Πέμπτη 15 Μαρτίου 2012

ΜΑΡΤΙΟΣ 2012

ΠΕΜΤΗ  15  -3  -12
ΣΥΜΠΑΝ   ΓΕΙΑ  ΣΟΥ.
Ξεκινώ για να γράψω και κάτι με κρατάει. Εχω πέσει σε μια 
απάθεια φοβερή. Την προηγούμενη φορά ,κάπου είπα , να προχω
ράμε  με προσοχή για μην τρομάξουμε υπερβολικά την προσωπικότητα μας.
 Μάλλον εγώ δεν το έκανα και τώρα βρίσκομαι υπό κράτηση.
 Βάζω χίλια και, εμπόδια στον εαυτό μου. Το πρώτο
βέβαια είναι οτι δεν θέλω καθόλου να ασχοληθώ μ'αυτήν την
σελίδα. Διαβάζω τα mail που μου στέλνουν και δεν απαντώ, γιατί
δεν θέλω. Γιατί όλο αυτό? Γιατί η καημένη η προσωπικότητα
μου έχει τρομοκρατηθεί στην κυριολεξία και δεν είναι η πρώτη
φορά που μου συμβαίνει αυτό. Κάθε φορά που πάω να κάνω ένα
σοβαρό βήμα μπροστά, κάνω και ένα πίσω. Τι πάει να πει αυτό?
Τον τελευταίο καιρό , αρχικά με τον δάσκαλο μας, και μετά με
την ομάδα μας, κάνουμε μια πολύ όμορφη , αλλά και πολύ δυνα-
-τή άσκηση. Η άσκηση λέγεται ' ο εσωτερικός ήλιος'. Είναι μια
άσκηση, που πιθανόν να πούμε κάποια στιγμή, που σε φέρνει σε
επαφή, σιγά- σιγά με το εσωτερικό φως του Θεϊκού Σπινθήρα.
Έρχεσαι, δηλ. κατ'ευθείαν σε επαφή με το πνευματικό δένδρο
και αρχίζεις να αλλάζεις επίπεδο συνειδητότητας.  Εκεί ακριβώς
είναι που τρομάζει και η προσωπικότητα, η οποία αισθάνεται 
οτι θα χαθεί και θα διαλυθεί. Η τρομακτική αλήθεια είναι οτι
όντως αυτό θα συμβεί στο τέλος, όλα όσα ξέρουμε ως εαυτό μας
θα χαθούν και θα μεταμορφωθούν σε αυτό που πραγματικά
είμαστε.  Τι πραγματικά είμαστε όμως?  Κανείς μας δεν μπορεί
να το γνωρίζει, γιατί είναι κάτι το ασύλληπτο, μόνο υποθέσεις
μπορούμε να κάνουμε. Αυτό , λοιπόν, το άγνωστο που μας τρα-
-βάει και μας έλκει συνεχώς με μια δύναμη ακατανίκητη είναι
που τρομοκρατεί τόσο την προσωπικότητα, η οποία κάνει τα
πάντα για να καθυστερήσει το αναπόφευκτο. Όμως , όποιος έχει
μπει στην διαδικασία της μεταμόρφωσης δεν μπορεί να κάνει
πίσω. Άλλος αργά και άλλος πιο γρήγορα θα φθάσει κάποια
στιγμή στην πολυπόθητη ένωση με την πηγή του Θεϊκού Φωτός.
 Προσπαθώ να κρατηθώ εδώ και να συνεχίσω να γράφω.
Όμως δεν πρέπει να πηγαίνω πολύ κόντρα στον εαυτό μου  δεν
πρέπει να τεντώνω και πάρα πολύ το σχοινί.  Έχω κατεβάσει
από το internet πολλές ταινίες και σειρές. Θα καθίσω ήσυχα και
ωραία να τις δω χωρίς ενοχές και τιμωρίες. Μπόρα είναι και θα
περάσει και αμέσως μετά είμαι σίγουρη οτι θα κάνω το πολυπό-
-θητο βήμα μπροστά.
Οι καιροί είναι πολύ δύσκολοι. Για καθ'ενα απο εμάς που προσ-
-παθούμε να κάνουμε το βήμα μπροστά , υπάρχουν δυνάμεις που
προσπαθούν να μας κρατήσουν πίσω, δυνάμεις που τρομοκρα-
-τούν , αυτήν την γήινη -υλική υπόσταση που έχουμε ενδυθεί.
Οι καιροί είναι πολύ δύσκολοι. Τα εμπόδια που θα παρουσιαστ-
-ούν μπροστά μας ,θα μας φανούν ορισμένες φορές ανυπέρβλητα
Δεν είναι όμως έτσι. Εμείς πρέπει να είμαστε εκεί σταθεροί,
κάνοντας έστω και μερικά βήματα πίσω. 
Εδώ σας αφήνω, για την ώρα, πάντα με το φωτεινό σπαθί στο
χέρι, ( έστω και αν μόνο το κρατάω), με την ευχή να είμαστε
όλοι καλά, και κάνουμε όλοι μαζί ένα βήμα μπροστά. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου