Τρίτη 30 Νοεμβρίου 2010

ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ 2010

ΤΡΙΤΗ 29 -11-2010
ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΣΥΜΠΑΝ.
Η ανάλυση της προηγούμενης εβδομάδας ηταν αρκετά δύσκολη. Δεν μας ειναι έυκολο να κατανοήσουμε πως λειτουργούν οι αρετές και ποιότητες σε κάθε Αρχή. Γι'αυτο θα τα δούμε πάλι προσπαθώντας να καταλάβουμε το πως λειτουργούν.

1)ΚΑΤΑΝΟΗΣΗ. Ειπαμε οτι η προσωπικότητα μας αποτελείται απο πολλά εγω. Κάθε ενα απο αυτά τα
εγώ ,που ειναι παρα πολλά, εχει και την δική του  άποψη για τις διάφορες καταστάσεις που
αντιμετωπίζουμε καθημερινά.Κάθε ενα απο αυτά τα εγω προσπαθεί να προβάλλει την δικη του άποψη
και να την επιβάλει.Αυτό και μόνο το γεγονός προκαλεί μια συσκότιση στο νου μας ,μας μπερδεύει
συνεχώς,και δεν μας επιτρέπει να έχουμε μια καθαρή εικόνα των πραγμάτων.Οτι μας συμβαίνει το
κρίνουμε μεσα απο τα φίλτρα της προσωπικότητας μας ,που αποτελείται απο ολα αυτά τα εγώ.
Εχουμε δυο τρόπους για να πετύχουμε την Κατανόηση  .α) Παρατήρηση   β) Εποπτεία.

α)Η συνείδηση μας ,δυστυχώς, χάνεται στα γεγονότα και στα φαινόμενα. Χάνεται στις αλλεπάλληλες
φωνές που φωνάζουν μέσα μας προσπαθώντας να τραβήξουν την προσοχή μας.Και ξέρουμε οτι
οπου εστιάζεται η προσοχή μας εκει πάει και η ενέργεια. Τι κάνουμε λοιπόν? Τραβάμε, χωρίς να το
καταλαβαίνουμε ,την ενέργεια μας και την διοχετέυουμε ασκοπα σε πράγματα ανούσια και στην
ουσια χωρίς κανένα ενδιαφέρον ,που απλώς μας αποκοιμίζουν ,και μας απομακρίνουν απο τον
πραγματικό στόχο μας  .Για να μπορούμε να είμαστε εστιασμένοι στον στόχο μας ,θα πρέπει να
αποταυτισθούμε απο τα εγώ μας, και αυτό γίνεται μονο μέσα απο την ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ.
Παρατηρώ τον εαυτό μου και προσπαθώ να αναγνωρίσω ενα-ενα τα διάφορα εγω και το πως
λειτουργούν  .Παρατηρώ τις σκέψεις μου ,τα συναισθήματα μου ,και την συμπεριφορά μου.
Δεν παρεμβαίνω απλως παρατηρώ και ετσι σιγά-σιγά λειτουργώ αποταυτισμένα.
Γιατί αποτάυτιση σημαινει ακριβώς αυτό. Να μπορώ να δώ  ενα Εγω ,να ακούω τι μου λέει,και να μη
το κρίνω, να μην μπαίνω στην διαδικασία  να δικαιολογηθώ 'η να απολογηθώ , παρά μόνο να βλέπω
απο απόσταση τις προσπάθειες που κάνει το συγκεκριμένο Εγω να προβληθεί.
ΔΕΝ ΚΡΊΝΩ ΠΟΤΕ. Γιατι αν κρίνω μπαίνω στο παιχνίδι του.
Παρατηρώντας συνεχώς τον εαυτό μου εγκαθιδρύω ,τελικώς, ενα είδος Συνειδησιακού Συναγερμού
που με βοηθά να μην ξεφέυγω απο την πραγματικότητα. Ο Συναγερμός με βοηθά να καταλαβαίνω
ανα πάσα στιγμή πιο εγώ μιλάει. ΠΑΡΑΤΗΡΩ ,λοιπον  και  ΠΑΡΑΤΗΡΩ και  ΠΑΛΙ  ΠΑΡΑΤΗΡΩ

β) Αφου παρατηρώ και αναγνωρίζω, εστω και λίγο ,τι γίνεται μέσα μου, πάω ενα βήμα πιο πίσω.
Πάω πιο πίσω απο αυτό που λέει το εγώ. Προσπαθώ να αναγνωρίσω την αιτία  πίσω απο τις λέξεις.
Πια ειναι η αιτία πίσω απο μια εξέλιξη ενος γεγονότος. Δηλ πέρα απο την παρούσα σκέψη-συναίσθημα
-συμπεριφορά? Τι ακριβώς θέλει η προσωπικότητα μου και γιατί?  ΣΤΕΚΟΜΑΙ   ΣΤΟ  ΓΙΑΤΙ.
Γιατί αυτό ακριβώς εκφράζει και τις βαθύτερες ανάγκες της προσωπικότητας μου και εγω αυτές
τις βαθύτερες ανάγκες πρέπει να ανακαλύψω.

Παρατηρώντας ,λοιπόν, την προσωπικότητα μου ,και το πως εκφράζονται τα διάφορα εγώ,καταγράφω
που εστιάζω την ενέργεια μου, το πως αναδύονται απο μέσα μου οι ενεργειακές ποιότητες.
ΕΠΟΠΤΕΥΩ ΔΗΛ. ΤΗΝ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΤΟ  ΠΟΥ ΕΣΤΙΑΖΕΤΑΙ  ΑΛΛΑ  ΚΑΙ ΤΟ  ΓΙΑΤΙ
ΕΣΤΙΑΖΕΤΑΙ   ΕΚΕΙ.

2) ΕΜΠΝΕΥΣΗ .Ο  στόχος μας ειναι να ενοποιήσουμε τα εγώ μας σε μια ολοκληρωμένη προσωπικότητα η οποια ετσι θα μπορέσει να έρθει σε επαφή  με τον Ανώτερο Εαυτό μας.
Ο Ανώτερος Εαυτός μας βρίσκεται σε άλλα επίπεδα εξέλιξης και εμείς πρέπει να αντλήσουμε  την
κατανόηση μας μέσα απο αυτά τα ανώτερα επίπεδα με  α) Ευθυγράμμιση    β) Διαλογισμό .

α)Πως θα μπορέσουμε να ευθυγραμμίσουμε  τον εαυτό μας ,να τον κάνουμε δεκτικό,ανοικτό ,ώστε
να μπορέσει να ερθει σε επαφή με τον Ανώτερο Εαυτο? Οι ενέργειες μας ,η προσωπικότητα μας, το
ίδιο μας το σώμα αντιδρά, γιατί τίποτα απο ολα αυτά δεν θέλει να ξεβολευτεί . Εχουμε μάθει με εναν
αλφα τρόπο και δεν θέλουμε να φύγουμε απο εκει.
Ο κατώτερος εαυτός μας δεν θέλει την επαφή με τον Ανώτερο γιατι αυτό σημαίνει δουλειά,ξεβόλεμα
αντιμετώπιση του πραγματικού εαυτού, και αυτό πάντα πονάει. Και εμείς δεν θέλουμε να πονάμε
ποτέ και για τίποτα.Ετσι κλείνουμε τα μάτια και προσποιούμαστε οτι ολα πανε καλά, ακούγοντας τις
φωνές των διάφορων εγώ που μας καθησυχάζουν . Τι μπορούμε να κάνουμε λοιπόν?
ΚΡΑΤΑΜΕ   ΤΟ ΣΩΜΑ ΜΑΣ ΚΑΘΑΡΟ ΚΑΙ ΧΑΛΑΡΟ.
ΕΛΕΓΧΟΥΜΕ ΤΙΣ ΣΚΕΨΕΙΣ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΑ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ ΜΑΣ
ΠΡΟΣΕΧΟΥΜΕ ΠΟΥ ΕΣΤΙΑΖΟΥΜΕ ΤΗΝ ΠΡΟΣΟΧΗ ΜΑΣ -ΑΡΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΜΑΣ-
ΜΕ ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΜΕ ΕΝΑ ΔΙΑΥΓΕΣ ΚΑΙ ΚΑΘΑΡΟ ΚΑΝΑΛΙ ΕΠΑΦΗΣ ΜΕ ΤΑ
ΑΝΩΤΕΡΑ ΠΕΔΙΑ.

β)Και αφού εχουμε  το σώμα μας καθαρό και χαλαρό, τις σκέψεις ελεγχόμενες ,και την ενέργεια μας
εστιασμένη εκει που την θέλουμε, τότε μπορούμε μεσω του διαλογισμού να έχουμε την επαφή που
θέλουμε με τα Ανώτερα Πεδία. Ο διαλογισμός ειναι η διαδικασία που μας επιτρέπει να προσεγγίσουμε μέσα απο το διαυγές-καθαρό κανάλι τα Ανώτερα Πεδία.

3)ΔΙΑΚΡΙΣΗ  Κάθε στιγμή μας ειναι μοναδική. Πόσοι απο εμας το καταλαβαίνουμε ομως?
Πόσοι απο εμας ζούμε το τώρα? Συνήθως ο νους μας ειναι στο παρελθόν 'η στο μέλλον .
Πόσο διαφορετικά θα ηταν τα πράγματα αν κάθε μας απόφαση και στάση ηταν  σύμφωνα με το
συγκεκριμένο  εδώ και τώρα,με την μοναδικότητα της κάθε στιγμής.
Αποκταμε Διακριση εφαρμόζοντας    α}Αποσπαση   ,β} Παρουσια  ,γ}Χιουμορ.

α}Στην καθημερινοτητα μας αυτο που κατα βαση οριζει την συμπεριφορα μας ειναι οι διαφορες
συνθηκες με τις οποιες ειμαστε ταυτισμενοι. Η ταδε κοινωνική, ηθικη ,οικογενειακη,ταξικη,
πατριωτικη κ.λ. συνθηκη μου υπαγορεύει μια αλφα συμπεριφορα και δραση απο την οποια δεν
μπορω να ξεφυγω γιατι ειμαι εγκλωβισμένη σ¨αυτην.  Πρεπει να βρω την δυναμη και την ενεργεια
να αποταυτισθω απο τις διαφορες συνθηκες και να δρω με Αποσπαση απο αυτες.

β}Δρωντας με Αποσπαση απο τις διαφορες συνθηκες , σπαω  την μηχανικοτητα που συνοδευει
την ταυτιση και αποκτω αμεσα μια διαρκη επιγνωση της υπαρξης μου.
Η επιγνωση αυτη ,οτι υπαρχω και οτι ειμαι κατι παραπανω απο αυτο που φαίνεται  με βοηθα ,ωστε να μην δομώ ψευτικες κοσμοθεωριες , προκαταλήψεις και διαφορα στεγανα με τα οποια ερμηνεύω
ολα τα δεδομενα και ολες τις καταστασεις που μου παρουσιαζονται.
ΕΧΩ  ΕΠΙΓΝΩΣΗ ΟΤΙ ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ.

Γ}Συνηθως οσοι ασχολουμαστε με την εσωτερικη αναζήτηση αποκτουμε μια σοβαροτητα, γιατι
ειναι αληθεια, σοβαρα ειναι και τα θεματα με τα οποια ασχολουμαστε.Ομως η πραγματικοτητα
θελει χιουμορ. Αλίμονο σ¨αυτον που θα παρει τον εαυτο  του στα σοβαρα. κινδυνεύει πραγματικα
να καβαλήσει το καλαμι. Με το χιουμορ απομυθοποιουμε τις νοητικες μας κρυσταλλώσεις και
σπαμε την στερεότυπη αντιληψη για την πραγματικοτητα. Γεγονος ειναι οτι μια λανθασμενη
πεποίθηση αντιμετωπίζεται μονο με χιουμορ, αλωστε η ζωη θελει χιουμορ και χαρα.

Ας ειμαστε λοιπον παντα χαρουμενοι ,γεματοι χιουμορ,και ας εχουμε συνεχη επιγνωση του ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ.




ψευτικες κοσμοθεωριες

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου