Δευτέρα 28 Ιουνίου 2010

2η ΕΒΔΟΜΑΔΑ

 2η ΕΒΔΟΜΑΔΑ


Γεια σου Συμπαν .
Ειμαι και παλι εδω.Ολη την προηγουμενη εβδομαδα εκανα καθε βραδυ την ασκηση που έθεσα σαν δεσμευση στον εαυτο να κανω. Δεν ηταν η πρωτη φορα που εκανα την συγκεκριμενη ασκηση. Ολες τις προηγουμενες φορες ομως την αφηνα μετα το δευτερο-τριτο βραδυ.Αυτη την φορα την εκανα συνέχεια και είδα πολλα και διαφορα πραγματα ,τα οποια πρεπει να πω ,δεν τα περίμενα απο εμενα. Ο σκοπος της ασκησης ηταν να δω και να αναγνωρισω τα πολλα εγω που υπαρχουν μεσα μου. Όντως αναγνωρισα πολλα απο αυτα.π.χ
ΤΟ ΠΑΙΔΙ¨. Πολλες φορες την ημερα ένιωσα να ξεπροβάλει απο μεσα μου το γκρινιάρικο , πεισματάρικο,παιδι που μου επεβαλε συμπεριφορες χωρις λογο και ακατανοητες ,για οπως τις εβλεπα μετα απο λιγο.
Η ΜΗΤΕΡΑ.Ενω ειμαι παιδι και μπεμπεκιζω ξαφνικα γινομαι ,μητερα.Αλλαζει αμεσως η ομιλία μου και η σταση του σωματος μου και γινομαι συγκαταβατικη ,ανετη ,αυτη που δινει συμβουλες,αυστηρη και με κυρος.
Η ΑΓΑΝΑΚΤΙΣΜΕΝΗ ΣΥΖΥΓΟΣ.Ξαφνικα αλλάζω και εκει που δίνω σοφες συμβουλες ξεπροβαλει απο μεσα μου η αδικημενη γυναικα που κανει ολες τις δουλειες και δεν κάθεται καθολου και ολο κουραζεται.
Η ΥΠΟΜΟΝΕΤΙΚΉ ΚΟΡΗ. Χτυπάει το τηλεφωνο και απο συζυγος γινομαι αμεσως η καλη κορη που ακουει με υπομονη και κατανοηση την μητερα της που γκρινιαζει εντελως παιδικα.
Αναγνωρισα και πολλα αλλα εγω ,αλλα πιο μικρα αλλα πιο σημαντικά ,αλλα πιο επιθετικα πιο φοβισμενα,πιο αδιαλακτα ομως παντα εκει να θελουν να παρουν τον ελεγχο ,την πρωτοκαθεδρία,την προσοχη μου.
Αναρωτήθηκα πολλες φορες τη στο καλο ειναι αυτα τα εγω και ποιος τα δημιούργησε.? Τελικά ολα ειμαι εγω Η προσωπικοτητα μου ,με τα πολλα εγω, άρχισε να διαμορφώνεται απο την στιγμη που γεννήθηκα .Γ'αυτην την διαμόρφωση έπαιξαν ρολο τα γονιδια μου ,ο χωρος στον οποιο γεννήθηκα,η χωρα ,η γλωσσα,και τελος οι γονεις μου και οι συνηθειες τους.Καθε κατασταση την οποια βιωνα απο παιδι δημιουργησε και μια ταύτιση μ'αυτην και κατ'επεκταση ενα εγω.
Ολη η προσωπικοτητα μου δεν ειναι τιποτα αλλο απο διαφορες ταυτίσεις με προσωπα ,γεγονοτα και καταστασεις που εζησα και που , είτε με εντυπωσίασαν,ειτε με πλήγωσαν,ειτε δημιουργησαν μεσα μου απωθημένες επιθυμίες.
Ολες αυτες οι ταυτίσεις καθε μια και ενα εγω ,δεν κανουν τιποτα αλλο ,απο το να τραβουν ενεργεια για να τραφουν και να επιζησουν.Ο τροπος που τραβουν την ενεργεια μου ειναι υπουλος.
Με κανουν μαλθακη,να μη νιαζομαι για τιποτα,να φοβαμαι τα παντα και τους παντες.Να μη δινω σημασια στον διπλανο μου ,να εχω ως σημαια μου μπροστα μου το"ωχ αδελφε".
Αν εχω την ενεργεια μου για δικη μου χρηση μπορω να κανω θαυματα ,γιατι αυτη η ενεργεια έρχεται κατ'ευθειαν απο το συμπαν και εμπεριέχει μεσα της ολη την θεια ουσια.
Ομως πως μπορω να την εχω δικη μου αφου ειμαι τοσο ταυτισμένη και καθημερινα δεν κανω τιποτα αλλο απο το να παίζω τους διαφορους ρολους που μου υπαγορεύουν τα διαφορα εγω μου?
Δεν μένει να κανω τιποτα αλλο απο το να αποταυτιστω. Και πως θα το κανω αυτο?
1ον .Να καταλαβω οπωσδήποτε οτι η προσωπικοτητα μου με τα διαφορα εγω της ειναι στην ουσια κατι ανυπαρκτο,ενα κολαζ,ενα μωσαικο απο ρολους που κρυσταλοποιουνται λογω καποιον συγκεκριμενων ταυτισεων στις οποιες ωθουμαι για λογους αυτοσυντηρησης ,η ' προσαρμογης.
2ον. Να καταλαβω οπωσδηποτε οτι εγω ειμαι ΜΙΑ ,και οτι ο διαχωρισμος που υπαρχει μεσα μου ειναι μια ψευδαισθηση δημιουργημενη απο τα εγω μου γιατι ετσι τα βολεύει .Εδω ισχύει το διαίρει και βασιλευε.
3ον. Μολις συνειδητοποιησω τα πιο πανω  θα αποκτήσω την αισθηση του πραγματικού μου εατου.
Αυτος ο πραγματικος μου εαυτος ειναι ενας και ειναι παντα και παντου ο ιδιος.
Δεν επηρεάζεται απο την προσωπικοτητα και την  χωριστικοτητα της και δεν διακρινει τις συνθηκες σε καλες και κακες,ομορφες και ασχημες κλπ 
Η πραγματικοτητα ειναι αυτη που ειναι.Ουτε ευχαριστη ουτε δυσαρεστη.Η αποδοχη της η' μη ειναι αποκλειστικα θεμα της προσωπικοτητας.
.Στοχος μου λοιπον ειναι να ελθω σε επαφη με τον πραγματικο Πυρηνα της Υπαρξης μου.ΑΥΤΟ  ΠΟΥ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΕΙΜΑΙ.
Τι κανω λοιπον?
_ Αναγνωριζω και καταγραφω τις συνηθειες -ταυτισεις μου μεσω των οποιων εχει εθιστει να κυλα η  
   ενεργεια μου διαμορφωνοντας ετσι την συμπεριφορα μου και τις προτιμησεις μου.
_ Παρατηρω τον κυκλικο τροπο με τον οποιο αναδυονται  οι συνηθειες στην καθημερινοτητα.
_ Συνεχίζω την βραδυνη ανασκόπηση .
_ Και προσθετω ενα οραματισμο.
Αφου κανω την ταινια μου της ημερας να παίξει αναποδα ,δω χωρις ενοχες και κριτικες ποια εγω, ποιοι ρολοι επαιξαν, ποιες συνηθειες βγηκαν μπροστα ,ΤΟΤΕ  ΟΡΑΜΑΤΙΖΟΜΑΙ ΤΗΝ ΙΔΑΝΙΚΉ ΜΕΡΑ ΓΙΑ ΜΕΝΑ.
Οραματιζομαι την αυριανη  μου μερα την καθε στιγμη της .Την οραματιζομαι με ολες της ,τις λεπτομερειες βλέποντας τον εαυτο μου να μην παιζει ρολους αλλα να ειναι ο καθαρος και ατοφιος εαυτος ο συνδεδεμενος με την ΘΕΙΑ ΟΥΣΙΑ.
Ειναι αυτος ο εαυτος χωρις τις διαφορες ταυτισεις του.Τον βλεπω να κανει ολες τις καθημερινες του ασχολιες χαλαρα και ηρεμα αντλώντας απο μεσα του δυναμεις αντιδρώντας στην καθημερινοτητα
με διαυγεια ,ενοτητα,κατανοηση.
Προγραμματίζω καθε μου κίνηση βαση των αρχων των ΘΕΙΩΝ ΝΌΜΩΝ.
Η θεια ουσια βρισκεται παντα μεσα μου και εγω εναρμονιζομαι μάυτην.
ΘΑ ΒΡΩ ΤΟΝ ΑΛΗΘΙΝΟ ΜΟΥ ΕΑΥΤΟ  ΘΑ ΕΝΑΡΜΟΝΙΣΘΩ Μ'ΑΥΤΟΝ ΚΑΙ ΘΑ ΒΓΩ  ΑΠΟ ΤΟ ΚΛΕΙΣΤΟ ΔΩΜΤΙΟ.
ΕΙΘΕ ΝΑ ΚΑΝΕΤΑΙ ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ ΤΟ ΙΔΙΟ  .

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου