Τρίτη 8 Μαΐου 2012

ΜΑΙΟΣ 2012

ΤΡΙΤΗ 8-5-12
ΣΥΜΠΑΝ  ΓΕΙΑ  ΣΟΥ.
Πολλές οι ερωτήσεις σχετικά με τον Θείο Σπινθήρα μέσα μας.
Η πιο βασική ερώτηση είναι αν η Θεία Ουσία είναι προσωπική
για τον καθένα μας ή είναι κοινή για όλους.
Είναι δικό  μου και μόνο δικό μου αυτό που υπάρχει μέσα μου?
Και μόνο η σκέψη της ερώτησης δείχνει το πόσο εμείς οι άνθρω
-ποι έχουμε βυθιστεί στην ύλη και το πόσο έχουμε ξεφύγει από
την πραγματικότητα του είναι μας.
Οχι , λοιπόν, το Θεϊκό κομμάτι μέσα μας , δεν μας ανήκει  , δεν
είναι μόνο δικό μου ή δικό σου.Πως είναι δυνατόν να μας ανήκει
ο Θεός?  Αυτή η Ουσία που βρίσκεται κάτω από αλλεπάλληλα
στρώματα  ύλης , θαμμένη βαθιά και απο τους πιο πολλούς ξεχα
-σμένη  είναι ο σύνδεσμος μας με τα πάντα. Όταν κάποιοι μιλάν
για ενότητα, οτι είμαστε όλοι ένα, οτι στην ουσία όλα είναι ένα,
οτι γιαυτό πρέπει να αγαπάμε ο ένας τον άλλον , γιατί  όλοι οι
άνθρωποι είναι ένα και το αυτό, σ'αυτό το κοινό μας κομμάτι
αναφέρονται. Δεν είναι η προσωπικότητα μας ενωμένη με κανέ-
-ναν, δεν είναι τα διάφορα εγώ μας κοινά με κανενός άλλου  ανθρώπου. Είναι πολύ δύσκολο να συνειδητοποιήσουμε την
θεμελιώδη διαφορά της ατομικότητας της Θείας ουσίας , από
το πακέτο της προσωπικότητας με τα διάφορα εγώ.
Και τα δύο είμαι  'εγώ '.  Εγώ σε κάποια ανώτερα επίπεδα,
έχοντας επίγνωση ότι είμαι μέρος του όλου, και εγώ , τυλιγμένη
με στρώσεις ύλης , έχοντας ξεχάσει το τι ακριβώς είμαι.
Το ότι έχω ξεχάσει , όμως, δεν αναιρεί  το γεγονός , οτι μέσα 
μου υπάρχει η Θεϊκή Συνείδηση. 
Το Σύμπαν έχει ένα Σχέδιο. Αυτό το Θείο Σχέδιο κατευθύνει
τα πάντα. Η Θεία Συνείδηση μέσα μου ακολουθεί αυτό το
Σχέδιο, ακόμη και αν εγώ το έχω ξεχάσει και νομίζω οτι είμαι
αλλού.  Υπάρχει ένας προορισμός , που εγώ δεν τον βλέπω και
δεν είμαι κάν σε θέση να τον αντιληφθώ.  Το οτι εγώ δεν τον
αντιλαμβάνομαι  , δεν σημαίνει τίποτα. Τα στρώματα της ύλης
έχουν δημιουργήσει ένα διαχωριστικό πλέγμα ανάμεσα σε εμένα
και το Σχέδιο. Παρόλο τον διαχωρισμό όμως εξακολουθώ και
είμαι μέρος του Σχεδίου. Αυτός που έκανε το σχέδιο μού έδωσε
και κάτι, έναν παράγοντα, ο οποίος με κατευθύνει πρός τον
εξελικτικό μου προορισμό σύμφωνα με το Θείο Σχέδιο.
 Ο παράγοντας αυτός είναι η Δημιουργική Συνείδηση.
Και αυτό δεν είναι κάτι αυστηρά δικό μου., δεν θα μπορούσε 
να είναι, γιατί όπως η Θεϊκή Συνείδηση , έτσι και η Δημιουργι-
-κή Συνείδηση είναι μέρος του Σύμπαντος , μέρος του Θεϊκού
Σχεδίου.
Ωραία όλα αυτά , θα πεί κάποιος. Και εγώ που είμαι? ή μάλλον
εγώ τι είμαι? Καλές οι Θεϊκές και οι Δημιουργικές Συνειδήσεις
αν τις έχω ξεχάσει όμως και δεν έχω καμιά επαφή μαζί τους
τι κάνω? Δέν έχω κάτι εντελώς δικό μου? Καλή η ενότητα,
αλλά εγώ θέλω κάτι μόνο δικό μου, να το ορίζω και να το
διαμορφώνω όπως θέλω εγώ.
Ναί, έχω κάτι εντελώς δικό μου. Έχω την προσωπική μου 
συχνότητα που με κάνει μοναδική. Όταν οι διάφορες διδασκα-
-λίες αναφέρονται στην μοναδικότητα του ανθρώπου , αυτήν
την συχνότητα εννοούν. Υπάρχει , στό τέλος του πεδίου της
Δημιουργίας ένα  'πρότυπο', ένα ' αρχέτυπο' , ένας 'ανώτερος
εαυτός' ( όλα αυτά τα ονόματα , και πολλά  άλλα, είναι για την
μία και μοναδική μου συχνότητα), που έχει μία συγκεκριμένη
' τονική'.  Τι ακριβώς είναι η Τονική?
Τονική είναι η συχνότητα η οποία είναι η τελειότερη δυνατή
εξελικτικά για την συγκεκριμένη ενσάρκωση , που είναι ο
καθένας μας. Δύσκολο ε!!!!!   
Έχω ενσαρκωθεί , βάσει ενός σχεδίου.  Υπάρχουν άπειρες
δυνατότητες να εξελιχθώ με τον Α 'η Β τρόπο, προς τα μπρος ,
προς τα πίσω...... από εμένα εξαρτάται. Από όλες αυτές τις
πιθανότητες μία είναι η πιο τέλεια, η ιδανική για την εξέλιξη
μου, είναι δηλ. η βέλτιστη.  Αυτή η βέλτιστη , λοιπόν, εκδοχή
της πνευματικής μου εξέλιξης , εκφράζει την ' τονική ' μου,
την ιδανική συχνότητα με την οποία , αν συντονιστώ, θα έχω
την τέλεια εξέλιξη, πάντα για την συγκεκριμένη ενσάρκωση.
Και αυτή η συχνότητα, με την τονική της, είναι εντελώς δική
μου? Ε !! όχι ακριβώς. Υπάρχει περίπτωση την ίδια συχνότητα
να την έχει και κάποιος άλλος. Μέσα στα δισεκατομμύρια των
ενσαρκωμένων ψυχών μπορεί να υπάρχει και κάποια άλλη ψυχή
με την ίδια συχνότητα. Και τότε μιλάμε για το θαύμα των
αδελφών ψυχών ή ομοιοκραδασμικούς   ανθρώπους. Ποιος από
εμάς άραγε είναι τόσο τυχερός ώστε να βρεί στην παρούσα
ενσάρκωση του την αδελφή ψυχή του?
Έχω ενσαρκωθεί βάσει ενός σχεδίου.
Βάσει αυτού του σχεδίου , οφείλω να εξελιχθώ πνευματικά.
Έχω μια ορισμένη συχνότητα, και μια τέλεια τονική , που πρέπει να συντονιστώ μαζί της , ώστε να ακολουθήσω το σχέδιο
με το οποίο ενσαρκώθηκα.
 Από εμένα εξαρτάται , και από την βούληση μου, με πιο τρόπο
θα εξελιχθώ και πιο δρόμο θα ακολουθήσω, ( εδώ μπαίνει και
η ελεύθερη βούληση) . 
Θα λειτουργήσω, - τουλάχιστον θα προσπαθήσω,- βάσει της
τονικής μου ,'η θα βυθιστώ εντελώς στην ύλη  ,και θα το
αφήσω για την άλλη μου ενσάρκωση?
Ας θέσουμε όλοι μας το ερώτημα στον εαυτό μας, πάντα μέσα
απο την καρδιά μας και πάντα ενωμένοι με το Φως. 






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου