ΑΥΤΟ ΤΟ ΚΕΡΙ ΕΤΣΙ ΝΑ ΚΑΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΛΕΙΩΣΟΥΝ
ΟΛΑ ΤΑ ΑΡΝΗΤΙΚΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΖΩΗ ΣΟΥ.....Μια μικρή και
ωραία προσευχή, ωστε να κάνουμε με συνειδητό τρόπο ,οτι
κάνουμε.)  Για σκεφτείτε  όλες τις τελετουργίες της θρησκείας
μας, την βάπτιση ( εξαγνισμός με το νερό), την ιερή μετάληψη
( οπου με ιερα λόγια ο ιερεας μετατρέπει το απλο ψωμι και το
κρασί ,σε κάτι άλλο ,που εχει τις ιδιότητες του Θεου ), τον αγια-
σμό ( κάθαρση και εξαγνισμός με το νερό), και τόσα άλλα που
κάνουμε καθημερινά χωρις να γνωρίζουμε την πραγματική τους
σημασία. Απο εδω και τώρα ,οτι κάνουμε θα το κάνουμε συνει-
-δητά, γνώριζοντας ότι κάθε μας λέξη ,κάθε μας κίνηση, θέτει
σε δράση κάποιες δυνάμεις ,που ανάλογα με την πρόθεση μας,
θα μας στρέψουν προς το καλό ,ή το κακό.

Και ας έρθουμε τώρα στην δευτερη συμφωνία.
2) ΜΗΝ ΠΑΙΡΝΕΤΕ  ΤΙΠΟΤΑ  ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ.
Οι επόμενες 3 συμφωνίες εχουν στην ουσία την ρίζα τους στην
πρώτη. Αν εφαρμόσουμε συνειδητά την πρώτη είμαστε είδη
αλλού.
Η δεύτερη , λοιπόν, μας λέει  ο,τι κι αν συμβαίνει γύρω μας, δεν
πρέπει να το πάρουμε προσωπικά. Π.χ. πάω σε ενα κατάστημα
και ο υπάλληλος δεν μου μιλάει ευγενικά ή με αγνοεί κι'ολας.
Εγω το παίρνω προσωπικά και αγανακτώ, θυμώνω, και νιώθω
οτι δεν αξίζω ,αφου ενας χαζοϋπάλληλος δεν με υπολόγισε. Αυτό
βέβαια , ειναι ενα πολυ μικρό παράδειγμα ,για το πως λειτουργεί
η υπόθεση ' παίρνω προσωπικά τα πάντα'.
Είπαμε οτι τα λόγια των άλλων τις περισσότερες φορές ειναι ενα
δηλητήριο. Απο την στιγμή που συμφωνώ με οτι ακούω με 
διαποτίζει το δηλητήριο και παγιδεύομαι μέσα σε αυτό που
ονομάζεται  'προσωπική σπουδαιότητα'. 
ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ  ΣΠΟΥΔΑΙΟΤΗΤΑ ΣΗΜΑΙΝΕΙ Η ΥΠΟΘΕΣΗ
ΟΤΙ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΠΕΡΙΣΤΡΕΦΟΝΤΑΙ  ΓΥΡΩ ΑΠΟ  ΕΜΕΝΑ.
Αυτή η υπόθεση εχει να κάνει με την λανθασμένη πεποίθηση μας οτι είμαστε υπευθυνοι για τα πάντα ,οτι ολοι οι άλλοι οτι
κάνουν το κάνουν εξαιτίας μας. Ομως ο καθένας μας οτι κάνει το
κάνει για τους δικους του λόγους.
Ο κάθε άνθρωπος εχει λάβει ενα προγραμματισμό που προέρχε-
-ται απο τα δεδομένα που ειχε κατά την διάρκεια της εξημέρω-
-σης του. Οτι παραδοχές εχει ο καθένας μας ειναι δικές του και
μόνο δικές του, και κανενός αλουνού. Αν εγω πιστεύω οτι αν εχω
60 κιλά ειμαι πολύ χοντρή ,αυτό ειναι μια δική μου άποψη και
κανενός άλλου. Συναντώ λοιπόν την φίλη μου στο δρόμο και
της λέω ' έβαλες λίγα κιλάκια , κοίτα να τα χάσεις γιατί ειναι
πολύ επικίνδυνο για την υγεία σου'. Εγω λόγω των πιστευων μου
την είδα χοντρή και την δηλητηρίασα αμέσως ,με μια εντελώς
δική μου άποψη. Τι θ κάνει άραγες αυτή? Θα κοιταχτεί στον
καθρέπτη και θα πει  ' ειμαι μια κούκλα, οπως ειμαι' ή θα πει
'πω ,πω, εχει δίκαιο εχω γίνει σαν βουβάλι ' παίρνοντας προσω-
-πικά μια δική μου άποψη? 
Οταν υιοθετώ τις απόψεις των άλλων ,παίρνοντας προσωπικά
οτι μου λένε ,το μόνο που κάνω ειναι να παίρνω και το δηλητή-
-ριο τους . Εγω δηλητηρίασα άθελα μου την φίλη μου ,εκείνη
πήρε το δηλητήριο και θα μου το επιστρέψει στο δεκαπλάσιο.
Το εγώ της θίχτηκε πάρα πολύ εκείνη την ωρα. Μπορεί να μην
έδειξε τίποτα , ή να μην το κατάλαβε συνειδητά, ομως το μέσα
της μου το κρατάει και την κατάλληλη στιγμή θα μου το γυρίσει
πίσω. Μια αλυσίδα λοιπόν ,απο θιγμένα εγω φορτωμένα απο
αρνητικά συναισθήματα ,που προσβάλονται και αντιδρούν .
Τι κάνω οταν κάποιος μου λέει κάτι και εγω το παίρνω προσω-
-πικα? Το πρώτο που κάνω ειναι να υπερασπιστώ τις πεποιθή-
-σεις μου ,και αμέσως μετά να τις προβάλω ως τις μόνες αληθι-
-νές. Μεγαλοποιω ,και δημιουργώ ένταση ,επειδή νιωθω την
ανάγκη να έχω εγω δίκαιο και ολοι οι άλλοι άδικο.
Προβάλω τα δικά μου πιστευω ,τις δικές μου παραδοχές, οι
οποίες δεν εχουν και καμιά σχέση με τις παραδοχές των άλλων.
Μου λένε ,εισαι η καλύτερη, μου έχεις αλλάξει την ζωή, και το
εγω μου γιγαντώνεται, μου λένε , ισως θα μπορούσες και καλύ-
-τερα ,και το εγω μου καταρρακώνεται και ολες αυτές οι διακι-
-μάνσεις γιατί παίρνω προσωπικά οτι μου λένε και εξαρτώ την
διάθεση μου και τελικά την ζωή μου απο τους άλλους.
Ολα ειναι μια ταινία ,ενα έργο που το δημιουργούμε ο καθενας
μόνος του. Ο τρόπος που θα δούμε αυτό το έργο εχει σχέση με
τις συμφωνίες και τις ταυτίσεις που έχουμε κάνει. Το όλο έργο
ειναι εντελώς προσωπικό. Εμεις είμαστε ο σκηνοθέτης, ο παρα-
-γωγός, ο πρωταγωνιστης....εμεις και μόνο εμεις και κανένας
άλλος.
Ετσι λοιπόν, ο,τι κι αν κάνουν ,αισθάνονται ,σκέφτονται 'η λένε
οι άλλοι , ΔΕΝ ΤΟ  ΠΑΙΡΝΟΥΜΕ  ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ.
Αν μου πουν πόσο καλή ειμαι ,δεν το λένε για μένα. Εγω ξέρω 
πόσο καλή ειμαι. Αν μου πουν πόσο κακιά ειμαι ,δεν το λένε για
μένα. Εγω ξέρω πόσο κακιά ειμαι. 
Δεν παίρνω τίποτα προσωπικά, ουτε καν και τον ίδιο μου τον
εαυτό. Οτι μου λέει ο νους μου δεν ειναι απαραίτητα και το 
σωστό. Ο νους μου αποτελείται απο παρα πολλά εγω ,τα οποία
αντιπαλεύουν μεταξύ τους για το ποιο θα επικρατήσει. Ακουω
λοιπόν ,πολυ συχνα διάφορες φωνες που λένε διάφορα, στάζοντ-
-ας το δηλητηριο τους. Εγω ειμαι και δεν ειμαι ολο αυτό.
Θα ειμαι ενα οταν κατορθώσω να ενώσω και να ενσωματώσω
ολα αυτά τα εγω, οταν τα αποδεχθώ και τα αγαπήσω ολα ,ενα
προς ενα. Οταν αγαπήσω δηλ. τον εαυτό μου και τον δω οπως
ακριβώς ειναι στην πραγματικότητα και οχι οπως τον βλέπουν
'η τον θέλουν οι άλλοι.
Δεν παίρνω τίποτα προσωπικά ,γιατί οταν το κάνω αναγκάζω
τον εαυτό μου να υποφέρει αναίτια. Οι άνθρωποι είμαστε δυστυ-
-χως εθισμένοι στον πόνο , σε διαφορετικά επιπεδα και σε διαφο-
-ρετικο βαθμό ο καθένας. Υποστηρίζουμε ,ομως ,ο ενας τον άλλο
,ώστε να διατηρηθεί αυτός ο εθισμός. Αν νιωθουμε την ανάγκη
να υποφέρουμε θα βρεθούν πολλοι πρόθυμοι να το κάνουν αυτό
για εμας.Τα βάσανα ειναι κάτι που σου δίνει μια άλλη διάσταση,
έχεις ενα άλοθι για πολλά πράγματα, μπορείς άνετα να μισείς
ολους και ολα ,και πάνω απο ολα τον εαυτό σου. Ετσι μη συνει-
-δητα ( και οχι πάντα ) ,τραβάς ολα τα βάσανα και τους πόνους
του κόσμου, υποφέρεις, και μετα επειδή πρέπει να πονουν και να
υποφέρουν ολοι γύρω σου ,ρίχνεις τα δηλητηριασμένα βέλη σου
δεξιά και αριστερά. Και οι γύρω σου τα παίρνουν συνήθως
προσωπικά, οπότε και αυτοί με την σειρά τους ,τα ρίχνουν πιο
πέρα ,και να μια αλυσίδα απο πονεμένους, φοβισμένους ,ανθρω-
-πους.  Η αλήθεια ειναι οτι ολοι λέμε ψέματα στον εαυτό μας.
Το ψέμα μας ειναι ,οτι παραδεχόμαστε τον εαυτό μας ,οχι οπως
ειναι στα αλήθεια, αλλά οπως θα θέλαμε να ειναι. Αυτό δημιου-
-ργει ενα φοβερό κομφούζιο ,γιατί το ιδιο κάνουν και όλοι οι
άλλοι. Ολοι φοβόμαστε το τι θα δουν οι αλλοι σε μας, το πως θα 
μας κρίνουν ,οτι τελικά θα καταλάβουν οτι δεν είμαστε τέλειοι.
Δεν παίρνω τίποτα προσωπικά ,γιατί σχεδόν ολα οσα θα μου πουν βασίζονται στα προσωπικά ψέματα του καθενός.
Προσπαθώ να ειμαι ειλικρινής και αληθινή ακόμη και οταν
πονάει αυτό, και προσπαθώ να δω και να αποδεχθώ και τους
άλλους οπως πραγματικά ειναι.
Αποκτώντας την συνήθεια να μην παίρνω τίποτα προσωπικά
 αποφευγω , την οργή ,την ζήλεια , τον φθόνο, ακόμη και την
θλίψη. Κερδίζω την ελευθερία της ψυχής μου και αποκτώ 
ανοσία στα δηλητήρια.
Δεν παίρνω τίποτα προσωπικά ,και ειμαι υπεύθυνη μόνο για τον
εαυτό μου και για κανένα άλλο. 
Δεν παίρνω τίποτα προσωπικά ,και αγαπω τον εαυτό μου γιαυτό
που ειναι ,και σιγά-σιγά γίνεται ετσι όπως τον θέλω.
Δεν παίρνω τίποτα προσωπικά και αποδέχομαι τις κακίες, τα
ψέματα, ........των άλλων γιατί καταλαβαίνω οτι ο πόνος τους δεν
ειναι δικός μου πόνος ,( εγω εχω δικους μου )
Δεν παίρνω τίποτα προσωπικά ,γιατι καταλαβαίνω οτι οι συμφω-
-νιες /ταυτίσεις των άλλων δεν ειναι και δικές μου.
Δεν παίρνω τίποτα προσωπικά ,γιατί καταλαβαίνω οτι ο άλλος
φορτισμένος με το δηλητηριο που πήρε απο αλλού, θέλει να
αποφορτιστεί και να το δώσει σε εμένα. ΕΓΩ ΔΕΝ ΤΟ  ΠΑΙΡΝΩ
Εχω γράψει αυτή την συμφωνία σε ενα χαρτί και την εχω
κολλήσει στο ψυγείο, ώστε να μην την ξεχνω ποτέ.
ΔΕΝ ΘΑ  ΠΑΙΡΝΩ  ΤΙΠΟΤΑ  ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ!!!!!!
Το ίδιο ευχομαι να κάνετε και εσεις.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου