Δευτέρα 13 Σεπτεμβρίου 2010

ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ 2010

2Η ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΤΟΥ ΣΕΠΤΕΜΒΡΗ-13-9 10
ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΣΥΜΠΑΝ
Μελετώντας το κέντρο βάσης , αποφάσισα να κάνω και μια άσκηση ώστε να ενισχύσω αυτό το κέντρο
που ειναι να απο τα πιο βασικά.[το λέει άλλωστε και το ονομά του]
Οραματίζομαι το κεντρικό μου κανάλι, φωτεινό,καθαρό,αστραφτερό,να ανεβοκατεβαίνουν οι ενέργειες
απο το σύμπαν και απο την γή.
Εστιάζομαι στο κεντρικό κανάλι και μέσα απο εκει κατεβαίνω ενα-ενα τα κέντρα εως το κέντρο της 
βάσης στο τέλος της σπονδυλικής στήλης.Εκει οραματίζομαι το κέντρο αυτό  σαν μια αστραφτερή 
κόκκινη μπάλα [μέγεθος μπάλα του τένις].
Φέρνω την προσοχή μου εκει και αρχίζω να αναπνέω απο εκει.
Εισπνοή απο εκει ,εκπνοή απο εκει.  Πέρνω 2-3 αναπνοές και εκπνοές απο το κέντρο βάσης.
Τώρα με κάθε εισπνοή οραματίζομαι την μπάλα να μεγαλώνει και με κάθε εκπνοή να επανέρχεται
στο αρχικό της μέγεθος. Καθε φορά που μεγαλώνει  γίνεται σαν ενα μεγάλο μπαλόνι που πιάνει
ολη την γύρο περιοχή.
Πέρνω 2-3 αναπνοές και εκπνοές φουσκώνοντας και ξεφουσκώνοντας το ενεργειακό μπαλόνι.
Κάθε φορά που εισπνέω τραβάω την ενέργεια της γης μεσα απο το κεντρικό κανάλι και μ΄αυτην
γεμίζω το ενεργειακό μου μπαλόνι.
Κάθε φορά που εκπνέω αδειάζω ολα τα αρνητικά που εχω μαζέψει  σ'αυτο το κέντρο και ετσι
ξεφουσκώνω το ενεργεικό μπαλόνι.
Πέρνω μια αναπνοή  και γεμίζω το μπαλόνι  με ΑΦΘΟΝΙΑ ,εκπνέω την αρνητικότητα.
Πέρνω μια αναπνοή και γεμίζω το μπαλονι με ΠΑΓΕΙΩΣΗ- ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ- ΕΔΡΑΙΩΣΗ- ΓΕΙΩΣΗ-
ΠΛΟΥΤΟ- ΔΙΑΡΚΕΙΑ- ΑΣΦΑΛΕΙΑ- ΜΑΚΡΟΗΜΕΡΕΥΣΗ- ΑΝΤΟΧΗ- !!!!! και εκπνέω ολα τα 
αρνητικά που εχω κρυσταλώσει  πάνω σ'αυτες τις ιδιότητες και ποιότητες της γης και του κέντρου
βάσης.
Γεμίζω και αδειάζω το ενεργειακό μπαλόνι 15-20 φορές.Αργά και σταθερά κάθε φορά ,να γεμίσει 
και να μεγαλώσει με κάθε ιδιότητα που τραβάω προς τα επάνω μέσα απο το κεντρικό κανάλι.
Αυτές οι ποιότητες της γης μέσα απο το κέντρο της βάσης διαχέονται σ'ολο μου το σώμα και
ενσωματώνονται σε ολα τα κύτταρα μου , αποτυπώνονται σε ολα τα αιθερικά μου κύτταρα και 
καταγράφονται  στο υποσυνείδητό μου.
Πρέπει να νιώσω ασφαλης -πλούσια -υγειής -γεμάτη αφθονία ,για να μπορέσω να ξεκολλήσω απο το
κέντρο του ενστίκτου, για να μπορέσω να αποταυτιστώ  απο αυτά που με τραβούν προς τα κάτω.
Το μεγάλο ερώτημα ειναι. ΠΩΣ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΣΩ ΤΗΝ ΠΡΟΣΟΧΗ ΜΟΥ ΚΑΙ 
ΤΗΝ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΜΟΥ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΧΜΑΛΩΣΙΑ ΤΟΥ ΕΝΣΤΙΚΤΟΥ ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ ΝΑ 
ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΩ ΤΗΝ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ ΜΟΥ?
Κάνω  λοιπόν οσο πιο συχνά μπορώ την ασκηση ωστε να φέρω σε αρμονία και ισορροπία το κέντρο βάσης .Μόνο ετσι θα μπορέσω να ξεκολλήσω απο εκει και απο τα εντελώς γήινα τα οποία δεσμέυουν
την προσοχή μου και την ενέργεια μου.
ΣΥΜΠΕΡΙΦΕΡΟΜΑΙ  ΠΑΝΤΑ ΕΩΣ ΕΑΝ.
ΔΕΝ ΞΕΧΝΩ ΠΟΤΕ ΟΤΙ ΕΓΩ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ  ΜΟΝΟ ΤΑ ΔΙΑΦΟΡΑ ΕΓΩ ΜΟΥ.
ΔΕΝ ΞΕΧΝΩ ΠΟΤΕ ΟΤΙ ΜΕΣΑ ΜΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ Η ΘΕΙΑ ΟΥΣΙΑ ΑΦΘΑΡΤΗ ΚΑΙ ΑΝΑΛΙΩΤΗ.
Να είμαστε ολοι καλά και να μην εγκαταλείπουμε ποτέ την προσπάθεια.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου